Recensie Margo, Amstelveen (voorheen Den Bosch, Waalwijk, Amsterdam) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
326
01/07/21
204
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/9779523-margo
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondanks een tarief van 200 euro vandaag toch bij Margo op bezoek geweest. En dat was toch een hele goede zet geweest bleek achteraf. Margo ontvangt op een bekende locatie in Waalwijk en vindt (net als ik) easy-going sex heerlijk. Ze is lekker lang, heerlijk zacht en houdt zoals gezegd van knuffel-sex. Ik vond haar in het echt knapper en slanker dan op de fotos', daarnaast vond ik haar heerlijk ruiken.
Ik heb haar uitgebreid kunnen likken waarna we over zijn gegaan op standje intiem. Normaal gesproken vind ik pijpen lekker maar dat is niet gebeurd, ze heeft het nog gevraagd maar ik wilde haar liever voelen op de een of andere manier. Na afloop is dit ook een dame die nog wat heeft te vertellen maar ook kan luisteren.

Voor en achteraf kunnen douchen was geen probleem en na een ruim uur stond ik weer buiten. Margo gaat me nog wel een keertje zien.

Ze is blijkbaar voor de eerste maal in Nederland en doet overigens alleen aan dates vanaf een (1) uur of langer ondanks dat er op Kinky prijzen staan bij vluggertje enzo. Daarnaast had ze ook al last van Kinky-reviews door mensen die helemaal niet bij haar zijn geweest. Haar maar doorverwezen naar deze site ;-)
 
Zo nieuw is ze volgens mij ook weer niet en is het gewoon Liliana waar deze recensie bij hoort: https://www.girlsreview.nl/threads/liliana-leiden-voorheen-amstelveen-utrecht.1618/

Andere foto's, nieuwe naam, nieuw telefoonnummer en nieuwe advertentie om wellicht haar sporen uit te wissen. 😃🤓
Dat weet ik dus niet want de link in de thread naar kinky werkt niet meer dus vergelijken op basis van fotos is niet mogelijk. Maar als ik het draadje lees dan is die dame (buiten haarkleur en lengte) fysiek en in gedrag echt anders dan Margo waar ik mee heb gedate in Waalwijk. De recensies in dat draadje komen in ieder geval niet overeen met mijn ervaring met Margo. Dus ik hou het er voor nu dan toch maar op dat ze hier voor de eerste keer is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent heb ik ook Margo kunnen bezoeken en uurtje kunnen genieten. Afspraak tijdig gemaakt en eenmaal aangekomen verwelkomd door een sympathieke dame. Het is een lieve dame die je snel op je gemak brengt. Denk ook wel iemand die connectie zeer op prijs stelt. Rustig begonnen met pijpen alvorens heerlijk de stap naar intiem te maken. Is duidelijk ervaren en geniet mee! Uurtje vloog voorbij.
Ik herken mij trouwens ook niet in de dame van de andere thread. Heb niet het gevoel dat ze iets probeerde te verbergen. Als je een uurtje plezier wil met een lieve ervaren dame is dit een topper.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9779523-margo
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Margo deze week bezocht.
Pluspunten:
  • Mooie vrouw. Haar foto's doen haar geen recht. Mooi slank figuur en fijn gezicht.
  • Ze ontving me in mooie lingerie die ze tijdens de date grotendeels aanhield, erg sexy.
  • De sex was goed.
Minpunten:
  • Tongzoenen: eigenlijk niet. Zoenen was al mondjesmaat, en ik heb 2x 1 seconde het puntje van haar tong gevoeld. Na enige twijfel niet aangevinkt.
  • Pijpen zonder: mwah. Na 4 halen zonder condoom deed ze het condoom er omheen en pijpte verder met. Na enige twijfel toch wel aangevinkt.
  • Ik ben van de GFE, ruwe sex is niet mijn ding. Maar toch was het de hele tijd: "zachter, niet zo hard". Niet echt opwindend.
Maar ik miste vooral de klik. De date was technisch in orde, maar er zat geen enkele passie in. Als een klik met haar hebt, dan zul je een geweldige date hebben met een mooie dame. Maar voor mij geen herhaling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9779523-margo#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recente, maar zeer wisselende ervaringen!
Ik zal zo even mijn 2 recensies plaatsen, met 4 dagen tussenruimte....

'Bond girl' experience!!! Het leek wel een jongensdroom, zo'n mooie en lange vrouw met rood haar en haar charmante Oost-Europese accent .... Lieve glimlach en af en toe een mysterieuze (of ondeugende?) oogopslag.
Goede communicatie vooraf, veel aandacht voor hygiëne (hoewel ik vooraf thuis gedoucht had ....), alles volgens afspraak en zonder haasten gedaan! Zelfs tongzoenen en pzc zonder er uitdrukkelijk om te vragen! Het was heerlijk!
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9779523-margo#overview
Totale kosten (in euro)
230
Was eigenlijk niet mijn bedoeling om dezelfde dame meteen de 2e keer alweer te beoordelen maar deze ervaring (enkele dagen later) was zodanig anders dat ik hem ook graag wil delen!

Na geweldige halfuurtje de eerste keer nu gisteren om 1 uur gevraagd en (ruim) betaald. Het begon nog prima met zoenen en strelen, en toen op bed om 69 gevraagd. Beffen was lekker, maar pzc was heel kort en daarna (ongevraagd) meteen met handjob afgewerkt. Binnen kwartier zo tot hoogtepunt gekomen (wat bij mij nog best een prestatie is ... ;-). Daarna half uurtje liggen praten over koetjes en kalfjes, maar toen was de tijd op 'want ik moest ook nog 10 minuten douchen'. Erg teleurstellend kortom, en jammer omdat de eerste keer zo fijn was. Weet niet wat er met haar aan de hand was? Beetje veel geld voor niet veel meer dan een handjob ...
 
Kan nog toevoegen dat Margo me een dag na de eerste date liet weten dat ze 3 dagen later voor het laatst op die locatie zou zijn. Dus meteen afgesproken voor 2e keer, ik voelde me welkom...
Op de ochtend van die afspraak begon ze echter ineens om 50 euro extra te vragen (bovenop tarief voor 1 uur). Uitgelegd dat ik graag zelf achteraf over evt. fooi wilde beslissen en dat was OK. Bij binnenkomst toch iets extra gegeven ten behoeve van de goede sfeer. Maar dat leidde dus uiteindelijk tot een handjob van 230 euro ...
Ze was erg verbaasd dat ik niet tevreden was maar ik ben rustig weggegaan. Vervolgens werden al haar Whatsapp-berichten van die dag verwijderd, ik weet niet waar dat goed voor is? Resultaat is dat haar geweldige 1e recensie nu (meer dan) geneutraliseerd is door mijn slechte 2e recensie. Hoe dom kun je zijn? Maar misschien zie ik iets over het hoofd, ik loop nog niet zo lang mee in dit wereldje ... ;-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9779523-margo#reviews
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week deze dame bezocht in Eindhoven.
Ik twijfelde een klein beetje, maar toch doorgezet omdat het grootste gedeelte toch een positieve review heeft en ik heb er zeker geen spijt van gekregen.

Bij binnenkomst stond daar een zeer elegante dame in de gang en ze was duidelijk blij dat ik voor haar had gekozen.

Na een korte kennismaking snel gedoucht en hup het bed in waar ze echt in no-time mn pik in dr mondje had om me lekker lang en met gevoel af te zuigen.

Na deze heerlijke pijpsessie draaide ze dr lekkere ronde kont naar me toe en heb ik het lepeltje lepeltje afgemaakt.

Lekker ding en goede service. Hier kom ik vaker terug. Zit nu in Amstelveen zie ik.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9779523-margo#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag een afspraak in AMS gehad en na afloop via Amstelveen retour. Kon makkelijk een afspraak maken met Margo via whatsapp. Kleine videocall erbij en ik zag direct dat het idd de dame van de foto's is.
Bij binnenkomst was het zelfs beter dan de foto's: Margo op high heels en met een heerlijk lichaam is groter dan ik, en verpakt in mooie lingerie gaf het een redelijk verpletterende indruk.
Ff financiën afhandelen, korte douche en daarna kon het feestje beginnen.
Aangezien ik voor een uur had geboekt incl GFE zijn we ontspannend begonnen. Zoenen, lachen, dame spreekt prima Engels en zo richting het meer actievere deel.
Details mbt welke turn oefeningen etc bewaar ik, maar dat ze van wanten weet en er zelf ook van kan genieten is duidelijk. Kort samen gevat hadden we wel een klik en dat is dan nog altijd de kers 🍒 op taart bij een date.

Wanneer ze ergens ri het voorjaar weer terug komt naar NLD ga ik zeker weer.
 
Did you remove those reviews yourself @MrKC because her pimp told you so? This is a forum for punters to share their experience safely and freely; if Mr Pimp is not happy with your review, he's also welcome to comment further in the thread with his side of the story. Sending threats to any of us is going to be a business killer for his girls, I don't think a lot of us are ready to go and pay Margo a visit now, I certainly won't and I now wish Margo good luck with the rest of her career.
 
In aanvulling op wat hierboven is geschreven, wil ik de heren aanspreken die mij niet kennen en schrijven dat ze niet zullen komen en mij veel succes wensen in het bedrijfsleven! Beste degenen die mij kennen, komen altijd bij mij terug en schrijven nooit vuil! Fijne dag en goed humeur allemaal!!! Ik ben altijd blij om adequate mannen te zien met een normale psyche!!! en waarom schreef deze ongezonde persoon op dit punt niet dat ik hem 40 euro teruggaf, alleen maar zodat hij zou vertrekken!!! en hier is nog een moment, hij eiste dat ik meer tijd met hem doorbracht sinds hij mij een recensie schreef!!! en alleen die mensen die voor zichzelf willen gelden, schrijven vuiligheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thank you @Margo for your honest reply, appreciated. Indeed I do not know you, so please don't take this personally, I would react the same for anyone who has been reported with an over protective pimp. My mistake is maybe to only see @MrKC side of the story and naively believe it, but that's the only one we had. Now we have yours and it's possible to have a different opinion, although a google translate from your text shows "If you don't stop writing this nonsense, I will contact the police and your wife!!!"; and that do sound a little bit like a threat I guess :ROFLMAO: But sarcasm and bad jokes aside, there are also some great reviews about you here so I'm sure you can be of lovely company and I have no doubt that you have steady returning Clients. Hopefully more of them will also post nice reviews for you here to share there experience as well then (y)☮️💕
 
Interestingly Margo's text has been modified meanwhile .... previous version was very rude and asking for evidence of this pimp threathening me. This I can easily provide if requested! But rest of her text was utter nonsense, and she will know that so I won't argue about it ... true details about financial transaction I gave in my message of 15/11 (above). So believe who you prefer ....
Once more I confirm that my first experience with Margo was excellent so these further positive reviews will definitely be correct! I only can't believe that we are now fighting this quarrel in a public forum, while she never reacted personally to my simple question after our 2nd meeting "Why???".
 
Waar kunnen we het überhaupt over hebben??? Je behandelt me als vuil, je schrijft over een paar pooiers, ik zie dat het beter is om niet met zieke mensen te rotzooien!!! Ik hoop echt dat goede, schone meisjes met een lichte huid je niet als gasten zullen accepteren! je gaat alleen naar bordelen op vuile bedden en hebt plezier met gekleurde meisjes!🤗
Ik wens iedereen een fijne dag en een goed humeur! tot snel🥰🥰🥰
 
Waar kunnen we het überhaupt over hebben??? Je behandelt me als vuil, je schrijft over een paar pooiers, ik zie dat het beter is om niet met zieke mensen te rotzooien!!! Ik hoop echt dat goede, schone meisjes met een lichte huid je niet als gasten zullen accepteren! je gaat alleen naar bordelen op vuile bedden en hebt plezier met gekleurde meisjes!🤗
Ik wens iedereen een fijne dag en een goed humeur! tot snel🥰🥰🥰
OK, wanneer je mijn teksten zodanig ervaart spijt me dat oprecht. Maar zelf denk ik dat het wel meeviel omdat ik eerlijk over mijn ervaringen schreef, zowel de goede als de slechte.... Maar daar mogen de andere lezers zelf over oordelen. In ieder geval zal ik altijd respectvol blijven naar door mij bezochte dames, van welke kleur dan ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan