Ik merk dat een aantal berichten/vragen/reacties verwijderd werden. Jammer enerzijds maar ook begrijpelijk om topics niet te veel te vervuilen, beladen. Op andere plaatsen zie ik die ingrepen echter niet gebeuren….
Ik zal toch nog eens een poging wagen om een nuttige bijdrage te leveren , nu ivm het onderwerp "doggy" bij Adele.
Vooreerst : wat een dame al dan niet doet is vaak een wisselwerking tussen 2 personen. Zij zijn ook mensen en niet voorgeprogrammeerd.
In het verleden heb ik het Adele nog gevraagd, maar ze zei dat ze geen doggy deed. Hoe beter ik haar leerde kennen, hoe meer ik dat begreep. Het lijkt mij te passen bij haar persoonlijkheid en wat ze zei "persoonlijke en culturele achtergrond".
Zo merkte ik ook dat ze zich steeds onderaan bedekte wanneer ik haar een massage gaf en ze zich wat ongemakkelijk voelde wanneer ik het deken of of wat dan ook daar wegtrok. Bij mijn laatste bezoek, toen ze eenmaal ontkleed voor mij stond en ik vroeg om eens rond te draaien om haar te kunnen bewonderen deed ze dat ook maar draaide ze zeer vlug rond toen ze met haar achterzijde naar mij gekeerd stond. Voor haar hetzelfde onbehagelijke gevoel als bij een volledig ontblote massage en dus ook bij "doggy", vermoed ik….
Tot hier mijn hopelijk nuttige bijdrage. Waardevol genoeg om te laten staan….