WHEM Adonia, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben het in hoofdlijnen eens met jouw analyse. DvP's worden - later in hun carriére - inderdaad regelmatig planner/booker en het onderlinge contact tussen DvP's kan resulteren in een blacklist van ongewenste klanten.

Mijn ervaring in Antwerpen deed mij echter vermoeden dat ik niet op een dergelijke blacklist geplaatst was maar dat op de achtergrond een organisatie/ een persoon de DvP's overrulede die mij goedgezind waren: dat er dus een grotere organisatie actief was dan een groepje DvP's met booker.
 
Ik ben bij haar geweest, is niet de moeite waard, totaal geen interesse in jou, ze wilden bijna haar kleren aanhouden stond snel weer buiten en werd daarna via sms gechanteerd, niet op in gaan en blokkeren!
 
Ik denk dat deze dames allemaal tot dezelfde groep Roemenen behoren. Zou me inderdaad wel twee keer bedenken om per tikkie of per bank te betalen (of überhaupt van hun diensten gebruik te maken).

Roemenen weten dat ze (terecht) een slechte reputatie hebben. Daarom wenden ze vaak een andere nationaliteit voor. Durf er gif op in te nemen dat Adonia Roemeens is (en niet Grieks) en dat dit ook geldt voor deze dames:

Bekijk bijlage 100422

Sommige dames wisselen overigens vaker van nationaliteit dan van onderbroek. De "Tsjechische" Aziran was een paar weken terug nog "Turks":

Bekijk bijlage 100423

Scherp gezien inderdaad, gebeurt niet zo vaak dat een dame haar nationaliteit expliciet benoemt, dus dat is al een red flag.

Overigens was ik (voordat ik dit topic had gelezen) met één van deze dames aan het appen en vroeg of ze de dame van de foto's was, om dat aan te tonen stuurde ze een video van zichzelf, maar het was een video van één van deze andere dames, terwijl ik juist interesse had in specifiek de looks van de dame waarmee ik dacht te appen. Toen ik daarna vroeg of we even kort konden videobellen reageerde ze met een voicebericht verontwaardigd dat ze net een video van zichzelf had gestuurd en wat het dan voor extra zin had om nog te videobellen. Ik heb het daar maar bij gelaten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan