Acclimatiseren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ForumLurker

Meubelstuk
Forumpionier
3.596
21/07/21
8.842
7
Acclimatiseren, ik dacht: laat ik er maar eens een chique woord in gooien. Oftewel, wennen aan.

Als ik een huis binnen wandel, dan moet ik altijd even schakelen. Onderweg geweest, milde stress van verkeer en op tijd komen. Stuk moeten wandelen. Dagelijkse dingen en dan boem-pats ineens naar de relax modus moeten. Mij lukt dat niet. Als vervolgens de dame ook nog eens direct volle bak op me te keer gaat vanaf minuut één, dan kan het zijn dat ik mezelf zo probeer te forceren om in the mood te komen, dat het helemaal niks meer wordt.

Een praatje, op het gemak uitkleden, wasje, nog een beetje babbelen, beetje strelen en langzaam opbouwen, en dan na een kwartier of zo ben ik wel geacclimatiseerd. Niet dat het anders niet lekker is, maar mijn hoofd is er dan nog totaal niet bij.

Herkenbaar of kunnen jullie wel snel schakelen en rammen 'm er bij wijze van spreken al in als ze nog de deurklink vast heeft?
 
Ja zeer herkenbaar. Als ik thuis ben en zoiets heb van 'ik heb zin in een dame' dan ben ik geil met een erectie maar zodra ik ga autorijden en op de weg moet letten dan verdwijnt het. Soms als ik er ben wacht ik nog even in de auto en probeer ik mezelf op te geilen maar dat lukt dan ook niet echt.

Enige wat je kunt doen is voor genoeg tijd betalen, tenzij je een tijd lang droog hebt gestaan maar dat hou ik nooit vol haha.
 
Herkenbaar of kunnen jullie wel snel schakelen en rammen 'm er bij wijze van spreken al in als ze nog de deurklink vast heeft?
In sommige privéhuizen, bieden ze vluggertjes van 15 en 20 minuutjes aan. Dus de klant zal dan snel moeten kunnen schakelen.

M.i. zal ik het absoluut niet fijn vinden om zulke vluggertjes te doen. Gelukkkig maar bij het huis waar ik werkzaam ben, is de kortste afspraakduur 30 mins. Ik heb ook 10-15 mins nodig ter acclimatisering en ben eigenlijk aan het overwegen om alleen afspraken van tenminste 1 uur lang te doen. Als ik snel moet schakelen voor de mannen van 30 mins, nemen deze afspraakjes heel veel energie van mij af. Ik heb liever een afspraak van 3 uur dan 6 van 30 mins met 5-10 mins pauze intussen. Maar deze week heb ik twee afspraakjes van 30 mins gehad waar de eerste lichamelijke en ook licht geestelijke beperkingen heeft en de tweede die altijd extreem snel klaarkomt. De eerste was klaargekomen na 4-5 stotjes en de tweede binnen 10 seconden nadat ik met PMC begonnen was. Dus ik kan ook meeleven met sommigen die op de een of andere manier weinig of zelfs geen reden hebben om een afspraak van meer dan 30 mins te boeken.
 
Ligt voor ieder anders denk ik. Keuze, wat heb je te besteden en wat wil je ervoor terug. Zoals ik al heb aangegeven gaat het mij om gemiste genegenheid en het knuffelgehalte. Dat lukt echt niet in 15/20 minuten. Klaarkomen is al een martelgang laat staan snel klaarkomen. Maar nu ben ik ook geen vervend wandelaar. Die paar keer was het natuurlijk wel wennen. Onbekende omgeving, ogen op je gericht. Loopt met toch een soort schaamtegevoel dus ja, dan is je geiligheid gauw gezakt. Misschien moet ik meer loslaten en let it Go with the flow. De dame zal dat ongetwijfeld zien en er naar handelen hoop ik dan maar. Dus in antwoord op je vraag, jazeker moet ik ook acclimatiseren naar de omstandigheden. Maar dat heb ik ook op een first date met een dame uit mijn privé sferen.
 
@Luna Zeker als het een nieuwe klant is, dan vind ik het razend knap dat jij zo iemand het naar de zin kunt maken en zo snel weet in te spelen op zijn persoonlijkheid en wensen bij een korte date. Maar even zo zeer dat je als klant zonder enige moeite een nieuw dame kunt pakken. Op mij komt dat over als een erg onpersoonlijke date vanuit de klant, die puur voor heel even een lichaam nodig heeft. Misschien niet waar, maar zo lijkt het bij mij wel. Ik ga nooit voor minder dan een uur. Over het snel komen zal ik niks kwaads zeggen, want gebeurt me ook weleens. Vaak veroorzaakt wanneer ik in mijn hoofd te snel moet schakelen en niet wat meer in mijn eigen tempo kan opbouwen.

@Spieker Dat niet goed kunnen loslaten herken ik wel.
 
Laatst bewerkt:
Acclimatiseren, ik dacht: laat ik er maar eens een chique woord in gooien. Oftewel, wennen aan.

Als ik een huis binnen wandel, dan moet ik altijd even schakelen. Onderweg geweest, milde stress van verkeer en op tijd komen. Stuk moeten wandelen. Dagelijkse dingen en dan boem-pats ineens naar de relax modus moeten. Mij lukt dat niet. Als vervolgens de dame ook nog eens direct volle bak op me te keer gaat vanaf minuut één, dan kan het zijn dat ik mezelf zo probeer te forceren om in the mood te komen, dat het helemaal niks meer wordt.

Een praatje, op het gemak uitkleden, wasje, nog een beetje babbelen, beetje strelen en langzaam opbouwen, en dan na een kwartier of zo ben ik wel geacclimatiseerd. Niet dat het anders niet lekker is, maar mijn hoofd is er dan nog totaal niet bij.

Herkenbaar of kunnen jullie wel snel schakelen en rammen 'm er bij wijze van spreken al in als ze nog de deurklink vast heeft?

Herkenbaar. Ik doe (dus) geen vluggertjes .
Heb ik echt een dag gehad waarop ook alles tegenzat kan ik daarna beter geen (actieve) date doen , want dan duurt het ontstressen haast zo lang als de date.Een massage is dan voor mij een beter alternatief.
 
@gm_b Dat is wel een goed punt: een dag met tegenvallers. Ik heb nog weleens in mijn hoofd zitten dat ik MOET wandelen, zelfs als vervolgens de dag tegenzit. Dan nog ben ik te eigenwijs om te bedenken dat het misschien slimmer is om een andere dag te gaan. En ja, dan duurt het inderdaad alleen nog maar langer om te ontstressen. Herkenbaar ook.
 
Ik plan de bezoeken van tevoren in. Probeer er ook wel rustig naartoe te leven. Dit weekend kon ik zaterdag of zondag. Vrijdagavond had ik een feest met naar verwachting aardig wat bier (was ook zo). Dus gelijk de zaterdag geschrapt en voor de zondag gekozen. Ook niet fijn als ik onderweg ben, en het zit tegen waardoor je vertraging oploopt. Of je wordt op je mobiel gebeld echt vlak voordat je bij dame bent. Helpt mij niet met rustig aan de date beginnen.
 
Ik probeer om op vaste dagen mijn afspraakjes te regelen, meestal tegen het weekend aan. Zo komt er ook wat regelmaat in (mijn hoofd) en leef ik er als het ware naartoe. Een beetje als een beloning na dat (harde) werken in de week. Mocht je een positieve- of negatieve week hebben, no worries. Je afspraakje met de dame zal dit meteen beter maken (of nog beter bij een positieve week). You get my point.

Je moet gewoon je stressmomenten proberen te elimineren:
  • Om in de juiste headspace te geraken zet ik wat ontspannende muziek op tijdens het rijden naar de dame.
  • Goed op tijd komen, liever te vroeg dan te laat aankomen
  • Ik stuur ook naar de dame op voorhand welke handelingen ik wil doen tijdens de afspraak. Want communicatie is key.
  • Eventueel een langere sessie regelen, om de tijdsdruk weg te nemen.

Wat ook wel helpt is bij een vaste dame gaan of iemand waar je een goede klik mee hebt. Dan kom je gemakkelijker in the mood.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik al genoeg leergeld mee betaald
En plan ook niks meer als mijn dag vol zit..
Voor mij met vuil werk kan ik ook niet zo maar tussendoor even naar de dames.. Zeker in de zomer is dat geen optie
Moet dikwijls de dag ervoor nog wat onderzoek doen naar een dame.. Alvast contact leggen en daar mee verder gaan..
Werkt bij mij het beste als mijn hoofd leeg is, de boekhouding op orde..
Telefoon redelijk rustig..
Dan kan ik inderdaad binnen 5 minuten na instappen bij een dame ready to go zijn..
Maar moet ik eigenlijk nog vanalles doen of regelen?
Dan ga ik niet sexen..
 
Laufhaus en ramenbuurt - je loopt een rondje om te kijken wie er aanwezig is. Kan wel gebeuren, dat een van de favorite dames net tijd heeft. Dan is de tijd voor het acclimatiseren meteen over en staart de tijd van het opwarmen.

Privehuis - binnen en gaan met de banaan

Club - even een drankje pakken, hapje eten, kijken wie er is en dan rustig kiezen.
 
De laatste keer dat ik in het skw een andere dame dan mijn vaste bezocht was het alsof er een bulldozer over me heen ging. En niet op een aangename manier.

Vanaf het moment dat ik binnen was tot het moment dat ik weer buiten stond continue een gejaagd gevoel ☹. Een heel verschil met het gemoedelijk wasje en gebabbel dat ik gewend ben.

Daarom houd ik het voorlopig bij mijn regulars.
 
Ik kreeg van Leila bij UP altijd heerlijke zoenen nadat ze net een paar slokjes energy drink had genomen; van dat zoetige spul. Dat proefde altijd zo heerlijk op haar lippen. De eerste keer was het een bijkomstigheid, maar toen ik zei dat ik het zo lekker vond, zorgde ze ervoor dat ze tijdens iedere date mij even liet 'proeven'.

Moest ik even aan denken na wat jullie zeiden over blowjobs met mintjes en cola. 😅 Terug naar het onderwerp.
 
Het ligt toch vooral aan waar ik heen ga. Bij een onbekende dame heb ik toch wel even een praatje nodig om te zien wat voor een "vlees ik in de kuip" heb waarbij ik probeer af te tasten hoe snel ze aan de gang wilt. Zoenen helpt enorm om het eis te breken en dus focus ik me op dames die dat aanbieden. Dan acclimatiseer ik redelijk snel;).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan