Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben meer het afwachtende type, en ben altijd sexy en hoerig gekleed.
Dus zou voor mannen wel een hint moeten zijn.
Soms moet ik wel wat meer initiatief nemen en tegen mannen zeggen dat ik er voor ben om gebruikt te worden.
Maar vind het bijna altijd heel gezellig en leuk

Ga je morgen toevallig ook?
Ik zit zelf te twijfelen.
Kan wel in de ochtend
Ik ga komende vrijdagmiddag weer tot ergens vijf uur.
 
Maandag 11 december komen we na ruim anderhalf jaar eens terug kijken in de Eroxx.
Nog nooit op een maandag hier geweest dus we zijn erg benieuwd!
Samen met @senh komen we deze middag ondervinden of het bij ons past.
Wie gaan we treffen?
Grtz Ro&Do (aka LauraXite)💋❤️
 
Nu vrijdag 8 december komen wij eens kijken bij TKZP in Club Divine. Eens benieuwd of het iets is voor Do (ook bekend als LauraXite).
Wij hebben er al vaker over gehoord en willen het nu zelf eens meemaken.
Normaal altijd te vinden in Meer, maar nu eens de horizo verbreden.
Wie zien we vrijdag?
Grtz Ro&Do (aka LauraXite)❤️💋
I have already played several times with Do at the club in Meer (last crime: bukkake).
I participated in the tkzp for the first time last Friday.
I think you will be in your element and will enjoy it.
 
Nu vrijdag 8 december komen wij eens kijken bij TKZP in Club Divine. Eens benieuwd of het iets is voor Do (ook bekend als LauraXite).
Wij hebben er al vaker over gehoord en willen het nu zelf eens meemaken.
Normaal altijd te vinden in Meer, maar nu eens de horizo verbreden.
Wie zien we vrijdag?
Grtz Ro&Do (aka LauraXite)❤️💋
Ik heb me alvast ingeschreven - misschien ontmoeten we elkaar wel…
 
Nu vrijdag 8 december komen wij eens kijken bij TKZP in Club Divine. Eens benieuwd of het iets is voor Do (ook bekend als LauraXite).
Wij hebben er al vaker over gehoord en willen het nu zelf eens meemaken.
Normaal altijd te vinden in Meer, maar nu eens de horizo verbreden.
Wie zien we vrijdag?
Grtz Ro&Do (aka LauraXite)❤️💋
Super en hopelijk komt Do in deze setting in the mood om haar strak kutje ook lekker doggy, stevig te laten volspuiten.
Mijn gepiercte pik heeft er wel zin in! 🤩
 
Laatst bewerkt:
Na lang wachten gaan wij indien voldoende volk komt ? Nu vrijdag avond nog is naar bleuvision maasmechelen sexcinema gaan ´ergens 19u a 20uur. Hiervoor zoeken wij slanke Belgische mannen tot max 45jaar zonder baard snor en geen dikke buiken ´reageer enkel als je 200 procent zeker bent dat je komt. Zij m70 55kg 85bcup half lang blond haar. 20200828_005401.jpg20200828_005401.jpg20200828_005946.jpg
 
Is er een koppeltje die vandaag rond 16u naar sexyworld gaat om zich te laten bewonderen...mag uiteraard ook een mature vrouw zijn die zin heeft om mij te vergezellen
 
wil haar kut wel schoonlikken ok ? RoDo
Is niet nodig he....wij zijn mensen die ons douchen en dus wel schoon zijn.
Als je bedoelt dat ze bare neukt vind ik dat knap van je dat je daar meteen van uitgaat, want ze is geen huisdame momenteel en als wij al bare doen is dat niet met zomaar iedereen.
Daarnaast kan een man zich nog altijd voorstellen ipv hier anoniem wat neerknallen ol dit forum.
Wij willen eerst überhaupt eens weten of de sfeer ons wel aanstaat, want we schromen niet om weer te vertrekken als men respectloos doet of de sfeer niet goed is.
 
Zijn er nog koppels of vrouwen buiten RoDo die vanavond naar club Devine gaan? Ik ben van plan vanavond voor de eerste keer te gaan. Ben een man van 27jaar.

Vroeg me af of er veel actieve koppels zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan