Recensie Adriana, Den Bosch (voorheen Amsterdam, Waalwijk, Leiden, Amstelveen) 4,54 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag kon ik eindelijk bij Adriana langs komen en ik kan niet anders dan de vorige goede recenties beamen.
Adres makkelijk te vinden en afspraak goed nagekomen. Na 2 minder geslaagde afspraken met andere dames was dit al een goed begin.
Prima apartement met douche. Een TOP uurtje gehad. Ze zier er prachtig uit (kleine John was bijna afgeleid door zoveel moois) en laat veel toe. Verder is ze ook een fijne, lieve meid. Heerlijke GFE ervaring met veel zoenen en lichaamskontakt. Kon ook prima in het engels over alles en nog wat napraten.
Ze blijft nog deze maand in NL, maar niet lang meer in Leiden en ik moet haar zeker nog een keer zien voordat ze weer vertrokken is !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7836151-adriana
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat blijft het toch een geweldige meid. Voor de tweede keer bij Adriana geweest en het was wederom fantastisch. Echt een girlfriend experience. Prachtige meid met een mooi natuurlijke lichaam. Ook romantisch waardoor het allemaal erg sensueel wordt. Heb zelfs een nieuw standje geleerd! De tijd vloog zo voorbij. Herhalingsgevaar is groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7836151-adriana
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik zag dat Adriana adverteerde met een trio kon het toch niet laten om weer langs te gaan. Inmiddels paar weken terug heb ik ontzettend kunnen genieten van een trio samen met de mooie dames Adriana en Kristina. Zitten inmiddels weer in Amsterdam. Ik werd ontvangen door twee adembenemende dames. Adriana is een knappe meid met een geweldig lichaam die tijdens het uurtje je laat beleven hoe het is om in de hemel te zijn. Van het pijpen tot meerder standjes, alles was geweldig. Heerlijk ook puur natuur. Jammer dat de tijd vliegt iedere keer, maakt wel dat ik blijf terugkomen haha. Kan niet wachten om met beide dames weer te genieten.
 
Valt allemaal wel mee, ik lees op kinky ook een opvallende hoeveelheid positieve reacties voor een dame die nog niet zo lang werkt. Ook bezocht en ik kan kort zijn, dertien in een dozijn, niets bijzonders.
Ben het volledig met je eens.

Ik vond het zelfs ondermaats.

Dat lekkere figuur wat je op de foto's ziet is allemaal maar schijn. Slank is ze zeker niet, eerder mollig. Pijpen was ook belabberd….en doggy kon ze niet hebben omdat me lul te groot was…….nou dat valt echt wel mee hoor. Vingeren mocht ook niet. Liep gewoon in een soort van nachtjapon in de rondte. Dat classy wat je op de foto's ziet is waarschijnlijk alleen als ze op stap gaat. Laat je niet misleiden…..ik weet veel betere dames
 
Ik ben nu 2x bij Adriana geweest en vindt haar echt een schat van een meid. Lief, fijn karakter en een heerlijk lichaam. Ze is zeker niet mollig in mijn beleving. Normaal postuur met een paar heerlijke borsten. Die keren dat Adriana mij gepijpt heb was prima. En dat zeg ik niet snel! Vond de 2de keer juist beter!

Voor mij is Adriana een prima dame. Als je haar voorzichtig, met RESPECT en enige tederheid behandeld krijg je dat ook terug. Kan ook bevestigen dat de foto's niet gelogen of bewerkt zijn. Dat is echt de dame die je verwelkomt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen heeft uiteraard zijn eigen mening en dat respecteer ik ook en laten wij ook vooral respectvol blijven. Zoals uit mijn eerdere recensies te lezen valt heb ik iedere keer het erg naar mijn zin gehad bij Adriana.
Ben nu al vrij vaak geweest en ook soms met Kristina erbij. Eigenlijk iedere keer een steeds groter succes.

Ik vind Adriana een knappe meid met een prachtig natuurlijk lichaam en zij is ook erg goed in wat ze doet. Veel passie! Zie je ook amper meer op kinky. En als ik hier en op kinky kijk zijn genoeg anderen het eens. Lijkt me tevens stug dat alle reviews op kinky nep zijn, zeker als je naar het totaal aantaal reviews van de heren kijkt. Kan gewoon zijn dat je geen klik hebt.

Al met al echt een topper en net als ik zullen velen anderen nog vaak langsgaan bij Adriana.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lees deze reacties met grote verbazing. Ken Adriana al wat langer en bezoek haar regelmatig, Ze is absoluut niet mollig en zeer vriendelijk.
Ze heeft een mooi figuur en doet alles wat ze beloofd met enthousiasme.
Mijn laatste bezoek was tijdens haar vorige bezoek. Heb het ook toen enorm naar mijn zin gehad. Heerlijk tongzoenen, ze pijpt juist erg lekker en genoot van het likken. Kom niet voor niets altijd wel weer terug bij haar. Daarnaast is het een lieve dame, waar je ook nog goed gesprek mee kunt hebben.
De reactie van pikkemoosie kan ik dan ook absoluut niet plaatsen. Misschien vergist hij zich in welke dame hij heeft bezocht of anders moet iets anders zijn voorgevallen, misschien slechte hygiëne of zo... Want dit verdiend deze dame absoluut niet en geeft echt een verkeerd beeld van haar en haar service.
Ik denk dat mijn eerste bezoek jaar of twee, drie geleden was en sindsdien is bij mijn volgende bezoekjes haar service altijd van hetzelfde hoge niveau geweest. En dat maak je wel eens anders mee bij herhaalbezoekjes. Ze heeft mij nog nooit teleurgesteld.
 
Ik ken Adriana al langere tijd en ik zie haar regelmatig. Ik ontdekte deze site pas onlangs en het negatieve commentaar hiervoor bevreemdt mij zeer. Mijn ervaringen zijn heel goed. Haar foto's en video zijn echt. Ze doet wat ze belooft en doet dat erg goed en met volle overgave. Ze ziet er heel goed uit. Ze is respectvol, open en heel hygiënisch. En ze heeft ook een goed stel hersens. Voor mij is ze absolute topklasse en mijn tijd met haar is telkens weer een feestje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dame is een topper. Na het chille uurtje met haar heb ik de dag afgemaakt met een heerlijke shisha. Topavond.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/7836151-adriana
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na alle vele positieve reviews een afspraakje gemaakt met Adriana.

Locatie
Deze is prima. Discreet, geen drukke weg. Wel een beetje krakkemikkig pand, maar daar kom je niet voor ;-)

Date
Ik begrijp de andere reviews volkomen. Ze maakt erg veel huid op huid contact en heeft diepe ogen om in te kijken. Maar verder vond ik het niet heel bijzonder zoals de vele positieve recensies omschrijven. Een voldoende, maar voor mij geen herhalingsgevaar. Achteraf kreeg ik een paar doekjes en ondanks dat ik nog 10min tijd had geen massage of wat gespeel.

Advertentie
Ze droeg nu geen make up, mss speelt dat mee. Ik vond haar echter niet lijken op de foto's.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7836151-adriana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na meerdere keren Kristina bezocht hebben, heb ik een bezoek gebracht aan haar vriendin Adriana. Ik had eerst overwogen om een trio te gaan doen met beide dames, maar dat vind ik toch een flinke smak geld voor een uurtje. Maar ik was benieuwd hoe deze dame was, dus heb ik haar in Den Bosch met een bezoekje vereerd. Ik kan de positieve berichtjes over haar wel bevestigen. Ze is heel aardig en lief, ziet er goed uit en verleend uitstekende service. Eerst langzaam tongzoenend opbouwen en daarna steeds wilder in verschillende standjes. De reverse cowgirl standje deed ze op een speciale manier, waarbij ik prachtig uitzicht had op haar billen, die ik lekker mocht kneden. Wat een mooie zachte billen heeft deze dame toch ! :p
Alleen moet ik wel bekennen dat de klik met haar toch iets minder was dan met Kristina. Dat kan soms gebeuren, om wat voor redenen dan ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik haar niet nog een keer wil ontmoeten. Misschien toch maar een keertje een triootje met haar haar vriendin gaan proberen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7836151-adriana#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de afwisseling een keer gekozen voor privéontvangst.
Meestal kies ik voor privéhuizen of massagesalon, maar wilde dit weer eens proberen.

Na lang wikken en wegen (keuzestress) gekozen voor Adriana op basis van afstand, reviews enz....je kent t wel. Een goede keuze blijkt achteraf.
De foto's op Kinky zijn wat optimistisch en ze is wat steviger, maar dat is eigenlijk altijd wel.
Neem niet weg dat ze een heel mooi lijf heeft. Prachtige kont, grote borsten, mooi koppie.

Ze is ook een lieve meid waar je ook prima een gesprek mee kan houden. Spreekt goed Engels. Afspraak maken ging dan ook makkelijk en snel. Alle mogelijkheden staan netjes in haar profiel aangegeven en die afspraken komt ze ook na. Uurtje afgesproken, maar was al eerder klaar. Daarna nog een massage gehad en een beetje liggen kletsen. Al met al een prima date.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandeweek bij Adriana geweest in Den Bosch. Ik vond het goed!
Zeer geile blonde dame die met me speelde en goed geil maakte.
Zeer goede pijpbeurt en daarna lekkere seks gehad.
Wellicht dat ik haar nog eens bezoek als ze beetje in de buurt is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7836151-adriana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Adriana stond nog op mijn lijstje, maar zat te wachten totdat ze weer in Amsterdam is.

Adriana heeft mooi en lekker lichaam. Mooie grote borsten. Het was een top GFE. Heel sensueel waar ze meerdere delen van je lichaam zoent of likt. Veel zoenen doet ze wel, maar wel een beetje conservatief met tongen. Puntje van de tong, maar niet volop. Pijpen was ook lekker, ze verkeert ook de ballen niet. Aantal standjes gedaan. Adriana heeft mij afgetrokken aan het einde.

Het was een leuke GFE experience.

9/10
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7836151-adriana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben bij Adriana langs gegaan nadat ik zag dat Noctis hierboven positief over haar was.

Nou ja, niet helemaal daarom, maar ik zag dat hij ook bij Alsu was geweest (die ik erg ok vind, zie andere recensie) en hij was nog wat positiever over Adriana, dus toen dacht ik zeker te weten dat Adriana me ook wel zou bevallen.

Had al vaker op haar profiel geklikt, maar het was er nooit van gekomen. Onlangs contact gezocht en ik kon langs komen. Ontvangst in een prima appartement wat van alle gemakken voorzien is.

Tijdens het eerste deel van de afspraak zijn we wat aan elkaar gewend geraakt en hebben we over allerlei dingen gesproken, waarbij de toon zelfs ietwat zakelijk was. Heel eventjes dacht ik: Dit had ook een gesprek tussen mij en een collega kunnen zijn.

Wat dat betreft: Adriana is een vriendelijke, lieve, aantrekkelijke jongedame die zelfstandiger en intelligenter is dan sommige dames die hier voor een boeker werken. Komt onafhankelijk en doelbewust over en we hadden een goede klik.

Qua looks: Knap gezicht, mooie cup D borsten, goed lijf, lekkere billen.

Sexueel voelde ze me direct goed aan. Eerst wat geknuffeld en elkaar opgewarmd, waarbij ze goed inschat hoe het voor jou fijn is.

Heel goede blowjob gehad, ze weet precies wat ze doet. Daarna in cowgirl, missio en doggy geneukt, waarbij de sex voor mij met precies het juiste gevoel gebeurde. Af en toe ook goed oog-contact.
Afgesloten met nog een keer missio en op een ideale manier naar mijn hoogtepunt toe kunnen werken waardoor ik echt heel heftig ben klaargekomen.

Een prima ervaring.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Knappe jongedame met lekkere ass & melkfabriek
Goed opgebouwd voorspel - langzaam aan ontdoet ze zich van lingerie
Goede blowjob - ballen worden meegenomen
Zeer goede teasing handjob
Haar monotone kreuntjes zijn ietwat storend
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7836151-adriana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week Adriana weer bezocht. Het is een hele lieve jonge meid! De leeftijd klopt in dit geval dus wel.
Ze speelt het spel goed en rustig. En gaat dus niet als een bezetene tekeer. En wat een tieten!!!😍 en die bied ze ook nog eens aan in je gezicht mmm heerlijk. Ik kan wel stellen dat ze gebeft wil worden. Beide keren heb ik goed me best moeten doen voor een resultaat. Al dan niet fake maar moet geloven dat het echt is. Ivm de tijd die ik er in heb gestoken. Heerlijk relaxed dus. Met een babbeltje tussen de rondes door. Waar ze ronduit verteld over van alles.

Het enige echte minpunt is tz. Dit is afentoe met een klein beetje tong.

de liefhebbers moeten deze maand nog gaan daarna gaat ze voor +/- 3 maanden op vakantie.

De krulletjes doen misschien vermoeden dat er iets exotisch in zit maar het is gewoon een Oostblok dame. Niet gevraagd waar vandaan ze wel komt.

Zit nu in Den Bosch
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uitstekende lokatie, centrum Den Bosch, waar een andere dame ook al eerder zat.
Eerste keer voor mij bij Adriana. Goed en vlot contact vooraf en ter plekke. Lingerie, witte bloes, half open, er over. Bloemetje mee, goede start. Na douchen, staand rustig (tong)zoenen, knuffelen, opwarmen. Verder op bed, heerlijk pijpen, likken. Tussendoor even douchen, zij haar borsten schoonmaken. Daarna relaxen, kletsen. En opnieuw, nu ook intiem.
Vergelijkbare ervaringen als eerder door anderen beschreven. Goede eerste keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan