Recensie Adel, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.057
06/07/21
1.212
43
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5878550-adel
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb haar gezien. De dame is exact als op de foto's. Ze ontving mij in Amsterdam-Oost in een beetje smoezelig appartement. Ze moest ook naar beneden komen om mij binnen te laten. Gewoon in spijkerbroek en een truitje, maar ik herkende haar meteen. Ze zegt uit Ukraine te komen en woont nu in Polen.

Ze is heel vriendelijk maar ik voelde niet echt een seksuele spanning. Boven ging ze in haar gewone kloffie op de bank zitten en gaf mij een handdoek om te douchen. Ik geneerde mij bijna om mij voor haar uit te kleden terwijl zij driftig met haar boeker zat te appen. Daarna ik onder een oude douche met zo'n deur waarin je jezelf opsluit. Douchedeur gaat naar binnen open maar er zit geen handvat aan de binnenkant. Daarna kwam ik uit de douche. Zij nog steeds in haar kloffie op de bank. Ik trok mijn onderbroek maar weer aan want het voelde vreemd dat ik daar in mijn nakie zat. Toen vroeg ze hoe lang ik wilde blijven. 30 min. is 200, en 60 min is 250 euro. Ik dacht, fuck die 50 euro, ik ga gewoon voor een uur, hoef ik me niet te haasten. Geld overhandigd.

Toen gingen bij haar de kleren uit. Haar ondergoed zoals op de foto's, had zij onder haar kleren aan. Ze is inderdaad 178 cm, geen tattou piercings, prachtig! Geen plastic tieten, helemaal naturel. Leeftijd klopt ook. Ik vroeg naar haar hoge hakken, maar die had ze niet, zei ze. We begonnen staand te zoenen en ik kreeg meteen haar tong aangeboden. Dat was best aardig, maar de seksuele spanning ontbrak. Ze deed ook niets met haar handen, die hingen er een beetje bij. Het voelde alsof ik voor het eerst een meisje zoende op de middelbare school. Zij een beetje verlegen maar wel de bewegingen doen. Toen op bed verder zoenen, en toen begon ze wel mijn pik te masseren. Ik liet haar maar haar gang gaan, maar dat is dan nog een beetje te vroeg voor mij. Kreeg ook meteen een condoom om mijn slappe pik. Ik dacht, zal ik nog protesteren, laat maar gaan. Zij fanatiek mij masseren, maar het had weinig uitwerking. Toen vroeg ik of ik haar mocht beffen, en toen schrok ze een beetje. Ze zei met een lief gezichtje "No, cannot". Toen ik zei dat ik hier expliciet had om gevraagd (aan haar booker dan), zei ze, en dat vond ik wel grappig "No honey I am fine like this". Ikke antwoordde daarop -"Yes dear, but I want to lick your pussy ". Toen kreeg ik toch haar poesje aangeboden, die niet vies was of rook, maar ook niet net gewassen was. Ik beffen. Wel wat kreuntjes en vertrokken gezichtsuitdrukkingen, en op een gegeven moment zij vol gapen. Toen ben ik er maar weer mee gestopt. Toen maar weer tongzoenen, en ook haar borstjes uitgebreid gelikt, waarbij ze ook wel wat kreunt. Zij mij weer pijpen en masseren maar zag dat mijn pik helemaal slap was geworden. Toen deed ze de condoom af en begon mij zonder condoom te pijpen. Dat was wel goed. Een hele zachte mond maar waarom doe je dat niet vanaf het begin? Toen ik weer een beetje hard geworden was, dacht ik laat ik nu maar neuken voordat het moment weer voorbij is. Ik condoom om en zij kwam op mij zitten. Mijn pik was nog niet helemaal hard en haar vagina zat potdicht. Ze zat dus op mijn pik. Erop! Het voelde niet heel vervelend, maar mijn pik zat er niet in. Toen draaien en ik op haar. Haar vagina zat nog steeds potdicht, en ik zag toch wat angst in haar ogen of ik zou gaan doorduwen. Dat doe ik natuurlijk niet, dus ik ging naast haar liggen en vroeg of we konden tongen terwijl ik zelf mij dan masseerde. Dat kon en zo geindigd. Daarna hebben we wel nog een poosje in elkaars armen gelegen en een beetje gepraat, maar dat ging niet echt de diepte in. Ik: "Did you visit also other cities in Europe?" Zij: "No, I like Amsterdam very much", Ik: "Oh what did you do or see? Museum? Party?" Zij weer: "No I don't like museum and I am here only for work". Toen nog even gedoucht (deur open gelaten), en afscheid genomen. Samenvattend: Ze is de dame van de foto's, ze is echt vriendelijk en doet ook wel dingen die je hebt afgesproken, maar ze heeft er zelf geen enkel seksueel gevoel bij. Wat voor mij goed was: Ze is echt een mooie dame van 178cm, Tongzoent, en Pijpt zonder condoom, je mag haar beffen, maar intiem lukte niet echt.
 
Wat een verhaal man! Zo zonde dit!
Dus een beetje laf tongzoenen, beetje gefriemel, ongewassen poes en geen intiem en dat een uur lang?

Das toch gewoon balen dit. Booker geïnformeerd?
 
Tja, Ik was een beetje op de recensie van Kinky afgegaan omdat daar positief gereageerd werd door iemand die 12 recensies had geschreven, waaronder ook kritische. Verder kwam ik bij scrollen telkens bij haar uit. Ze voldeed aan heel veel van mijn wensen. Enne 2 weken geleden had ik Thirsty Alice die helemaal in de roos was.

Ik heb de booker verder niet geinformeerd. Ik heb het dan ook te doen met haar. Misschien dom van mij. Dan denk ik, zo'n meisje, alleen in ver land, denkt ook wat geld te kunnen verdienen. Ze studeert cosmetica. Ze wil nog 10 dagen blijven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5878550-adel#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben er vanmiddag geweest en het is een mooie dame. Ook eerst ff gedoucht en daarna op bed. Eerst lekker getongzoend wat ze lekker kan. Daarna pijpte ze me zonder condoom. Vervolgens heb ik haar een tijdje gebefd wat ze lekker vond. De sex ging eerst wat stroef omdat ze geen glijmiddel had. Gelukkig had ik een tube bij me en daarna ging het lekker. We hebben alle standje gedaan en ze vond het ook lekker met veel tongzoenen erbij. Ik ben groot geschapen maar dat was geen probleem. In doggy klaar gekomen. Volgend weekend ga ik weer.
 
Ja, je hebt misschien wel gelijk. Maar tongzoenen deed ze wel, en best veel, en ook met haar tong. Dus dat was niet slecht. Pijpen, deed ze zonder condoom, niet slecht, met zachte mond. Wel nog een beetje onervaren in de zin, dat alles beweegt en schudt in de kamer, terwijl het enige dat moet bewegen is haar mond ten opzichte van je pik.

Misschien was mijn verwachting wel te hoog. Mooie meid, zonder tattoes of piercings, lekker jong, lang, slank. Als het bij een raamservice was gebeurd had ik mijn schouders opgehaald en verder gegaan.
 
En toch zijn zulke reviews echt de sleutel voor mij persoonlijk. Als een dame bij mijn zachte leuter het condoom er omheen probeert te frummelen zonder een poging tot pzc, dan is dat echt een enorme afknapper. Bij een raamdame inderdaad de verwachting, maar bij een date van 250,- zou ik echt enorm balen en dan is de date al gedoemd.

Dank je voor de review!
 
Terug
Bovenaan Onderaan