Recensie Aicha, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3261106-aicha#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke en sexy Braziliaanse. Vol positieve energie en met een goed gevoel voor humor. Dat liet ze in het WhatsApp-contact vóór het afspraakje al zien. Op de hotelkamer was dit niet anders. De deur was nog niet dicht of we waren al aan het tongzoenen. Dit deed ze vol enthousiasme. Bij het bed aangekomen trok ze haar badjas uit en, even later, ook het lingeriesetje dat ze daaronder droeg. Aicha heeft een heerlijke ronde kont (puur natuur, denk ik; als 't 'n "Brazilian Butt Lift" was, dan was dit in ieder geval niet te zien) en een mooie egale gebruinde huid met - typisch Braziliaans – tanlines van een minuscuul klein bikinisetje.

Aicha heeft me wel vier of vijf keer gepijpt - vóór, na, en tussen de standjes door – gewoon omdat ik er geen genoeg van kon krijgen. Afwisselend op haar knietjes op de vloer, handjes op de rug, met grote ogen geil omhoogkijkend. En dan weer op het bed in doggy positie met haar hoofd naar mij toe en uitzicht op die heerlijke "bumbum" achter haar. Dit pijpen deed ze weer vol passie en enthousiasme, precies zoals ik het lekker vind; de ene keer strak repetitief op de eikel, het volgende moment met gulzige lange halen, inclusief spuug, choken, happen naar adem, en die hele mik mak aan andere geile pijpgeluiden. Af en toe pakte ik haar hoofd beet om het tempo te bepalen, of hield ik Aicha's hoofd tegen mijn buik gedrukt totdat een gag-reflex bij haar opkwam.

Neuken deed ze ook met overgave. De enige keer dat ze op de rem trapte was toen ik haar tijdens het beffen wilde vingeren. Daar hield ze niet van. Andere 'minpuntjes' (als het dat al zijn): bij het tongzoenen bemerkte ik een lichte sigarettensmaak, en onder haar sili's heeft Aicha lichte lichttekens die detoneren met haar verder geheel gave en tattoo-vrije huid.

Aicha is geen klokkijkster. De seks rondden we net binnen de 60 minuten af, maar daarna lagen we nog bijna een half uur op bed te babbelen. Aicha is 't type dame waarvan je denkt; daar zou ik ook best een avondje in het café mee willen kletsen. Buiten Portugees spreekt ze nog drie talen, waaronder Engels, dus de communicatie was geen punt.

Tongzoenen, PZC, en CIM (zij moedigde mij hier zelf toe aan) zijn bij de prijs inbegrepen. Morgen gaat ze al terug naar Portugal waar ze woont, maar ze komt weer terug. Ze werkt dan meestal in België en daarna, in Nederland, vooral in Breda.

Toelichting/aanvulling:
  • Ontmoeting was in Utrecht maar omdat Aicha vooral in Breda verblijft, dit verslag in die sectie geplaatst.
  • Ze heeft een +32-nummer omdat ze ook in België werkt.
  • Haar Kinky-pagina is al offline, daarom hier de link naar Google's cachegeheugen van de pagina (voor zo lang die nog te bezoeken is).
 
Een kleine toevoeging (voor als ze terug in Nederland is):

Aicha's Kinky-advertentie telt maar twee foto's die bovendien niet echt een duidelijk beeld van haar lichaam geven. Het was haar filmpje - dat haar wel goed weergeeft - dat mij over de streep trok haar te bezoeken.

Ze liet mij zien dat ze mooie foto's heeft. Die werden echter door Kinky niet geaccepteerd omdat iemand anders die eerder van internet had geplukt en bij Kinky had gebruikt voor een vals profiel.
 
Ik zie PZC en CIM nu inderdaad niet meer bij haar mogelijkheden staan. Dit is een screenshot van haar pagina destijds waar het nog wel vermeld stond:

screenshot_profiel_aicha.png

Omdat een vermelding niet altijd betekent dat een service bij de prijs is inbegrepen vroeg ik hiernaar (zie hieronder).

Ze gaf toen aan dat TZ en PZC bij de prijs waren inbegrepen (CIM niet, zie ik nu, daar mazzelde ze mij dus mee).

Je kunt haar even appen en vragen of PZC nog bij de prijs is inbegrepen.

schermafbeelding_aicha.jpg
 
ga het gewoon vragen..
er staat namelijk ook een dame met ongeveer dezelfde looks in de regio met een Belgisch nummer
dus kan zijn dat die nu een dubbele advertentie heeft en ook haar nummer gebruikt..
maakt me niet uit..beiden voldoen ruimschoots..
bedankt voor je uitgebreide informatie O ,dat zie je nogal eens anders hier👍👍
 
Advertenties worden inderdaad nogal eens verhuurd als een dame niet actief is. Dat ging ook door mijn hoofd toen ik zag dat het aanbod aan services veranderd was.

Meestal gebeurt dat als een dame niet de intentie heeft terug naar Nederland te komen, dat is bij Aicha niet het geval. Verhuren van haar advertentie zou nu het risico betekenen dat een andere DvP (met mindere services) haar naam te grabbel gooit.

Is die dame met dat Belgische nummer niet Aicha zelf? Ze werkt hoofdzakelijk in België.
 
is deze dame..
zou zowat haar zus of nicht kunnen zijn..
de dames durven rustig met bijvoorbeeld allebei te adverteren ..
dan denk je dat je Aicha gaat ontmoeten ,en dan doet Nahiara open..
ook geen straf trouwens..
ik vermoed dat overigens omdat ik dat al wel eens meegemaakt heb..
kan trouwens goed zijn dat ze beiden aanwezig zijn op 1 adres..
 
Dit is wel echt een andere dame. Een stuk gezetter, met name bij de taille.

Aicha bezoekt regelmatig de sportschool en dat is te zien: ze heeft een strakke buik en ronde billen (zonder die onnatuurlijke look - althans bij een mindere chirurg - die je tegenwoordig bij veel latina's ziet door wegzuigen vet uit buik en inspuiten daarvan in billen).
 
mooi niet dus..
was een heel eind op weg met Nahiara..prijs en alles afgesproken..
vraag ik waar ze zit in Breda..
'sorry Bby ,i'm in Roeselare '....i forgot to tell you..
dus pak ik er WEER naast..
wanneer ze terugkwam wist ze niet..
 
Haha, dat is zuur. De positieve kant hiervan is dat je geld bespaart om te gebruiken als Aicha terug is. Aicha is echt niet vergelijkbaar met die Nahiara. Eerlijk gezegd zag ik de gelijkenis niet. Dit is een still uit Aicha's sportschoolfilmpje:

aicha_270923.PNG
 
ja dat is niet verkeerd nee..
als die terug komt,',í'll be all over her like a cheap suit'..
zo klote dat die dames telkens verkassen..ik moet dat echt plannen ivm werk..
kan helaas niet zomaar 'even' een snipperdag nemen..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3261106-aicha
Totale kosten (in euro)
150
Langsgegaan bij deze leuke Braziliaanse in een hotel bij Breda. Mooie sexy Braziliaanse, is 100% de dame van de foto's. Spreekt goed Engels, intelligent, leuk om mee te praten.
Ze was gekleed in een sexy kort rood jurkje, wat al snel op de grond lag. Heerlijk lichaam, ze doet veel fitness, super latina zandloperfiguur. Mooie grote borsten, inderdaad met wat littekens, maar voor mij niet storend.
Ze is een echte GFE pleaser, alles ging langzaam en met veel gevoel. Ze heeft mooie zachte lippen, tongzoenen is heerlijk met haar. Ook bij mij kwam ze tussen het pijpen en de standjes door, meerdere keren terug om te tongen. Ze pijpt echt heerlijk(zc), en neemt de ballen lekker mee. Gebruikt haar borsten goed, gevoelige tepels, en ook even Russisch met haar gedaan. Daarna neuken in meerdere standjes, de topper voor mij was doggy met vol uitzicht op haar heerlijke kont en zandloper body. Dat duurde niet lang 😁.

Dame blijft deze week nog in Breda, daarna Utrecht. Daarna weet ze nog niet. Ze heeft in Duitsland en Rusland gewerkt, en aan Zuid Duitsland goede herinneringen, dus dat kan het ook weer worden.
Geniet ervan zo lang het kan! Aanrader. Niet goedkoop maar prijs is inclusief pzc en tz.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan