Kort verslag van mijn recente tripje Boedapest en 2 dates met resp. Aletta Ocean en Angelica Heart. Beide dames zijn hun afspraken nagekomen en over beiden ben ik ook positief te spreken al verschillen ze behoorlijk van elkaar.
Als eerste Aletta Ocean, toen ik geland was had ik een appje van haar dat ze er naar uitkeek om me die avond te ontmoeten. Dat zat dus snor. Die avond wachtte ik haar op in een restaurant in de stad voor een etentje, was mijn idee overigens. Zoals eerder aangegeven was het voor mij echt een bucket list dingetje en wilde ik het er graag van nemen. En ik moet zeggen: heel gaaf en bijzonder toen ze aan kwam gelopen richting mijn tafel. Dat beeld blijft nog wel ff op mijn netvlies gebrand staan.
Afgaande op haar recente content vreesde ik wel een beetje dat ze misschien wat arrogant of verwaand zou zijn maar dat was totaal niet het geval. Zo zie je maar, online is alles nep. Bij tijd en wijlen kwam ze zelfs wat verlegen/onzeker over met name over haar Engels en wat kleine andere dingen. Ik vond trouwens dat ze prima Engels sprak. Ook vond ik dat ze er in het echt veel beter uit ziet dan in haar content. Filmen vanuit bepaalde hoeken en montages leggen het accent heel overdreven op plekken die in het echt veel minder zichtbaar of heftig zijn. Er is behoorlijk aan haar gesleuteld, dat is geen geheim, maar het valt allemaal wel mee. Ze was heel down-to-earth en we hebben heerlijk gegeten en over van alles zitten ouwehoren.
Daarna richting hotel getogen en daar nog een paar uur liggen stoeien met elkaar. Haar service was super, ze deed er alles aan om me totaal gesloopt achter te laten. Missie volbracht wat dat betreft. Herhalingsgevaar wat mij betreft 100%, al denk ik wel dat ik de volgende keer het etentje achterwege laat en haar 2 of 3 uur boek voor een hotelsessie. Als een echte heer haar weer naar buiten begeleid en dood in bed neergevallen. De volgende dag nog wat appjes uitgewisseld over meuk die we besproken hadden. Gaaf wijf, wat een avond!
De volgende dag de batterij opgeladen in een typisch Hongaars badhuis, heerlijk ontspannen in de avond terug naar het hotel want exact 24 uur na de ontmoeting met Aletta zat daar Angelica Heart in de lobby op me te wachten. In tegenstelling tot Aletta had ik met Angelica vooraf geen foto's uitgewisseld omdat ze dat kennelijk niet belangrijk vond en eerstgenoemde wel een kleine vleeskeuring schijnt te doen. Toen ik op haar af kwam gelopen sprong ze dolenthousiast op alsof ze haar prins op het witte paard aan zag komen. Lol. De sfeer zat er direct goed in.
Eenmaal op de kamer werd de goede toon doorgezet. Ze was erg spraakzaam en al snel kwam van het een het ander. Ook hier 300% inzet, geen idee waar ze het vandaan haalde maar ik werd goed onder handen genomen en werd uitgenodigd dit ook te doen bij haar. Zo geschiedde. Geen spijt van dat ik haar ook heb uitgenodigd. Wel van heel andere orde dan Aletta Ocean. Angelica Heart is een beetje een girl next door verhaal qua overkomen waar Aletta wel een elite upper class toestand is. Niet dat dit een probleem is, kan met beide prima overweg. De prijs was er ook naar zullen we maar zeggen.
Na ons samenzijn heb ik haar naar de taxi begeleid. Onderweg terug naar boven in de bar gestopt voor een drankje om het geheel nog eens te overdenken. Het leven is mooi mannen, pakken wat je pakken kan!