Recensie Akemi, Etterbeek 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/akemi-6/
Totale kosten (in euro)
100
Vorige week dan toch eens kunnen langsgaan, date was ok , niet perfect zoals hiervoor beschreven , maar ok parkeren was in de straat nog plaats voor de auto de motor kon ik parkeren vooraan de kliniek ik had wel een afspraakje om 10.00 dus dan zal het veiliger zijn dan je s'avonds moet gaan er hangen trouwens overal camera's in de buurt, nu aangekomen even gebeld en daar kreeg ik ter plaatse het correcte huisnummer aan de overkant zoals gewoonlijk nu was er volgens haar die dag een storing en werken in het gebouw en kon ik daardoor maar een 30 minuten blijven ipv onze 60 minuten afspraak, dus ja niet veel keuze dan maar voor een half uurtje geboekt, nu de dame was iets dikker dan op de foto's maar in de juiste verhoudingen dus nog steeds mooie dame hoor, nu had ik mij al gedoucht thuis al een geluk want kreeg geen douche aangeboden, ze begon direct te kussen bh uit en dan zag ik deze geweldige borsten, ze voelde even of ik al wakker was en begon dan met de bj op haar knieen voor mij daarna even met de poes mogen spelen en afgewerkt in doggy dus andere standjes zijn er niet aan te pas gekomen, dus bij deze een goede date maar denk niet dat ik nog terug ga

Terug
Bovenaan Onderaan