Afdingen op de prijs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afdingen bij een sekswerker: do or dont

  • Ja, afdingen is normaal bij een sekswerker

    Stemmen: 36 13,5%
  • Nee, afdingen is not done bij een sekswerker

    Stemmen: 196 73,4%
  • Soms, afdingen kan alleen in een bepaalde setting (leg dit uit in de comments)

    Stemmen: 35 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    267
Wat maakt het verschil, om het in het buitenland wel te doen, en hier in NL niet?

De standaard insteek van de dame. Ik ben veel in Azie geweest en de dames daar vragen in eerste instantie toch een stuk meer dan de gangbare prijs. Ik ben absoluut niet van het uitknijpen of uitbuiten en strek het onderhandelingsspelletje niet door tot het extreme maar laat mij ook niet bedonderen.
 
De standaard insteek van de dame. Ik ben veel in Azie geweest en de dames daar vragen in eerste instantie toch een stuk meer dan de gangbare prijs.

En gaat het dan over de gangbare prijs, die wij hier in NL betalen? Gaan ze boven de 200/uur uit bijvoorbeeld? Of meer in tarieven, voor het land te hoog?

Wat ik bedoel te zeggen, een dame in Azie verdient eigenlijk net zo goed 150 of 200 euro uur als een dame in NL, of waar ze ook weg komen.
 
Afdingen is niet slim om te doen bij moi. Dan is het per direct einde verhaal. Voor hem tig anderen die zonder te zeuren mijn prijs betalen voor een waslijst aan incl mogelijkheden.

Bij meerdere uren wil ik best wat fiksen, maar dat is dan mijn keuze.

Maar heb ik het aanbod gedaan en men cancelt de date met idiote redenen, dan telt de aanbieding niet meer als men ooit toch een keer wel wilt afspreken. Ga maar fijn naar een ander dan 🙋‍♀️
 
Ik steek voldoende tijd en moeite in het selecteren van DVP's... Dus, als ik ervoor ga en een afspraak plan... betaal ik ook gewoon de vraagprijs.
Maar... als je bijvoorbeeld een langere date wil... en dat x aantal uren staan niet expliciet vermeld in haar advertentie... kan je natuurlijk zelf wél een voorstel doen.
 
Afdingen? Ik noem dat onderhandelen en dat doe ik wel degelijk bij bijv. raamdames over extra's of de totaalprijs als ik meerdere uren afspreek.

Als je niet al bij het raam duidelijk afspreekt wat je wilt en voor welk tarief, zodra je op de kamer staat kost alles wat van te voren niet expliciet is afgesproken extra, en grote kans dat het tijdens de onderhandeling aan het raam minder of zelfs zonder meerprijs zou kosten.
 
Er is natuurlijk wel groot verschil als je naar een raamdame gaat. En er staat niks vast. Dan is het wel slim om eerst over prijs te hebben. Bij thuisontvangst/pruvehuizen is dat anders. Die hebben advertentie. En je hebt vaak al gebeld of app contact gehad.
 
In thailand gaat 80~90% van dvp ervan uit dat er iets van haar prijs af zal gaan .
Dat is met bijna alles wat je daar koopt.
Nam een lekker ding voor short time....zo mooi,aardig,lekker,....long time van gemaakt,.....zelfs 2E dag ,..... Zei haar,.....geen 3E dag,......
Ze zei,.....als Jij zegt Ok Ja 3E Dag geef Ik Jou 4E dag Gratis,......Topdagen gehad,.....

Zo kan T dus ook
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van mening dat sekswerk over het algemeen ondergewaardeerd en te goedkoop is, zeker als je rekening houdt met het intieme karakter van het werk en de risico's die sekswerkers lopen. Sekswerkers stellen hun persoonlijke ruimte open voor anderen op een manier die veel verder gaat dan bij de meeste andere beroepen. Daarom is afdingen op de prijs m.i. not done.
 
Ik ben van mening dat sekswerk over het algemeen ondergewaardeerd en te goedkoop is
Ondergewaardeerd zeker.

Te goedkoop is een hele andere discussie en dan mag je wat mij betreft in ieder geval onderscheid maken tussen wat de klant betaald en wat de sekswerker netto over houdt.
Ik ben van mening dat de klant best veel betaald, een gemiddeld uurtje kost flink meer dan een gemiddeld dagloon oplevert. Ik geloof dat het ongeveer anderhalve dag modaal loon kost per uur zonder extra's.
Dat een legaal sekswerker netto te weinig over houdt kan ik dan wel weer achter staan.
 
Afdingen? Ik noem dat onderhandelen en dat doe ik wel degelijk bij bijv. raamdames over extra's of de totaalprijs als ik meerdere uren afspreek.

Als je niet al bij het raam duidelijk afspreekt wat je wilt en voor welk tarief, zodra je op de kamer staat kost alles wat van te voren niet expliciet is afgesproken extra, en grote kans dat het tijdens de onderhandeling aan het raam minder of zelfs zonder meerprijs zou kosten.
Eens. Als je zelf een bedrijf hebt komen er ook mensen om korting vragen of extra service. Onderhandelen hoeft niet altijd over de prijs te gaan. Kan ook over service of tijd. Is vrij gebruikelijk.
 
Je bedoelt waarschijnlijk lage prijzen. Een prijs kan niet goedkoop zijn. Een artikel of dienst kan goedkoop zijn.
Maar ja goedkoop is ook nog subjectief. Wat voor de ene goedkoop is, is voor de ander nog altijd duur.
Ik zit iig goed onder het gemiddelde zover ik weet met wat ik vraag en aanbied.

Je snapt mn punt toch wel mag ik hopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan