Recensie Alana, Brecht Maison d'Amour 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daal

Stamgast
410
14/09/22
312
55
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week bij geweest het was een mooie verschijning. Eens boven was het al minder bleef zeker 5 minuten weg om het geld weg te doen dan ons wassen nog is 5 minuten .ze begon goed door hem te strelen. Maar vanaf dat ze de condoom er aan deed was er geen gevoel meer .ik voelde niets meer ik weet niet welk merk van condoom het was . Pijpen niks nog is geprobeerd er op te gaan zitten maar hij zakte helemaal weg .Uiteindelijk klaargekomen door er aan te trekken maar ze wou toen al stoppen nog een kleine massage gekregen. Ze heeft maximum 30 minuten met me bezig geweest terwijl ik voor 1 uur betaald had betaald .Die ziet me niet meer terug. Stond na 45 minuten terug buiten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://maison-damour.com/brecht/portfolio/lynn/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezocht Alana op 16 december. Rennee was niet beschikbaar, dus koos ik uit de overblijvende dames. Ik had Alana al eerder opgemerkt, een slanke, tamelijk grote, donkerkleurige dame, met parelwitte tanden, zwart lang haar. Ze is van Suriname en spreekt perfect nederlands.

We gingen naar de kamer, na het gebruikelijke wasje, begon ik haar te verwennen. Ik geniet ervan om zo'n mooie dame te verwennen. Ze heeft natuurlijke borsten, zeker niet klein, een volle B-size. Uiterst lange benen. Kussen deed ze liever niet. Dat heb ik gerespecteerd, volgende keer probeer ik het toch ;-)

Al vlug was ik haar aan het beffen, mooi klitje, maar uiterst klein poesje. Ik mocht haar vingeren omdat ik beloofde het kalm aan te doen.

Dan was het aan mij, pijpen heb ik haar niet gevraagd te doen, ik wou geen condoom aan. Dan heb ik liever een penismassage. Dat deed ze heel lekker.

Dan wou ik graag neuken, jasje aan, ze vroeg me hoe ik het wou. Ik zei jij bovenop graag..

Ze is toen op me faan zitren en cow-girl gaan rijden. Man-man, dit was geweldig, ik zat contine tegen haar baarmoeder aan te rijden, wat een sensatie. Ik heb al vele tientallen meisjes gehad, diit is de eerste die me op die manier berijdt en het blijkbaar lekker vind dat je ze tot op de bodem stoot. We zijn daar makkelijk 5 minuten mee doorgegaan. Ik kom niet makkelijk, daarvoor moet ikzelf als een bezettene voor beginnen neuken, het liefst in missio.
Ok, dan maar missio, toen ik als gek begon te pompen vond ze dit duidelijk ook lekker en begon ze zich mee aan klitje en tepels te stimuleren.
Toen ik klaarkwam, was ze er nog niet, maar ik zag dat het niet ver meer was, ik ben blijven pompen tot ze met een zalige lach klaarkwam en afrondde met stuiptrekingen.

Ze zei ook vrij makkelijk zonder speeltjes te kunnen klaarkomen.

Die cow-girl, dat makkelijk klaarkomen, is echt een ongeloofelijke meerwaarde, GFE waardig.
ik ga zo snel mogelijk terug.


Ze heeft ook een opleiding massage, ik ga volgende keer voor 1u.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan