WHEM Agatha, Stout Privehuis, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rafbranberg

Newbie
5
07/09/21
17
Zag onlangs dat Agatha (Poolse blonde stoot) weer werkzaam is bij Stout Privehuis, Den Haag. Zij was altijd erg fijn en een bom van energie op de kamer. Zijn er mannen die haar recent hebben bezocht die hun ervaring willen delen? Zo niet moet ik zelf maar eens op onderzoek gaan... ?️‍♂️
 
Ik was vaste klant van Agatha voordat ze vertrok voor een opleiding. Wat een heerlijke dame.
Ze heeft een prachtig vrouwelijk figuur en een lief en toch stout gezichtje.
Je kan makkelijk met haar praten en ze is echt altijd vrolijk.
Als het op sex aankomt.. Een echte gf experience. Ze zoende mij altijd zo teder en keek dan met die mooie groene ogen diep in de mijne. Wensen?
Ik durfde het eerst niet te vragen maar ze vroeg zelf of ik fantasien had en ja. Ik hou ervan als een vrouw squirt en vooral de smaak ervan. Ze liet er geen gras over groeien. Liet mij relaxed liggen, ging boven mij hangen en begon zichzekf te vingeren tot ik een warme zoete squirtbad kreeg. En heren potverdorie wat smaakt ze lekker.
Als je klaar bent is het ook niet va en nu wegwezen. Ze geeft je aandacht, zoent nog met je en praat nog net je.

Al met al. Blij dat ze terug is en weer een afspraak met haar boeken.

Rico
 
Onze medewandelaar

Stiev Advalorem

heeft de moeite genomen om een recensie over Agatha te schrijven:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan