Achteraf betalen of vooraf?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga alleen naar raamdames en dan betaal ik altijd vooraf. Slechts 1 keer vergeten bij een dame waar ik al vaker geweest was, en achteraf waren zij en ik het ook vergeten.
Ik was 2 weken later weer naar haar toe en direct toen ze de deur opendeed gezegd dat ik het nog wist dat ik vergeten was te betalen. Helaas werkt zij niet meer, maar ik voelde vanaf dat moment elk bezoekje dat ze dat heel erg waardeerde. Ze zei ook dat ze het met een paar andere vaste klanten ook eens was vergeten, en slechts 1 van die gasten was nog teruggekomen als klant maar toen moest ze hem zelf eraan herinneren. Ze is er nog meerdere keren over begonnen hoe eerlijk ze mij vond. Wel leuk.
 
Betalen jullie in Nederland doorgaans vooraf of achteraf?

Ik maak hiervoor een topic (en een account) omdat ik wel vaker lees dat achteraf betaald wordt. Dit is anders dan mijn ervaringen waarbij doorgaans vooraf om het geld gevraagd wordt. Nu heb ik al vaak genoeg een minderwaardige ervaring gehad, als ze achteraf betaald wordt neem ik aan dat ze net iets beter haar werk doet.

Op dit moment geef ik vooral goed fooi als ze naar behoren presteert, iets wat ze zich wel herinnert als ik opnieuw kom. Maar die eerste keer mag gemiddeld wel wat beter.
Weet niet waar jij vandaan komt maar hier in NL betalen we gewoon vooraf
 
Het is zeker ook een manier en oogt inderdaad prettig.
Hoewel - soms heeft de geldautomaat geen 50 (meer) of zelfs 20 en kreeg ik 10x10 . zucht. Die moet je echt uittellen of in rijtjes neerleggen.
Komt bekend voor de briefjes van €10, tijdje geleden bij een masseuse thuis, afgesproken €110, was eerste keer bij haar. Gezellig praten vooraf, waarbij ze al heerlijk haar jurk liet openvallen, daarna goed uur op massagetafel, en daarna samen douchen, en was het tijd te betalen, 11 briefjes van €10, zij tellen, en daarna weer, en gaf ze 4 briefjes terug, "ik vond het gezellig met je"
 
Vandaag geschreven met tanisha. Een mooie donkere dame die hier Al een onderwerp heeft.
Ze wilde geld vooruit.....dus nep.
Ik vraag me af....hebben jullie wel eens vooruitbetaald zonder te zijn bedrogen?
Of hebben jullie mooie verhalen over hie jullie zijn bedrogen?
Er moet geld in zitten anders zouden ze dit niet doen
 
Bij sommige dames moet je -als je een eerste keer afspreekt- een voorschot betalen...
En... dat doe ik alleen bij dames die op dit forum al besproken zijn... en dus betrouwbaar blijken.
In ieder geval nog geen problemen mee gehad.
 
Als je in de bouw ( ik ben zelfstandig aannemer) een werkje krijgt kan je een voorschot krijgen. Maar al de rest krijg je pas NA je hele werkje. Indien je je werk goed hebt gedaan. Dus in deze sector zou dat zijn op het einde van de afspraak . Niet op voorhand.
Heb het 1 keer voorgehad dat de dame er zelfs niet over begon. Ze begon me helemaal op te eten en het geld kwam pas na die 3 uur ter sprake. 1 keer op honderden.
Guess what.......Ze is nog altijd een vast contact. You give some , You earn some.
 
Normaal betaal ik altijd vooraf.

In een enkel geval is het bij een wederzijds vertrouwen wel eens achteraf (bij)betaald. Bijvoorbeeld bij verlenging of extra handelingen. Tijdens de date zelf dan nog je portemonnee moeten trekken bederft de sfeer. Dan zit die extra tijd of handelingen er voor mij ook niet meer in.

Ook doordat ik soms wel via overschrijving geld overmaak, gaat het wel eens fout door een storing in de bank app, of als ineens toch de reader weer benodigd is. Bij de bekende dames betaal ik dan wel weer als ik thuis ben.

En het is gelukkig maar 1x voorgekomen, dat ik verlengde en daarna nog even snel geld moest pinnen voor haar. Was ik NET te laat na sluiting van de pinautomaten. Uiteindelijk hoefde ik maar een 10tje bij pinnen, dus ff naar haar terug gelopen, wel met nog 40 cash die ik nog had.
Dame vond de 40 prima, maar ik stond er zelf nog op dat zij die laatste 10 ook kreeg.
Haar voor haar lieve gebaar de keer erop maar een extra fooi gegeven. Bovenop dat 10-tje.
 
In de Haagse straatjes is het meermalen voorgekomen dat ik achteraf betaald heb, maar dat hoeft niet voor iedereen een voordeel te zijn, vooral als je voor de laagste prijs gaat.
 
Vooraf betalen vind ik veel fijner. Als ik het tijdens de afspraak moet betalen, is m'n lust weg, als ik het achteraf doe, word ik meteen weer uit m'n ilusie gehaald dat het een echte vriendin is. Ik weet wel dat het voor haar werk is, maar dat hoeft er echt niet zo dik bovenop te liggen
 
Zeker bij een eerste afspraak betaal je meteen -netjes gepast- vooraf. Is dat al meteen 'uit de weg'... en kan je je concentreren op de leuke dingen!

En... bovendien creëer je zo meteen een vertrouwensband. Een cruciale eerste stap naar de 'zekerheid' die je haar geeft dat ze in jou gezelschap 'veilig' is. Een noodzakelijke voorwaarde voor lekkere, geile sex!
 
Ik betaal liever gelijk vooraf bij alle dames; voor het vertrouwen en om misverstanden te voorkomen. Sommige dames zijn gehaaid en krijg je een extra naheffing of gaan ze om fooi vragen; geen zin om een nare nasmaak aan over te houden. Gewoon zakelijk houden.
 
Gewoon zorgen dat je gepast geld bij hebt, toont ook respect naar de Dame toe.
Zolang als Soraya en ik elkaar reeds kennen heb ik steeds gepast bij en geef het haar voor we starten, meestal fris ik nog even op en brengt zij het geld weg.

Is iets om niet meer over na te denken en geeft mezelf meer rust.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan