Recensie Albina, Haus nr 5, Nordhorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://www.hausnummer5.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk bij Albina geweest, een nieuw gezicht bij Haus, haar foto's komen precies overeen. Erg vriendelijk en zelfverzekerd. Is een buikdanseres, dus heeft een erg goed lichaam en is erg lenig. Standaard 30 minuten voor €80 genomen. Was allemaal dik in orde, het enige minpuntje dat ik ondervond is dat ze iets te hard pijpte, maar hier kun je van houden uiteraard.
 
Thanks voor je review.
Ik zit volgende week in ZO Drenthe, even er langs. Ik had al naar deze dame gekeken. Als Nadja er niet is ga ik voor Albina.
Nog problemen met Corona regels?
 
Thanks voor je review.
Ik zit volgende week in ZO Drenthe, even er langs. Ik had al naar deze dame gekeken. Als Nadja er niet is ga ik voor Albina.
Nog problemen met Corona regels?
Nee totaal niet. Ben zelf volledig gevaccineerd, dus heb altijd de coronacheck app bij de hand mocht ik hem nodig hebben. Eerder moest je nog je adresgegevens opschrijven in Haus, dit ligt er tegenwoordig ook maar net aan wie er als Theke is.
 
Ik heb Albina ook gezien en was zeer geïnteresseerd totdat Ik bij Algemeen Hausnr5, Nordhorn lees , dat het ff niet zo lekker gaat daar in die tent ?

Hoe zit t nou ? Beetje jammer als je d'r helemaal heen rijdt met een opgezwollen lichaamsdeel.

Als een van jullie iets kan uitleggen...graag collega's.

Mooi meske....die Albina....damn.
 
Ik heb Albina ook gezien en was zeer geïnteresseerd totdat Ik bij Algemeen Hausnr5, Nordhorn lees , dat het ff niet zo lekker gaat daar in die tent ?

Hoe zit t nou ? Beetje jammer als je d'r helemaal heen rijdt met een opgezwollen lichaamsdeel.

Als een van jullie iets kan uitleggen...graag collega's.

Mooi meske....die Albina....damn.
aangezien dit een recensie thread is; https://www.girlsreview.nl/threads/lavinia-nordhorn-haus-nr-5.1357/ dit is de link naar het geval waar het inderdaad niet zo lekker is gegaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150+20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk heb ik vorige week in Rheine een afspraak kunnen bemachtigen bij Albina.
De week daarvoor had ik in afspraak met haar in Nordhorn maar toen voelde ze zich niet goed, ze kwam zelf bij me en zag d'r toen ook niet heel fit uit.
Een keer eerder was ze opeens halverwege de week van de website af en nog iets eerder zat ze al helemaal vol op de tijdstippen wanneer ik tijd had. Maar goed, nu was het dus eindelijk gelukt.

Prachtige dame, in het echt ziet ze er leuke uit als op de foto's vind ik.
Mooi klein ding, hele zachte huid en gek op tongzoenen. Toont initiatief, verschillende standjes zijn geen probleem en ze is geen tijd aan het rekken door veel te praten.
Ik snap wel waarom ze zo druk bezet is, want ook nu was het lastig een afspraak te krijgen (ik belde een dag van te voren)

Ik ga d'r zeker nog een keer bezoeken. Dan wat langer
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De foto's kloppen absoluut, maar de date was redelijk. Ze wil graag de regie houden en dat irriteerde mij een beetje. Graag in cowgirl, pijpen in een hoog tempo en voelde geen klik. Was allemaal net iets te gemaakt. Verder wel een intelligente dame. Nog wel leuk na gepraat, maar daar bleef het ook bij. Al met al misschien wel de minste date tot nu toe bij Nr 5.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan