Woensdag m'n eerste afspraak met Adele "princess of Astana". Communicatie ging vlot... meteen leuke connectie ook! En ook leuk dat je makkelijk kan parkeren in de straat. Het huis ziet er van buiten idd niet echt aanlokkelijk uit... maar binnen wel ok! Beetje 'oubollig' maar wél alles schoon! Ook meteen schoenen uit beneden in de gang, en krijg je blauwe 'Lidl' slippers!
Adele zelf ziet er alvast erg leuk uit! Achter haar aan naar boven de trap op... en ze houdt je hand vast! Op de kamer krijg je te drinken aangeboden en dan wordt je gevraagd even snel te douchen. Ze begeleid je trouwens naar de douche. Terug op de kamer begint ze meteen een kleine strip-tease! En...Leuk! Heeft ze dus onder die jurk helemaal NIETS aan! Wat een mooie slanke meid! M'n handen, lippen, tong zijn overal! Wat heeft ze ook lekker stevige billen! Ook de eerste voorzichtig kusjes. Dan neem ik haar in m'n armen... en leg haar op het bed! 'Oh! You strong'!
Dan wil ze toch met 'haar scenario' van start... 'I give you massage'! Ik dus op m'n buik op bed… en zij begint me naakt te masseren én ze gebruikt dus wel degelijk haar hele lichaam! Je voelt haar harde tepels over je lichaam! Zij heeft er dus ook zin in! Haha! En dan ook die kleine kusjes! Leuk! Dan omdraaien... en meteen gaat ze voor m'n harde pik! Man! Kan die vrouw lekker pijpen! (pzc) Heel rustig en doordacht... maar ze gebruikt haar mond en tong wel op een creatieve manier! Mmmmmh! Genieten! Dan likt ze ook je ballen... en dan meteen weer naar die harde schacht! (die dus een héél stuk harder stond!) Spontaan doet ze ook -meermaals- een deeptroath! Je voelt je eikel in haar keel! Geweldig! Dan gebaar ik haar om te draaien... en meteen gaan we '69'! En... hoe harder ik lik... hoe enthousiaster zij pijpt! lekker! Dan leid ik haar ook naar facesitting. Haar kutje likken... haar klit zuigen... terwijl ik haar tepels streel! Oh! Wat wordt ze vocaal!
Ok, neem een condoom... en meteen komt ze bovenop me zitten en begint me lekker te rijden! Ok, nu je benen zo... en we zitten in schommelstoel. Dan zij op haar rug terwijl ik nog in haar ben... en vandaar draai ik bovenop... en neuk haar in missio! Dan haar benen in m'n nek... Wel een soepele meid dus! En wat is ze de hele tijd lekker vocaal! Zo stimulerend! Ok, nu je ene been hier en het andere omhoog! Wat kan ik diep neuken in schaar terwijl ik haar rug en borsten streel! Grrrrrr! En dan, gebruik makend van de bounce van het matras... snel en diep! 'Marco! Slow down!'
Nu zitten we terug in missio en ik neuk haar 'slow & deep' Wat is ze ook weer lekker vocaal! En wat heeft ze een nauw kutje! Grrrrrr! En... als ze dan haar kutspieren gebruikt! Man! Wat een gevoel! Dus... al snel neuken we weer erg enthousiast! 'when you come'? Nu… ik kan wel langer doorgaan hoor! Dan... haar benen in m'n nek... terwijl ze haar voeten tegen m'n hoofd klemt! Grrrrr! I like that! En... voor je het weet... lik ik haar tenen... terwijl ik stevig blijf stoten! Grrrrrrr! Zo lekker! Dan... begint ze opnieuw met haar kutje m'n harde pik te kneden... terwijl ze me vocaal aanmoedigd! Man! Ik word gek van genot! Ja! Ik ga komen! Ja! Ja! Oooooh! Man! Ik kom vanuit m'n tenen! En zij... met een speelse glimlach: 'You see! Five minutes concentration… and you come'! Damn!
Even pause nu… en wat drinken. Ik heb ook gekoelde ijsthee bij! Komt nu goed van pas. En natuurlijk bied ik haar ook een glas!
'Shall I give you a massage?' Ok! Dus, ik lig terug op m'n buik... en zij begint m'n rug, nek en schouders te masseren. Waw! Ze masseerde dus meteen ook een 'knoop' uit m'n rechter schouder! Man! Die vrouw kan dus écht goed masseren! Géén 'hanki-panki' dit keer! (wat ze in het begin deed was ook echt lekker hoor!) maar een stevige en tegelijk bijzonder relaxe massage van vast wel 20min! Was alweer een tijdje dat ik nog zo'n heerlijke massage kreeg! 'Shall we shower now'? Wacht! We hebben nog tijd hoor. Kom hier! En ik vlij me naast haar en begin haar mooie naakte lijf opnieuw te strelen. Dan... likt zij opnieuw m'n tepel! Man! Ik sta meteen weer hard! Haha! 'Oh! You! Look!' Ja! Pijp me opnieuw terwijl je met beide vingers m'n tepels streelt! Man! Zo lekker! Wat kan die vrouw geweldig pijpen! Erg zacht... maar tegelijk zo sensueel! En... ze gebruikt haar mond... lippen en tong op zo'n manier... terwijl ze tegelijk m'n tepels streelt! Man! I'm in heaven!
En dan dus samen douchen. Erg leuk hoe ze je -zorgzaam- helemaal onder handen neemt. Inzepen... spoelen, dan omdraaien en weer inzepen en spoelen! Geweldig! Oosterse verwenning van de hoogste klasse!
Zoals eerder vermeld -en intussen bericht alweer verwijderd- is Adele dus niet echt de typische vrouw waar ik mee afspreek. Maar... wat een geweldige beleving! Vanaf het moment dat je de deur binnenstapt tot je weer op de stoep staat... is zij dus één-en-al gefocussed op jou beleving! Zij is daar om jou te behagen... en wat doet ze dat goed! En wat betreft prijs-kwaliteit verhouding... gewoon ongeëvenaard!
Bedankt Adele voor een erg leuke middag!