WHEM Adultshop Sexysex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren terug wel eens een paar keer geweest , ze hadden vroeger nog een filiaal in ik meen de Benthuizerstraat ook
Ja wat moet ik er van zeggen , als je een leuke meid treft is het de moeite waard tref je een slechte dan is het niks
De dames rouleerden tussen die twee sexshops ,en misschien nog wel een paar die niet in Rotterdam waren en het verloop was vrij groot
Het was altijd weer een verassing wie waar zat en ik heb er geen twee keer dezelfde gezien ( niet echt een indicatie , want ik liep de deur er niet echt plat)
Ik heb er één keer een heel goede ervaring gehad , een mindere en een keer een hele slechte dus laat ik het op middelmatig houden
 
Edina is een leuke griet en ziet er goed uit. Doet wel alles m.c. Tina wat rijpere dame maar zuigt je heerlijk zonder. Schone locatie en je kan heerlijk douchen. Ik vermaak mij er altijd wel.
 
Jaren terug wel eens een paar keer geweest , ze hadden vroeger nog een filiaal in ik meen de Benthuizerstraat ook
Ja wat moet ik er van zeggen , als je een leuke meid treft is het de moeite waard tref je een slechte dan is het niks
De dames rouleerden tussen die twee sexshops ,en misschien nog wel een paar die niet in Rotterdam waren en het verloop was vrij groot
Het was altijd weer een verassing wie waar zat en ik heb er geen twee keer dezelfde gezien ( niet echt een indicatie , want ik liep de deur er niet echt plat)
Ik heb er één keer een heel goede ervaring gehad , een mindere en een keer een hele slechte dus laat ik het op middelmatig houden

Was de hele goede ervaring wellicht met Selena?
 
Waar zit deze toko dan? Is het een privéhuis of wat kan ik me erbij voorstellen?
Putsebocht Rotterdam zuid , als je de rood gedrukte lettertjes uit het eerste bericht aanklikt kom je op hun website
Het is een sexshop waar een paar dames ontvangen zoals je vroeger zo vaak zag
Achter in de winkel zijn een paar kamertjes , het ziet er een beetje uit alsof je in een RLD een heel klein zijstraatje ingelopen bent met een beetje fantasie

Was de hele goede ervaring wellicht met Selena?
Dat zou zomaar kunnen , ik weet geen namen meer het is alweer een aantal jaar geleden , Het was in ieder geval een Latina
Dominicaans geloof ik of heel misschien Colombiaans ,
De slechte ervaring was met een slanke , afgetrainde Hongaarse met blond haar wat op touw leek ( waarschijnlijk een goedkope pruik) ze was kortaf , weinig actief en hield voortdurend de klok in de gaten
De enkele keer dat ik oogcontact had met haar had ze een minachtende blik in haar ogen waar je ook niet vrolijk van werd , laat staan geil
 
Volgens mij wordt op hun site wel een soort agenda bijgehouden, al klopt die niet altijd. Of ze afzonderlijk adverteren weet ik niet. Je kan in principe gewoon binnen stappen en kijken wie er zijn, zoals bij een club / privéhuis.
 
Ooit 1 keer geweest bij een jonge NL meid jaar of 25 deed anaal en cim was m'n beste ervaring maar een paar weken later van de aardbodem verdwenen. Ze adverteerde op kinky destijds.
 
Vroeger was ik vaste klant daar, die man kon me gewoon.
Had diverse vaste dames, waar onder ook Eva, dame onder de tatoos met lekkere silicone borsten.
Ik ging vaak bij haar.
Geen idee waar ze nu zit.
Die Edina nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Kom er eigenlijk nooit meer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan