Recensie Sara, Den Haag (voorheen Utrecht) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

langepretstik

Newbie
16
08/09/21
17
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/1711475-sara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De dame is ABSOLUUT NIET de dame van de foto's.

Kort samengevat: teleurstelling alom. Hieronder het verhaal.

Via WA snel en makkelijk contact dus een bezoekje gewaagd. Van tevoren gevraagd of ze een croptop en rokje aan wilde trekken, zou ze doen zei ze.

Bij binnenkomst deed een meid open met een vrolijk koppie, leek niet op de profielfoto's maar leuk genoeg, dus ik dacht prima. Ze had enkel een handdoek om, geen croptop of rokje:cautious:, maar ik dacht prima. Appartement was netjes, hing wel een rooklucht. Niet op de slaapkamer gelukkig. Ze verblijft met een vriendin (sofia) en vroeg wie ik wilde... Ik zei dat ik haar wilde dus vriendin ging weer weg.
Op de sk deed ze haar handdoek meteen af. Dat viel een beetje tegen. Figuur was een beetje aan het uitzakken en borsten vielen wat tegen (theezakjes), maar ik dacht nog steeds prima we doen het er maar mee.
Eenmaal op het bed beland werd de jongeheer met doekjes even gereinigd en daarna begonnen we een beetje met matig kussen, ze ging al snel met mijn jongeheer aan de slag en begon deze te verwennen, leek allemaal wel goed te gaan. Daarna klom ze op me. Voelde wel droog of strak aan. Gewisseld naar zij op de rug, ik wilde haar beffen, dat mocht niet, dan maar vingeren, mocht ook niet. Klitje verwennen mocht wel. Pfff... Daarna missionaris geprobeerd, maar dat ging niet goed, mocht niet te hard of te diep vond ze niet fijn. Dus ik dacht ok. Dan maar rustiger. Rechterop gaan zitten en tijdje geneukt. Leek ze wel leuk te vinden en ze speelde met zichzelf ondertussen. Ik denk dat ze ook klaarkwam want ik moest eruit. Ze begon me af te trekken, ging niet subtiel. Ze zuchtte, leek wel of ze geen zin meer had :oops:en ik had nog een half uur! Ik zei dat ik doggy wilde, met tegenzin ging ze zitten. Maar de lol was er een beetje af aan het gaan.
Ik wilde haar wat nat maken met spuug maar dat vond ze niet fijn. Begon met doggy maar ze had pijn, dat is niet oke dacht ik. Gestopt. Jongeheer liet het nu wel wat afweten. Dvp zei no good:mad:. Ik dacht ja, jij bent lekker bezig maar wilde de sfeer een beetje goed houden. Toen ging ze maar weer aftrekken (na poetsen met doekies) Ze zuchtte en steunde regelmatig, ik dacht fak jou ik wil dan wel op z'n minst klaarkomen. Uiteindelijk wilde ik op dr tieten spuiten, maar op het laatste moment draaide ze m'n pik met een ferme zwaai weg. Wat een disappointment.
Daarna zei ze dat ik problematic was met klaarkomen,? duurde te lang? Ik kan makkelijk 45 minuten volhouden, mits de dvp meewerkt en er een goede klik is komt het wel goed. Deze dame was duidelijk te moe en niet geinteresseerd. Ze deed het af als plichtmatig helaas. Daarna liep ze weg en liet ze me alleen achter? Ze kwam terug en ik zei shower, wat kon. Daarna maar aangekleed en haar roommate liet me even netjes uit.

Pfff wat een teleurstelling zeg. Heb me weinig van d'r aangetrokken verder, wetende dat er vele betere dvp's zijn. Herhalingsgevaar: een dikke nul.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan