Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag/vroege avond nog eens door a-strasse gewandeld. Geen afrikaanse gezien, vnl oost-europees in de hogere gewichtsklassen.
Oké maar vergeet niet het merendeel van de dames begint pas in de avond na 19:00/20:00 dus ik weet niet hoe laat je er was?
Want de strasse valt in de middag van oudsher tegen qua dames met een beetje looks...
 
Gisteravond rond 8en weer eens geweest en het was niet veel soeps. Legendes zoals Larissa en Ina niet gezien maar het kan zijn dat ze druk bezet waren? Anyway genoeg andere meiden te bespeuren maar om daar nou opgewonden van te raken... Ik dacht het niet dus: het was een lange rij met graftakken op een enkeling na. Uiteindelijk maar bij een redelijke Roemeense meid van 36 naar binnen gegaan, heel aardig maar verder niet je van het. Al met al weinig HHG kan beter naar SS gaan ook gelijk pzc erbij vaak. Hopen op betere tijden en mooiere meiden dit laat je bijna van geaardheid changen...
 
Gisteravond ron 8en weer eens geweest en het was niet veel soeps. Legendes zoals Larissa en Ina niet gezien maar het kan zijn dat ze druk bezet waren? Anyway genoeg andere meiden te bespeuren maar om daar nou opgewonden van te raken... Ik dacht het niet dus: het was een lange rij met graftakken op een enkeling na. Uiteindelijk maar bij een redelijke Roemeense meid van 36 naar binnen gegaan, heel aardig maar verder niet je van het. Al met al weinig HHG kan beter naar SS gaan ook gelijk pzc erbij vaak. Hopen op betere tijden en mooiere meiden dit laat je bijna van geaardheid changen...
Ik was er gisteravond ook rond die tijd. Enkele dames waar je idd niet graag naar binnen wilt, maar verder veel moois gezien. In mijn ogen geen verkeerd aanbod.
Veel dames aanwezig, weinig wandelaars.

Larissa is veel bezet (logisch ook, ze is gewoon geweldig😁)

Wellicht heb je net de pech gehad dat je door de straat wandelde terwijl de toppers net bezet zijn?
 
Tsja.. het wandelen zelf was 2x 1 minuur, met iets ertussen :rolleyes:. Idd een hoop aanbos mss ben ik te selectief geef mij maar SS daar zie je de dames ook veel beter en aan hun stem hoor je vaak al of het ok is of niet.
 
Tsja.. het wandelen zelf was 2x 1 minuur, met iets ertussen :rolleyes:. Idd een hoop aanbos mss ben ik te selectief geef mij maar SS daar zie je de dames ook veel beter en aan hun stem hoor je vaak al of het ok is of niet.
Ja logisch dat je dan geen goed beeld krijgt, en je kunt van te voren natuurlijk al raden dat deze straat compleet anders werkt als bij de SS.
En het zijn natuurlijk ook heel andere prijzen als bij de SS tegenwoordig maja misschien ben je weer een ervaring rijker.
 
Ben al lang niet meer in het straatje geweest. Zijn er nog Aziatische dames? En zo ja, welk tijdstip zijn ze er. Ik wil weer eens gaan een dezer dagen. Alvast bedankt
Helaas nauwelijks Aziatische dames. Alleen op nr 23 Nee en op nr 20 juy ,beide zeer ruim op leeftijd en al zeer lang werkzaam in a-strasse
 
Aken, toevallig was ik vandaag in de buurt en ben ik snel even de grens overgestoken.

Het straatje is eigenlijk zoals meerdere prostitutie buurten in Duitsland slecht onderhouden.

Maar om een lang verhaal kort te maken, deze straat is een regelrechte troep.

De dames spreken je 1x aan, als je aan de deur vraagt naar de mogelijkheden en zegt ik ga erover nadenken negeren ze je daarna compleet. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt als hier. ( omdat je niet meteen naar binnen gaat)

Dus wandelaars die het willen proberen bespaar jezelf de rit, want dit is het meest verpauperde stukje raam- prostitutie wat ik na jaren lopen heb meegemaakt.
 
Commentaar van een regelrechte autist/malloot ..dus als de dames geen knieval voor je maken, dan is het verpauperd. Als je de achtergrond niet weet, moet je niet dom lullen...straatje bestaat al tig jaren er wordt niet meer geïnvesteerd in de panden omdat de stad aken plannen heeft de hele wijk op de schop ts gooien. Nieuwbouw en verplaatsen van prostitutie zijn de mogelijkheden die de hoge heren in gedachten hebben. Ander alternatief is dat het helemaal verdwijnt en plaats maakt voor woningen en winkelpanden...net zoals nu steeds meer gebeurd in prostitutie buurten (Amsterdam als vb.)
Trouwens je gaat naar de hoeren om te neuken niet om de architectonische ingerichte ruimtes te bewonderen...tis geen museum!
 
Laatst bewerkt:
Commentaar van een regelrechte autist/malloot ..dus als de dames geen knieval voor je maken, dan is het verpauperd. Als je de achtergrond niet weet, moet je niet dom lullen...straatje bestaat al tig jaren er wordt niet meer geïnvesteerd in de panden omdat de stad aken plannen heeft de hele wijk op de schop ts gooien. Nieuwbouw en verplaatsen van prostitutie zijn de mogelijkheden die de hoge heren in gedachten hebben. Ander alternatief is dat het helemaal verdwijnt en plaats maakt voor woningen en winkelpanden...net zoals nu steeds meer gebeurd in prostitutie buurten (Amsterdam als vb.)
Trouwens je gaat naar de hoeren om te neuken niet om de architectonische ingerichte ruimtes te bewonderen...tis geen museum!
Hey DJ.
Sorry dat ik je op je teentjes trap maar als je als man naar een betaalde buurt gaat heeft het niks te maken dat de meisjes een knieval moeten maken voor je, maar je ook de vrijheid moeten geven om andere dames aan te spreken om zo te kijken wat het beste voor je is.

Maar je reageert zo heftig alsof het lijkt dat je een aandeel in die straat hebt, zo ja zorg even dat het zsm verdwijnt.
 
Hey DJ.
Sorry dat ik je op je teentjes trap maar als je als man naar een betaalde buurt gaat heeft het niks te maken dat de meisjes een knieval moeten maken voor je, maar je ook de vrijheid moeten geven om andere dames aan te spreken om zo te kijken wat het beste voor je is.

Maar je reageert zo heftig alsof het lijkt dat je een aandeel in die straat hebt, zo ja zorg even dat het zsm verdwijnt.
En jij erbij...
Je snapt het gewoon niet.. ga het je ook niet uitleggen. Voor dommigheid bestaat helaas geen geneesmiddel...je zult ermee moeten leren leven!
 
Prima..vind het alleen jammer dat een of andere pannekoek 1x naar Aken verdwaald en dan meteen een mening klaar heeft liggen die nergens op gebaseerd is. Het is een rosse buurt geen 3 sterren vakantieparadijs

Hey DJ,

Het lijkt eerder alsof je een pooier bent in de straat die zijn belangen probeert te verdedigen. Je hebt totaal geen argumenten en probeerd mijn mening te beledigen. Noemt me een pannenkoek en dat mijn domigheid niet te genezen is.

Wellicht moet een admin even uitzoeken wie je werkelijk bent.
 
Hey DJ,

Het lijkt eerder alsof je een pooier bent in de straat die zijn belangen probeert te verdedigen. Je hebt totaal geen argumenten en probeerd mijn mening te beledigen. Noemt me een pannenkoek en dat mijn domigheid niet te genezen is.

Wellicht moet een admin even uitzoeken wie je werkelijk bent.
Huilie Huilie doen bij de admins...
Nee jij komt met sterke argumenten...ze negeren je omdat ze niet behandeld willen worden als een stuk vlees bij de keurslager. Je kunt informeren naar de mogelijkheden maar tis logisch dat ze je dan met rust laten...de bal ligt dan bij jouw! Of misschien zijn jouw wensen te afstotelijk, dat ze denken laat die maar lopen.
 
Ik heb er ook nog nooit problemen gehad als ze je proberen binnen te lokken en ff een praatje maakt, vraagt naar de mogelijkheden en de kosten maar ook meteen zegt dat je net komt aanlopen en nog ff verder wil kijken. Als je dan later toch weer bij zo'n meid terug komt en zegt dat je haar toch uiteindelijk de mooiste van de straat vind, zijn ze nog gecharmeerd ook. Dus mijn mening is ook dat als ze je meteen links laten liggen na het eerste gesprekje het wellicht toch aan jezelf ligt.

Daarbij, als je er regelmatig komt en een paar vaste dames daar hebt gehad, weten zij ook welk vlees ze in de kuip hebben en blijven ze vriendelijk zodat je tenslotte weer eens voor haar kiest.
 
Nog eens een wandeling door de a-strasse vandaag. Kwantiteit redelijk goed, kwaliteit bedroevend wat mij betreft.
Nog steeds veel dames in de hoge gewichtsklasse. De veelgeprezen Larissa was er ook. Nabij de tabeldance enkele huizen geheel leeg, geen dames en ook geen meubilair meer, geen idee of dit tijdelijk is.
 
Vanavond even wezen wandelen in Aachen, weinig mede wandelaars, maar dat weten we ondertussen. Het is ook ramadan waardoor het wellicht nog rustiger is.

Ik kan maar niet begrijpen waar sommige van jullie de dames in de 'hogere gewichtsklasse' dan zien:unsure:
klopt... er is 1 dame bij, zij valt in die categorie wat sommige omschrijven, maar ook daar zijn doelgroepen voor. Ieder zn ding uiteraard!

Verder alleen maar mooie, knappe en aantrekkelijke vrouwen gezien! Goede gemoedsstemming!
Vooral onderin de straat inderdaad panden 'dicht' (licht uit en geen dames). Hopelijk enkel tijdelijk. Ik hunker toch zo naar de goeie ouwe tijd, en daarmee bedoel ik het tijdperk waarbij Corona enkel nog bier was...
 
Vanavond even wezen wandelen in Aachen, weinig mede wandelaars, maar dat weten we ondertussen. Het is ook ramadan waardoor het wellicht nog rustiger is.

Ik kan maar niet begrijpen waar sommige van jullie de dames in de 'hogere gewichtsklasse' dan zien:unsure:
klopt... er is 1 dame bij, zij valt in die categorie wat sommige omschrijven, maar ook daar zijn doelgroepen voor. Ieder zn ding uiteraard!

Verder alleen maar mooie, knappe en aantrekkelijke vrouwen gezien! Goede gemoedsstemming!
Vooral onderin de straat inderdaad panden 'dicht' (licht uit en geen dames). Hopelijk enkel tijdelijk. Ik hunker toch zo naar de goeie ouwe tijd, en daarmee bedoel ik het tijdperk waarbij Corona enkel nog bier was...

en alleen maar gekeken ? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan