• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke vrouw/dame wil samen met mij (verzorgde Vlaamse man van 45, niet roker, geen tattoo's of piercings, respectvol en beleefd) clubje doen op zaterdag 25/05? Ik trakteer met plezier; kan u halen en brengen waar je wenst: afstand vormt geen probleem!
 
Heren..... het is bijna zover!! De laatste editie voelt nog alsof het gisteren was, maar vrijdag is het weer zover!! Wie gaan er hier allemaal?
Ik kan bijna niet meer wachten, voor de 2e keer dat ik dit knalfeest ga beleven. Deze keer een kaart bemachtigd op de 'reguliere' wijze i.p.v. de oplichter op dit forum (gelukkig stelde Bobby van de Fun mij toen nog in de gelegenheid aan de deur een kaart te kopen bij hoge uitzondering), en ga vroeg aanwezig zijn om eerst even lekker van het buffet te kunnen genieten, drankje te pakken, en wat daarna volgt zal ongetwijfeld hier later besproken gaan worden ;)
 
Laatste 3 dagen van Club Divine en Brecht.
Donderdag Naughty Couples Day, als er op 16h genoeg auto's op de parking staan ga ik dan een laatste keer binnen.
Vrijdag Krashzoneparty (bare)
en Zaterdag The final Party.
Wie gaat er nog eens 1x (of 2 of 3x) naar Divine?
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.726
Berichten
753.284
Leden
34.723
Nieuwste lid
Flo
Terug
Bovenaan Onderaan