Recensie Ada Doubletstraat 6/6a k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gd30

Vaste klant
129
06/10/21
130
33
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Vanavond bij deze nieuwe dame geweest. Slank. Leuke koppie. Mooie ogen. Voor de deur even gevraagd naar de kosten. €50,- standaard tarief. Ze werkt een jaar in Nederland al. Komt net uit Amsterdam heb ik begrepen. Voor extra optie tegen bijbetaling kan je haar beffen maar niet gedaan. Pzc weet ik niet of ze dat doet. Wasje gedaan en snel maar op bed gegaan. Ze spreekt goed Engels. En je kan wel een leuke babbeltje doen met haar. Vak kundig met haar mond het cd omgedaan en ze begon me lekker te pijpen. Niet diep maar wel stevig en goed. Ze speelt daarbij je ballen erbij. Ze likt je ballen helaas niet. Na 5 min wilde over op sex. Maar ik liet haar lekker eerst verder pijpen. Haar hoofd vast houden mag niet. Na enkele over op sex. Ze ging gelijkt op haar rug liggen en deed ze beetje glijmiddel op haar poes. Ze hebt een strakke kut. Eerst gingen haar benen niet wijd. Eenmaal haar lekker aan het stoten ging ze meer los en ze kreunt meer en meer. Ze probeerde erbij te genieten en ze kijk me erg geil erbij. Ze werd erg nat en vroeg aan mij vind je erg dat het zo nat is. Ik zei het is ok. Ze liet me lekker me gang gaan. Haar borsten tussen door gespeeld. Wel hebt ze haar tepel met een sticker geplakt. Weet niet waarom. Maar goed. Even verder in doggy style van achteren gepakt en lekker diep gestoten. Handje ging wel cd controleren en je ballen af en toe spelen. Helaas klaar komen in haar mond mag niet. Ze zei wel dat ik klaar moest komen. Tijd is om. Dus besloot ik nog eens €50 te geven voor wat extra tijd. Ze zei je mag me verder neuken maar ik liet haar handjob het verder afmaken. Na stevige hand werk lekker klaar gekomen en ze help me schoonmaken met wat vochtige doekjes. Even nog een after talk tussendoor tijdens aankleden en weer richting straat. Samenvatting. Wees lief voor haar en je krijgt wat terug. Helaas weinig optie en extra services Misschien later als je vaste klant bent. Ze let wel op het klokje. Maar is geen afwerk dvp. Ze is lief met een glimlach. Haar huid is glad. Gezicht helaas daartegen niet. Heeft wat putjes door denk ik te veel make up. Haar kont is super. Voor mij een extra optie om af te wisselen als mijn favoriete bezet is of niet aanwezig te zijn. Herhaling zekers

Terug
Bovenaan Onderaan