Recensie Aleksandra, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dewilde82

Wandelaar
68
06/10/21
38
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aleksandra-18-years.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
knappe jonge, zeer slanke vrouw
geen tongzoenen of zoenen mogelijk
kleine borstjes
pijpen en intiem was ok. strak kutje
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eens langst geweest bij deze mooie Russische, met een geweldig lichaam. De afspraak was wel 30min te laat begonnen wat wel een minpuntje is. Ze ontvangt regio damport en leeft met nog een andere jongedame.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aleksandra-swite.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze ziet er heel goed uit en heel jong maar ze werkt je buiten op 10 minuten. Hele slechte service ! Nooit ga ik daar nog naartoe. Ze zit er samen met nog een collega en de klanten van beiden zien mekaar ook :(. Neen jammer
 
Ja en het spijtige is dat het een heel mooi meisje is en gevestigd in een mooi appartement. Dus alles is er voor een top ervaring maar dan is dat zo'n 'aan de lopende band machine' daar :(. En het haalt ook niks uit om daar te protesteren want in een kamertje zal wel de lijfwacht van Poetin zitten :(
 
Ook een bezoek gebracht op dit adres. Ze zijn daar met 2. Niet terechtgekomen bij het meisje dat op de foto staat. Qua uiterlijk best een sexy meid en leuk om ze eens te neuken. Zelfde verhaal als de andere wandelaars, tijd niet volledig mogen benutten en communicatie bijna nihil. Jammer, met zo'n uiterlijk heb je potentieel om veel te verdienen.
 
Toch poging gewaagd nu ze terug is in Gent. Zag er op foto leuk uit. Het is uiteindelijk een eerder mager dan mooi slank jong meisje. Ze droeg geen make up wat mij op zich niet zou storen, maar ze doet dit tegen haar goesting. Ik werd er dus zelf ook niet enthousiast van.

Had gehoopt haar wat op te warmen met een orgasme. Tijdens het beffen zag ik haar echter verveeld naar het plafond staren. Als ze er geen zin in heeft dan gaat het niet lukken natuurlijk.

Het enige leuke aan de beurt was dat ze erg licht is en ik haar bekken makkelijk kon opheffen om door te stoten.

Betaald voor een uur maar zelf klaar na een halfuur. En eerlijk het weer is te aangenaam om daar nog een half uur langer te blijven.

Nee geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan