WHEM Adasha, Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.352
30/06/21
3.438
43
Zelf is deze dame mij niet eerder opgevallen, maar aan de recensies te zien (die mij geloofwaardig lijken?) zat ze eerder al in Amsterdam. Benieuwd of iemand al bij haar is geweest?

 
Ik heb een aardige ervaring met deze jonge, aantrekkelijke dame uit Colombia of Venezuela (weet het niet meer precies). Spreekt enkel Spaans, Engels enkel zoveel als nodig om een afspraak te maken. De date op zich was wat ongeorganiseerd maar uiteindelijk was ik eigenlijk best tevreden. Ongeveer tien minuten moeten wachten, wat onduidelijkheid over het juiste huisnummer en zonder opfrissen in de actie. (Op een 30°C+dag dat ik me de peentjes zweette) Locatie (in Breda) was een die ik als vervelend ervaar.
Zoenen was bescheiden maar ik werd staand lang, diep en stevig gepijpt waarbij ik best wat controle kreeg: hoofd vastpakken en stoten ging zonder problemen. Intiem in missionaris en doggy op bed was ook wel prima. Opfrissen achteraf geen probleem en ik stond op de minuut precies weer buiten.

Al met al best de honderd euro voor een half uurtje waard, zeker voor het pijpwerk.
 
Blij dat jij een positieve (?) ervaring erop na hebt kunnen houden @BenBrak
Mijn twijfels zijn bevestigd door de laatste 2 reviews en deels toch ook door wat je hierboven schrijft...
Ik mag dan regelmatig twijfels hebben, vooralsnog lijken ze (op 1x na) altijd terecht te zijn. Zonde
 
Wou dr ook naar toe maar twijfel zwaar nu, vaak zijn negatieve recencies op kinky juist wel te vertrouwen toch, want positief zie ik vaak wc eend reclame. Ze lijkt eigenlijk ook wel op een ander dame die nu ook in amsterdam ontvangt misschien van het weekend als ik in een gekke bui ben ff checken en anders 100 euro lichter haha
 
Wou dr ook naar toe maar twijfel zwaar nu, vaak zijn negatieve recencies op kinky juist wel te vertrouwen toch, want positief zie ik vaak wc eend reclame. Ze lijkt eigenlijk ook wel op een ander dame die nu ook in amsterdam ontvangt misschien van het weekend als ik in een gekke bui ben ff checken en anders 100 euro lichter haha
Kijkende naar laatste review laat maar zitten joh.. exact zelfde beleving als mr met kleine lul zogenaamd. Zulke dames hebben het zo druk dat kwaliteit niet meer voorop staat dus een poes die miss gehele dag genomen wordt zal geen fijne poes zijn
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan