Ben er overlaatst eens geweest. Zag in haar advertentie dat ze poepsex aanbood. Even via whatsapp geverifieerd en ja, ze deed het effectief. Daar aangekomen deed ze open in mooie lingerie. Mooi poppetje, zalig lichaam. Langzaam setje lingerie uitgedaan, tetjes gelikt en aan haar kontje gesnuffeld. Tussendoor likte en kuste ze mijn nek en oor, wel lekker geil! Dan bed op voor 69. Pijpen met (op mijn vraag), billetjes kneden, kontgaatje opentrekken en tong erin. Pijpen deed ze goed, moest haar tegenhouden of het was al gedaan. Na minuutje of 10 gevraagd of ze kon kakken. Ja hoor, maar wel in de badkuip. Mooi hoor dat klein kontgaatje zien open en toe gaan boven je gezicht! Helaas lukte het niet spontaan en moest ze de douchekop er even insteken. Toen kwam er wel ineens een bruine fontein over mijn gezicht en in mijn mond. Lekker! Heb haar dan nog ff in het bad in doggy geneukt en zo klaargekomen. Daarna nog gedoucht en afscheid genomen.
Kortom: mooi zachtaardig meisje dat doet wat ze adverteert en ook haar best doet om het je naar je zin te maken.