Afdingen op de prijs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afdingen bij een sekswerker: do or dont

  • Ja, afdingen is normaal bij een sekswerker

    Stemmen: 36 13,5%
  • Nee, afdingen is not done bij een sekswerker

    Stemmen: 196 73,4%
  • Soms, afdingen kan alleen in een bepaalde setting (leg dit uit in de comments)

    Stemmen: 35 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    267
Als jij dit 10x per dag als vraag krijgt.
Deed je vast het zelfde
Blokkeren wel, dat is een handeling, maar iemand op een lijst zetten vereist toch wat meer handelingen en tijd.
Ik kan begrijpen, dat ze wellicht voor haar zelf een "zwarte " lijst gebruikt, voor klanten waar ze niet mee wilt daten.
Maar als dit een lijst is die ze deelt met collega's vind ik dat een beetje min.
 
Je zegt het nu zelf: 'klanten die zich misdragen hebben'!
En... dat wordt dan doorgespeeld naar andere sexwerkers.

Gewoon zeuren over prijs/aanbod... blokkeert zij jou gewoon op haar inbox.
Die zwarte lijsten zijn ook te omzeilen natuurlijk. Een nieuw nummer en je date gewoon verder. Verder staan er ook wss nummers op die mss last minute hebben afgezegd of door jaloezie. Zegt weinig zo'n kutlijstje
 
Altijd leuk, die verhalen over zwarte lijsten. Waarom lekken zulke lijsten nooit?
Er zijn er meerdere blijkbaar:

Maar dat zal Lisa niet bedoeld hebben. Iemand die afdingt is nog geen oplichter of te mijden man.
 
Hoe hoger de gevraagde prijs , des te leuker wordt het spel te spelen om er af wat te dingen voor bepaalde mannen.
Zie het als " meisjes plagen"
Ik ding nooit af , niet nodig , bezoek alleen dames met redelijke prima prijzen zoals in het SKW.
Totaal geen interesse in dames die 200 € per uur vragen, wie dan ook., en al hebben ze honderdduizend extras.
 
Het is inderdaad nogal een verschil of het een persoonlijke zwarte lijst of gedeelde zwarte lijst is ja.

Dat voor jouzelf de sfeer verslechtert als iemand afdingt snap ik heel goed, maar met zwarte lijsten zoals ik die ken gaat zo'n klant vervolgens ook gezeik krijgen bij andere dvp's, dat lijkt me onnodig.
 
Laatst bewerkt:
Hoe hoger de gevraagde prijs , des te leuker wordt het spel te spelen om er af wat te dingen voor bepaalde mannen.
Zie het als " meisjes plagen"
Ik ding nooit af , niet nodig , bezoek alleen dames met redelijke prima prijzen zoals in het SKW.
Totaal geen interesse in dames die 200 € per uur vragen, wie dan ook., en al hebben ze honderdduizend extras.
Ik sprak tijdje terug een grote bekende uitbater in het SKW.
Het ziet ernaar uit dat Café d'Anvers, de bekende discotheek in de Antwerpse Verversrui, in de toekomst een volledig nieuwe invulling zal krijgen. Er werd namelijk een vergunning bij de stad ingediend om er een pand te bouwen met 61 eenheden voor prostituees. De prijzen zullen omhoog gaan en daar valt niet op af te dingen.
 
Totaal geen interesse in dames die 200 € per uur vragen, wie dan ook., en al hebben ze honderdduizend extras.
Mijn huidige plafond is 200 per uur. Niet dat ik geen 500 per uur zou kunnen betalen maar ik weiger domme bedragen neer te leggen . Vroeger wel eens gek gedaan maar nooit meer dan 250 per uur.
Als je een beetje goed zoekt kan je echt pareltjes vinden onder de 200 per uur. Welliswaar geen piepjonge kuikentjes met denkbeeldige gouden veertjes. Maar echte topdames, die seks ademen.
 
Het is zeker zeer respectloos om te vragen om korting bij een sekswerker. Die personen worden ook bij mij meteen geblokkeerd, want met dat soort types wil ik geen date. Gisteren zelfs iemand via de app die vroeg of het ook op de pof kon, omdat hij pas volgende week zijn salaris kreeg. Wat een debiel.
Nu... je had hem ook kunnen voorstellen om een crowdfunding campagne te starten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan