Recensie Flory, Alphen aan den Rijn (voorheen Utrecht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DondeRob

Newbie
7
19/10/23
6
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8404125-flory
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vanavond ben ik bij Flory op bezoek geweest, maar ik ben zeer ontevreden. Ze lijkt totaal niet op de foto's die ze gebruikt. Ze is een stuk dikker en heeft een ander gezicht. Zelfs de tattoos komen niet overéén, wat me pas achteraf opviel. Ook het appartement ziet er niet uit, ondanks dat ze zich in haar advertentie als volgt omschrijft: My services are addressed to those, who value their lifestyle and ONLY looking for an Elite Companion Style, brain, charm, temper - are just few of the attributes of my etiquette. Nou, er viel weinig van te merken. Aanrechtblad vol met lege verpakkingen en vuile vaat. Lege verpakkingen in de gootsteen, rommelig woongedeelte, ongeïnteresseerde houding enz. Het zou me verbazen als ze zelf maar een schoon hoeslaken om het matras had gedaan.

Dan de diensten zelf. In haar advertentie geeft ze aan dat ze pijpt en neukt zonder condoom, dat je in haar mond mag klaarkomen en dat ze deepthroat doet. Vooraf besproken wat mijn wensen waren en wat ze ervoor wilde hebben. €150 voor een uur, alles inclusief. Echter, het pijpen was zeer matig. Wel zonder condoom, maar van deepthroat was geen sprake. Meer een beetje mijn eikel een paar keer in en uit haar mond, en binnen een minuut wilde ze neuken. Ik vond het prima, want ik kan best 2x in een uur klaarkomen. Ze ging op haar rug liggen en vertelde me dat ik niet in haar vagina mocht klaarkomen. Dat vond ik ook prima en ik gaf aan dat ik dan wel in haar mond wilde klaarkomen. Ook dat wilde ze niet. Uiteindelijk ben ik op haar buik gekomen. Tijdens de daad zelf keek ze continue vol afschuw, terwijl ik van andere vrouwen juist vaak complimenten heb gekregen over zowel mijn uiterlijk als mijn bedkwaliteiten en nog nooit een klacht, zowel van ex-vriendinnnen als sommige andere prostituees. Het was totaal niet opwindend, maar doordat ik al een maand geen sex had gehad kwam ik alsnog vrij vlot. Ik bleef nog even liggen en wilde me eigenlijk voorbereiden op ronde twee, maar daar had ze geen oren naar. Ik wilde geen stampij maken, dus heb ik mijn handen gewassen, me aangekleed en ben vertrokken.

Ik had een uur van tevoren gedoucht, haren gewassen, geschoren (incl. van onder), nagels netjes kort en kwam daar helemaal fris en fruitig aan. Ook krijg ik regelmatig complimenten van vrouwen, dat ik er zo goed uitzie. Dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Ook heb ik haar heel netjes behandeld, ondanks dat de ervaring me tegenviel. Het lag echt aan haar. Niet voor herhaling vatbaar. En voor degenen die haar op het oog hebben: een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ik raad haar niet aan.
 
Haar advertentie op kinky.nl is een aantal weken offline geweest, maar helaas is ze inmiddels weer beschikbaar. Voor mij sowieso geen herhalingsgevaar met haar. Zeer teleurstellende ervaring!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan