Recensie Agatha, Deurne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag ook nog is bij deze topper langs geweest, het wordt elke keer beter en beter, ze kent men lichaam door en door en weet mijn orgasme steeds beter en beter uit te stellen. Vandaag heb ik echt moeten smeken om te mogen spuiten.

Anastasia 45 haha lol, je hebt wellicht niet goed gekeken. Ik ken ze al heel lang en ze doet dingen waar elke slaaf van droomt. Ze is bloedmooi maar vooral heel menselijk en eerlijk. 1 uur is een uur en de prijzen vallen zeker mee. Ze ontvangt ook op een zeer discrete plek. Mij zal ze zeker nog heeeeel lang blijven zien. Ik vind ze absolute top

Anastasia 45 haha lol, je hebt wellicht niet goed gekeken. Ik ken ze al heel lang en ze doet dingen waar elke slaaf van droomt. Ze is bloedmooi maar vooral heel menselijk en eerlijk. 1 uur is een uur en de prijzen vallen zeker mee. Ze ontvangt ook op een zeer discrete plek. Mij zal ze zeker nog heeeeel lang blijven zien. Ik vind ze absolute top
Mij ook, deze kan mij echt tot het plafond laten schieten met haar orgasmecontrole. Je smeekt gewoon bij haar om te mogen klaarkomen bij haar.

En zo weet ik dan weer dat er mensen in opdracht van iemand haar zwart maken met leugens.
Ok, ze is soms nors, van mij mag dat van een meesteres en een dominante babe. Voor mij althans is haar lingam en prostaat massage zeker heel goed en zij laat mij altijd heel explosief ontploffen. On the Edge ...
Als ze nors is is het waarschijnlijk omdat sommige blijven smeken voor intiem of blowjob. en er is inderdaad wat bodywork geweest, vroeger was ze al een mooie diva, ze streeft een perfectie na ( in haar ogen, en ieder zijn eigen mening) en dat is haar goed recht.
Die polemiek die hier al lang gaande is over Linda (Regina) en Agatha ( Anastacia ) is zo belachelijk en kinderachtig. Ik bezoek beiden heel regelmatig en elk hebben ze hun kwaliteiten, voor- en nadelen, sterktes, zwaktes, karakter. Who the Fuck cares.
Beiden zijn ze heel goed, duidelijk in wat kan en niet kan, dat kan ik alleen maar apprecieren en nog nooit ontevreden buitengestapt. Ze heeft me al dikwijls berichtjes voorgelezen hoe sommige zitten te smeken voor een blowjob en intiem.... er zijn toch genoeg andere die dit wel doen? en duidelijker kunnen ze toch niet zijn in hun advertentie zou ik denken. Dan zou ik ook slecht gezind worden en boos reageren.
Een pijntje in mijn nek... man man man, dan ga je toch niet naar een meesteres???
Van beiden ken ik toevallig hun echte leeftijd, et alors als er een paar jaartjes overdreven wordt... Wat ik veel erger vind zijn foto's die totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid. Dan durf ik al eens rechtsomkeer maken

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/anastasia-611/
Totale kosten (in euro)
100
Recensie Agatha, Deurne

Afgelopen vrijdag voor de eerste keer met Agatha (Anastasia nu) kennis gemaakt. De dag zelf contact opgenomen en ze was heel vriendelijk (ook toen ik wat later was door fileproblemen). Ze ontvangt in een mooi appartement met een aparte kamer voor het massagewerk. Hele mooie verschijning en heel bedreven in het masseren. Ik had een aantal jaar getwijfeld om haar te bezoeken maar had dit eerder moeten doen. Mij ziet ze zeker nog!

Weet iemand wat haar werkuren zijn? Heb ze al 2 keer proberen te contacteren maar neemt nooit af. Enkel door de week of ook weekend? Dag of avond?

Meestal enkel door de week overdag. Zaterdag soms ook mogelijk. Als je vaste klant bent krijg je ze makkelijk te pakken. Avonden niet mogelijk, als ze tijd heeft en vragen via SMS niet gaan over extra's waarin ze duidelijk is in haar add lukt het wel.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/anastasia-vierhandenmassage-met-2-mooi-vrouwen.html
Totale kosten (in euro)
150
Na het lezen van deze reacties vandaag dan maar eens langs geweest bij Anastasia (ze noemt zich niet langer Agatha) in Schoten (ze zit niet langer in Deurne). Ik had wel een beetje moeite met een afspraak te maken; eerst ge-sms't, ze antwoorde dat ik moest bellen, ik bel haar (2x), ze neemt niet op. Dag nadien nogmaals 2x gebeld, ze nam weer niet op. Dan stuurde ze mij een bericht "you can call me now", dus ik deed dat en opnieuw voicemail. Maar dan heeft ze me 10 minuten later wel zelf kort teruggebeld (soort teken zeker) en dan kon ik haar bereiken en afgesproken. Toen ik onderweg was naar haar en er bijna was stuurde ze: "can 10min later?". Ik was een kwartier op voorhand aangekomen dus waren wel 25 lange minuten wachten in de straat, waar overigens parking is, maar niet in overvloed, dicht bij café, dus 's avonds minder plek. Soit, dat ter zijde. Het appartement is zeer modern en proper. Niets op aan te merken.

Ze is van Oost-Europese afkomst (land mag ik niet zeggen zeker?), ik schat ze eind de 30 jaar en ze spreekt wel wat Nederlands maar ik vond het aangenamer om in het Engels te praten. Ze is een mooie verschijning; blond, slank, mooie (valse) borsten, een navelpiercing, wat tattoos, opgespoten lippen en een geschoren poes (no go zone). Beetje barbie-vibes, moet je voor zijn.

Ik ben niet zo te vinden voor het BDSM-gedeelte maar ik las hier dat ze ook zeer goed is in de lingam massage. Dit had ik haar bij aankomst ook duidelijk gemaakt en dat respecteerde ze. Ze heeft het eerste kwartier een soft BDSM-achtig iets bij mij gedaan, maar dat deed met niet zo veel (als je er voor te vinden bent mogelijks wel). Ik moest bv. op mijn knieën haar kont kussen/likken (nuja ze had nog een pakje aan, dus er eerder wat rond). Minpuntje was hier helaas dat het niet zo fris rook in die zone. Ik ben hier dus ook niet te hard op verder gegaan. Na nog een korte blinddoeksessie waar ze je ballen en eikel wat teased met haar nagels en een vibrator ging ze even weg, mocht ik mijn blinddoek afdoen en was ze volledig naakt en moest ik haar tepels zuigen terwijl ik zat. Na een paar minuutjes had ze wel door dat het beter was om op de massagetafel plaats te nemen.

Eens op de massagetafel (op de buik) doet ze de standaard massagedingen, maar toch met al wat aandacht voor je paal, die ze af en toe meepakt tussen je benen. Dan moest ik op de tafel op mijn knieën zitten en vroeg ze of ik een prostaatmassage wou. Ik zei dat ik hier niet zo voor te vinden ben en ze heeft dit dan enkel errond gedaan en lichtjes gevoeld (als je hier wel voor te vinden bent, ben ik zeker dat ze helemaal binnengaat met vinger én speelgoedjes). Eens omgedraaid heeft ze mij meer dan een half uur(!) een penismassage gegeven, waar ik af en toe weer de kans kreeg om haar tepels te likken en borsten aan te raken. Dit stuk is gewoon echt genieten en daar kwam ik ook voor. Van mij mocht ze dit nog een uur lang doen. Sommige wandelaars spreken hier over dat ze bijna smeekten om te mogen komen, dat gevoel had ik niet. Het was gewoon zeer aangenaam en het mocht van mij blijven duren (zonder dat ik smeekte naar een hoogtepunt). Uiteindelijk was de tijd om (dit was ook zo, want ik zag het klokje) en liet ze me vriendelijk via een ommetje weten dat ik "het niet langer moest ophouden". Dan maar geconcentreerd en zo gedaan en heb haar een vulkaanuitbarsting gegeven. Nadien gedoucht, waar ze me nog even inzeepte, en achteraf betaald. Je kan hier zelfs met Payconiq betalen (echter had ik wel cash bij). Een minpuntje was wel dat iemand haar belde tijdens de sessie en de ringtoon doorkwam op haar muziekbox. Zeer awkward, en even uit de relaxtoestand maar gelukkig was dit niet rond het hoogtepunt.

Zeker voor herhaling vatbaar. Echter zou ik persoonlijk volgende keer mogelijks gaan voor een half uur pure lingam massage. Dit is de beste die ik al heb gekregen. De andere services spreken mij gewoon minder aan en ik doe deze dingen om te genieten, zelfs bijna helemaal niets te doen, en haar al het werk te laten doen :cool:

Terug
Bovenaan Onderaan