Recensie Edina, Sexysex, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonely Wolf

Stamgast
477
06/10/23
1.147
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://sexysex.nl/index.php/edina
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week na heel veel jaren (10 plus) weer eens binnen gewandeld bij sexysex op de Putsebocht. Het is een sexshop waar ook een paar dames aanwezig zijn. Zaak is verbouwd, kamers met douches nu. Een leuk half uur met Edina doorgebracht. Een wasje vooraf, douchen nadien. Een leuke knappe open en vrolijke vrouw. Half lang sluik blond haar. Mooie borsten(ik hou het op C) lekkere kont, strak lichaam. Goede inzet, meerdere standjes gedaan. Tongzoenen was het net niet voor mij, vooral met het puntje van de tong.
Beffen en 69 kom ze zeer waarderen, ze heeft een grote clit (kan ik van genieten en zij blijkbaar ook 😆). Dat maakt het makkelijk. Een vinger erbij werd niet gewaardeerd. Pijpen alleen mogelijk met, was prima maar niet speels, dat heb ik beter meegemaakt.
Een leuke date, net niet 100 procent GFE
4,5 ster geven is niet mogelijk, daarom hou ik het op 4.
Ik ga zeker een keer terug voor een uur om te zien of het er 5 kunnen worden.

Tot slot, zei dat ze al 7 jaar in die sexshop werkte, zo'n leuke vrouw en nog geen recentie. Hoog tijd om dat te veranderen.
 
Het is een sexshop met 3 kamertjes waar dames aanwezig zijn. Uitbater/eigenaar staat achter een toonbank/kassa, bij hem reken je af, zowel eventuele artikelen en dames. Ontspannen gast, dezelfde nog als 10 jaar geleden. Het is een soort winkel.
Dames zijn gewoon normaal aanspreekbaar. Als er niets van je gading tussen zit, niet wat dames of artikelen betreft zeg je gewoon weer gedag.
Buurt oogt iets vervallen, pand aan de buitenkant ook enigzins, maar laat je er niet door tegenhouden. Zowel binnen als buiten is de sfeer relaxed.
 
Klopt ,zij zit er al heel lang inderdaad, vroeger kwam ik altijd bij Eva die had lekkere grote borsten maar zit daar niet meer. Edina nooit geprobeerd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan