Wifey and her husband
Vaste klant
- 141
- 17/01/25
- 605
Denk dat wij ook nog eens binnen wippenVanavond naar Eroxx. Stellen en beleefde mannen die ook gaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk dat wij ook nog eens binnen wippenVanavond naar Eroxx. Stellen en beleefde mannen die ook gaan?
Wij ookDenk dat wij ook nog eens binnen wippen![]()
Lees enkele threads hier om info in te winnen.
Ikzelf spreek uit ervaring die ik opdoe als transvrouwelijke geboren man die in dameslingerie langs ga en er zijn veel mannen die zoals reeds gezegd snelle seks willen met anderen. Schrik niet als iemand naast je komt zitten, of zelfs je aanraakt zonder woorden.
Ik lok het misschien wat uit ook door sletterige kledij, en vind het ook niet erg om aangeraakt te worden, als de persoon hygiëne en respect voorop stelt.
Waar ik tot nu toe ben geweest:
Hotstore Aalst. Als man betaal je 30eu, maar zeer netjes, wc, douche, lockers, condooms. Zetels, matrassen en zo verder. Mijn favoriet!
Sexy world gent. 13eu. Oud en vuil. Heterozaal is pikdonker (hah... Woordkeuze!) en de films zijn van de jaren 80. Transruimte heeft betere films. Al bij al geen aanrader voor mij
Sex megastore Brugge.
12eu. Veel kleine tv schermen, geen of weinig uitnodigend om seks te hebben door gebrek aan matrassen, zetels... Bed.
Edit: ik ga misschien nog een keer naar hotstore morgen (maandag). Als iemand zin heeft om af te spreken... Ben je man en wil je eens flink doorneuken? Laat maar weten.
Hey, laat maar eens weten wanneer je nog eens gaat. Wil graag eens proberen...sportieve 40gerLees enkele threads hier om info in te winnen.
Ikzelf spreek uit ervaring die ik opdoe als transvrouwelijke geboren man die in dameslingerie langs ga en er zijn veel mannen die zoals reeds gezegd snelle seks willen met anderen. Schrik niet als iemand naast je komt zitten, of zelfs je aanraakt zonder woorden.
Ik lok het misschien wat uit ook door sletterige kledij, en vind het ook niet erg om aangeraakt te worden, als de persoon hygiëne en respect voorop stelt.
Hotstore Aalst. Als man betaal je 30eu, maar zeer netjes, wc, douche, lockers, condooms. Zetels, matrassen en zo verder. Mijn favoriet!
Sexy world gent. 13eu. Oud en vuil. Heterozaal is pikdonker (hah... Woordkeuze!) en de films zijn van de jaren 80. Transruimte heeft betere films. Al bij al geen aanrader voor mij
Sex megastore Brugge.
12eu. Veel kleine tv schermen, geen of weinig uitnodigend om seks te hebben door gebrek aan matrassen, zetels... Bed.
Edit: ik ga misschien nog een keer naar hotstore morgen (maandag). Als iemand zin heeft om af te spreken... Ben je man en wil je eens flink doorneuken? Laat maar weten.
Hey, laat maar eens weten wanneer je nog eens gaat. Wil graag eens proberen...sportieve 40gerLees enkele threads hier om info in te winnen.
Sex megastore Brugge.
Komen jullie binnenkort nog eens op donderdag evt.?Wij vnv Eroxx
Ik lees mee.Welke slanke belgische man tot max 45j heeft voor nu vrijdagavond de 20ste maart een leuke locatie in leuven.voor vrouwtje een leuke gangbang tegeven .
Ja en ?Ik lees mee.
Donderdag overdag lukt nog maar 1 x in de maand, meestal op vrijdag wel, soms op zondag. Nu as donderdag (avond) naar Amai.Komen jullie binnenkort nog eens op donderdag evt.?
Die vraag stel ik me ook wel eens - er is hier niet zo bijster veel te lezen en vinden over Shivaz. Wanneer mijn partner en ik er eens belanden, koppelen we hier zeker terug!
Was dat vorig weekend of komend weekend?Ik ga waarschijnlijk zaterdag naar hotstore aalst. Wie wil afspreken?
Ikpijp je stijf, dan mag je me stevig doorneuken en het condoom goed volspuiten.
Meerdere pikken tegelijk mag ook.
Indien dit weekend sexyworld Gent of op vrijdagavond laat iets horen...Was dat vorig weekend of komend weekend?
Oke, misschien dat ik daar wel kan geraken rond 18uWas voor vorige week, maar ben dan niet gegaan. Er was ook niemand die kon afspreken.
Komende zaterdag ga ik wel. Late namiddag.