Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uiteraard zou iemand terug kunnen keren, maar om een zulke aanname te doen omdat je iemand ziet lopen in de stad vind ik wat voorbarig. Miss is ze gewoon in Aken blijven wonen.

Mocht je d'r vanavond aantreffen in de straat laat dat dan even live weten hiero :p.

De komende dagen vind er een ware uitreis plaats want super veel dames gaan dit jaar de kerstdagen in hun thuisland doorbrengen. Dus heren, ga vooral vandaag of morgen nog even lekker neuken.
 
Ik zal next week eens kijken naar die Ornela klinkt goed.

Gister eindelijk weer eens geweest. Albanese Ina gedaan het was redelijk toch aardig wat keus qua dames wil next x voor een andere gaan. Hoop dat er eentje tussen zit die anaal doet bij haar.
 
Vandaag na lange tijd weer eens in het straatje geweest tussen 2 en 4 in de middag,zaten ongeveer 10 tot 15 dames ,Patricia niet gezien maar begint waarschijnlijk later,waar wel mijn oog op viel was een dame op nr 7 of 9 niet echt knap maar vond haar dikke kont wel aantrekkelijk ...ze was mexicaans,volgende keer misschien een poging wagen,naambordje van Larissa idd ook weer gezien alleen niet aan het raam.
 
Gisteren toevallig ook weer in Aachen geweest dus ook even door de Anton paar rondjes in de middag was het er zoals te verwachten in deze tijd doods.
Aardig wat heren die hun rondjes maakten voor een handvol dames als het er 10-15 waren had je het idd. echt gehad in de middag.
En van dat aantal waren er misschien 2/3 waarvoor ik überhaupt 40 euro voor zou over hebben oftewel er zat niet veel soeps.
Bij bovengenoemde Mexicaanse stond een hele tijd een groep heren te wachten ik vermoed dat op dat stukje ook het meest toonbare van de middagshift zat.
Het kan er in de avonden tussen 19:00 en 22:00 ook weer heel anders uitzien maar door de dag zou ik momenteel niet meer gaan tenzij je zoals ik toevallig in de buurt bent.
 
Ik dacht dat hier een gast zat die nauwe contacten met haar had en nog privé met d'r appte, heeft hij geen nieuws?
Dan mag hij uit respect voor haar toch gelukkig weer terugkeren naar het straatje ;-)

Ieder zn mening en ieder zn eigen beslissing. Ik zie geen noodzaak dit belachelijk te maken. Uiteindelijk hebben we allemaal het zelfde doel bij de dames😁
Laten we het respectvol houden naar elkaar en ieder in zn waarde laten😁

Leuk dat ze terug is! Ik ga haar zeker binnekort bezoeken!
 
Zoals ik al had verwacht, lijkt het erop dat het in NRW weer dicht gaat. Beetje onduidelijk of ze nu de gehele prostitutie bedoelen of alleen parenclubs..gangbang e.d.
Zal weer lang gaan duren vrees ik...


Untersagung des Betriebs von Einrichtungen und von Veranstaltungen
(1) Untersagt sind
1. der Betrieb von Clubs, Diskotheken und vergleichbaren Einrichtungen sowie vergleichbare
Veranstaltungen (öffentliche Tanzveranstaltungen, private Tanz- und Diskopartys und ähnli￾ches),
2. der Betrieb von Swingerclubs sowie vergleichbare Angebote, insbesondere in Bordellen
und Prostitutionsstätten, sowie

3. bis einschließlich zum 31. Januar 2022 Messen, die nicht unter § 4 Absatz 1 Satz 1 Num￾mer 5 fallen (Publikumsmessen), wenn sie im Normalfall auf einen gleichzeitigen Besuch von
mehr als 750 Personen ausgerichtet wären.
(2) Zum Jahreswechsel 2021/2022 sind öffentlich veranstaltete Feuerwerke sowie jede Ver￾wendung von Pyrotechnik auf von den zuständigen Behörden durch Allgemeinverfügung nä￾her zu bestimmenden publikumsträchtigen Plätzen und Straßen
 
Laatst bewerkt:
Uit welke verordnung komt dit stukje dan? niet die met ingang van 28.12.2021

Ah gevonden vanaf 30.12.2021, maar zoals nu lijkt gaat het over het organiseren van swingersevents, gangbangs (evt ook in bordelen), niet over een algeheel prostitutieverbod, dat blijft toegestaan voor genezen, herstelde personen met negatieve test.
 
Laatst bewerkt:
Geel gemarkeerd zijn de wijzigingen die vandaag 30e zijn ingegaan. Zoals ik al zei weet niet of het gehele prostitutie betreft of toch alleen swingerclubs. Das weer bureaucratische wartaal zoals we dat van de Duitsers kennen...
 

Bijlagen

  • 211229_coronaschvo_ab_30.12.2021_lesefassung_mit_markierungen.pdf
    152,8 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
Ja zo lees ik het ook...Duitsers kennende gooien ze inderdaad de boel weer dicht.
En dan ook nog met de opmerking:
Hierfür gilt vorerst keine zeitliche Begrenzung. (mit dpa).
Dus kan lang duren en zal ook wel weer als laatste aan de beurt zijn met heropening.
 
van duits forum:


Corona Schutzverordnung:

Paragraph 4.3.5 bleibt unverändert: Bordelle dürfen öffnen, Besucher brauchen einen Schnelltest.

Paragraph 5.1.2 sagt neu: Swingerclubs müssen schließen und "ähnliche Angebote" sind verboten. Sprich: kein Gangbang, kein Gruppensex, keine Orgien.
 
Omdat de bron onduidelijk is en er al vaker twijfels bestaan hebben of dit de hele lading dekt...
Daarnaast de complete waanzin van zulke maatregelen...
Sex in groepsverband verboden...
Maar sex met een prostitutie die elke dag xx klanten bediend mag dan wel weer.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er niet te veel van verwachten. Vlgs duits forum is het de larissa-strasse😆, omdat bijna alle klanten voor haar komen.
Geloof ik graag, ongeveer een jaar voor corona zag ik haar voor het eerst maar ze bleek er toch al heel wat jaartjes te staan. Nou kom ik maar een keer of 5, 6 per jaar in de strasse maar toch....
Echt een mega lekkere verschijning.
 
Ik wil het jaar knallend beginnen, staan er alweer meer dames? Dit weekend van plan te gaan.
omdat ik toch shoppen was in Aken, ben ik ff door a-strasse gelopen voor een fieldcheck, tamelijk bedroevend.
Ok het was vroeg (15-16 uur), <10 dames aanwezig en nog enkele kamers met licht zonder bezetting, meestal is het 's avonds wel wat drukker.
Ik weet niet hoe ver je moet reizen, maar speciaal voor de a-stasse loont het zicht niet imo ( of je moet speciaal voor Larissa komen natuurlijk, die was er al om 15 uur, wel netjes in de rij op je beurt wachten....)
 
Weet iemand of de Albanese Maria nog wel eens in de straat is? Is ongeveer 30 jaar, zwart haar, tattoo met sterren op de rug. Zag ik tot een jaar geleden vaak daar. Daarna niet meer gezien.
 
Afgelopen vrijdag even in Aachen geweest. Dus: vrijdagavond omstreeks 20u (normaal glorietijden). Pakweg 15 a 20 dames aanwezig en zeg n man of 20, 25 aan het wandelen door de straat.

Nieuwe gezichten gezien en oude bekenden. Uiteindelijk ben ik bij Larissa beland en na een drankje bij de Turk onderaan de straat om de hoek weer huiswaards gekeerd.

Hopelijk word het snel weer gezellig druk, like old times!
 
Afgelopen vrijdag even in Aachen geweest. Dus: vrijdagavond omstreeks 20u (normaal glorietijden). Pakweg 15 a 20 dames aanwezig en zeg n man of 20, 25 aan het wandelen door de straat.

Nieuwe gezichten gezien en oude bekenden. Uiteindelijk ben ik bij Larissa beland en na een drankje bij de Turk onderaan de straat om de hoek weer huiswaards gekeerd.

Hopelijk word het snel weer gezellig druk, like old times!
Recensietje?

Ik kom net uit de straat, triestig, larissa was er niet, naambordje ook weg. Huis 15 helemaal donker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan