Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wellicht op vakantie?
Ik heb haar mobiele nummer nog en haar WhatsApp status is Holiday, dat deed ze vorige jaren ook altijd dus neem aan dat dat nu ook klopt.
Voor haar vertrek had ze elke week een nieuwe profielfoto van haar, daar zaten erg mooie foto's bij. Gelukkig heb nog printsceens ervan haha. Nu heeft ze ook een profielfoto van Holiday modus. Hoop dat ze snel terug komt
 
Ik heb haar mobiele nummer nog en haar WhatsApp status is Holiday, dat deed ze vorige jaren ook altijd dus neem aan dat dat nu ook klopt.
Voor haar vertrek had ze elke week een nieuwe profielfoto van haar, daar zaten erg mooie foto's bij. Gelukkig heb nog printsceens ervan haha. Nu heeft ze ook een profielfoto van Holiday modus. Hoop dat ze snel terug komt
Nummer eindigend op 475?
 
Wil komend weekend na een lange tijd weer eens door de straat huppelen. Heeft iemand misschien tips voor mij? En zijn er maatregelen of dergelijke in deze coronatijd. Veel en goede meiden daar of kan ik beter wegblijven?
 
Wil komend weekend na een lange tijd weer eens door de straat huppelen. Heeft iemand misschien tips voor mij? En zijn er maatregelen of dergelijke in deze coronatijd. Veel en goede meiden daar of kan ik beter wegblijven?
2G+ is de maatregel, niet alle dames controleren, maar met enige regelmaat loopt het ordnungsambt door de straat, controle van dames en wandelaars die toevallig net naar binnen/buiten gaan. Weet niet wat jij goed vind, maar algemeen wordt het op de diverse forums als slecht beschreven met een enkele goede dame. Als je ver moet reizen zou ik zeggen, no way😁
 
De afgelopen weken was het erg triest qua bezetting (afgelopen zondag 10 dames in de hele straat waarvan 1 of 2 wellicht de moeite), komende dagen zullen wel een aantal dames terug uit verlof komen. Als je inderdaad van ver moet reizen dan kun je m.i. beter eens in Antwerpen gaan kijken.

Ik heb nog geen controle door het ordnungsamt zien gebeuren bij wandelaars, ook al zijn ze in de straat, maar kan best dat dat gebeurt.
 
2G+ is de maatregel, niet alle dames controleren, maar met enige regelmaat loopt het ordnungsambt door de straat, controle van dames en wandelaars die toevallig net naar binnen/buiten gaan. Weet niet wat jij goed vind, maar algemeen wordt het op de diverse forums als slecht beschreven met een enkele goede dame. Als je ver moet reizen zou ik zeggen, no way😁
Oke dankje, ver reizen hoef ik niet dus dat is geen probleem. 2g+ dus dat wil zeggen dat als ik gevaccineerd bent nog een negatieve test erbij moet hebben. Beetje belachelijk als je misschien maar een uurtje of 2 daar bent. Word het dus waarschijnlijk niet lol
 
Dat is allemaal helemaal niet zo vreemd van eind december tot februari is het altijd al komkommer tijd geweest in zowel clubs als raambuurten.
Ook dames van plezier hebben een break nodig en vieren de feestdagen graag met hun familie en vrienden in hun thuisland.
Tel daar nog eens de corona bovenop, en een door de economische groei het feit dat minder dames in het Oostblok voor deze job kiezen en we zitten in januari 2022....
 
Heb net op verschillende nieuwspaginas gezien dat 2g+ niet geld voor mensen die een booster prik hebben gehad. Maar ik zou zelf eens nakijken voor de zekerheid.
https://www.bundesregierung.de/breg-de/suche/testpflicht-bei-2g-plus-1991544

 
Vandaag even doorgewandeld rond 17h. Was net veel soeps. De meeste ramen waren leeg, andere ramen zatten ze op hun GSM te tokkelen met weinig interesse in de straat of achter nog andere ramen waren ze zicht aan het opmaken. Misschien is 17h een wisseluur.
 
zitten er in deze straat ook optik fick dames ????
Die zaten er zeker wel echter dat was voor de zoveelste corona uitbraak en de bekende en beruchte kerstperiode.
Ik denk dat het in februari wel weer een stuk drukker zal worden in het straatje, de meeste kans zeker op een O.F. maak je op vrijdag en zaterdag tussen 20:00 en 23:00 dan zijn meestal de meeste dames werkzaam van die periode.
 
zitten er in deze straat ook optik fick dames ????
Denk dat Patricia zeer zeker onder die categorie valt :) Helaas vind ik haar zelf nogal koel aan het raam. Op de kamer valt het dan wel weer mee, maar toch...na paar keer heb je dat ook weer gezien. Over aandacht heeft ze trouwens niet te klagen, ik zie haar zelden of nooit aan het raam. Gewisse arrogantie kan ze zich daardoor permitteren...:)

Mijn persoonlijke voorkeur qua optik fick gaat dan toch uit naar Laura. Daar past gewoon het totaal plaatje.

Daarnaast zijn er wel meer "lookers" terug.
Hella, leuk om te zien maar 1x geweest niet mijn ding. Of ze moet zich 100% verbeterd hebben.
"Spaanse" blonde Anna zag ik ook weer ergens rond nr13..ziet er leuk uit. Lult veel in het Spaans waar ik niks van versta. Dus das dan irritant. Ook oppassen en duidelijk afspreken aan het raam...ik mocht 20 euro bij lappen anders bleef haar topje aan.
Ina in 11 deur vind ik ook wel wat hebben..ookal ga ik er wel regelmatig. Vind ik haar meer aardig dan sexy :)
Blonde Amy met Tattoos huis nr 3 heb ik herontdekt ze heeft een boobie upgrade gehad en die zijn HEEL goed gelukt vind ik! Trouwens ook heel lieve meid, ga er graag heen.

Maar Aken zal nooit Amsterdam, Den Haag of Antwerpen worden qua bezetting. Het gros wat op dit moment in Aken staat, zal nooit in de champions league mee mogen doen. En zal vaak tegen degradatie moeten strijden....maar je kunt er wel degelijk een leuke avond hebben 😀
 
Laatst bewerkt:
zitten er in deze straat ook optik fick dames ????
Nu moet ik toegeven veel gedaan te hebben, niets meer 'vreemd' vind, voor veel open sta en enorm open-minded ben, MAAR dit is een nieuwe term voor mij🤣
Is er iemand zo beleefd dit voor mij uit te willen leggen?

Ze bleef nog een paar weken in Aken. Was nog slappe boel in Amsterdam.
We hebben het er even over gehad, in de buurt van de black tiger bar zou ze werken in Amsterdam. Ben er niet bekend mee...
Thanks! Daar ben ik ook niet heel bekend mee, ik ga haar dan binnekort zeker bezoeken in Aachen. Voor het geval ik eens in Amsterdam beland weet ik waar ik haar kan zoeken.


Het klinkt of er steeds meer bekende dames terugkeren naar het straatje en dat klinkt goed! Hopelijk inderdaad vanaf Februari meer bezetting en erna richting het voorjaar zal het vanzelf ook drukker worden kwa wandelaars hoop ik. Als de Covid-regels ook even meewerken gaan we een mooie zomer tegemoet mannen!
 
Nu moet ik toegeven veel gedaan te hebben, niets meer 'vreemd' vind, voor veel open sta en enorm open-minded ben, MAAR dit is een nieuwe term voor mij🤣
Is er iemand zo beleefd dit voor mij uit te willen leggen?
Optickfick is gewoon een dvp die er super lekker uit ziet, die wil je gewoon doen omdat ze zo jammie is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan