Recensie Alesha Dior 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry boys, nu ook niet dat ik hier elke dag op zit 😉
Nee, nog steeds geen nieuws. Vorige week stuurde ze nog een berichtje dat ze nog in Düsseldorf was. Sindsdien niet meer gehoord, heb net nog eens gestuurd. We zien wel of ze boven water komt…
 
Sorry boys, nu ook niet dat ik hier elke dag op zit 😉
Nee, nog steeds geen nieuws. Vorige week stuurde ze nog een berichtje dat ze nog in Düsseldorf was. Sindsdien niet meer gehoord, heb net nog eens gestuurd. We zien wel of ze boven water komt…
Hoop het wel, stond op mijn lijstje , maar nooit gelukt door omstandigheden
 
Keep me informed 😜🤷‍♂️
Ok, dus… good news and bad news.

Goeie nieuws: Ze zegt dat ze volgende week naar België komt.

Slechte nieuws: ze zal nieuwe (in mijn ogen absurde) prijzen aanrekenen:
15 min: 100 €
20 min: 150 €
30 min: 200 €
1 uur: 300 €

Weet niet of het echt is, of ze gewoon probeert om te proberen om eens te zien hoe mijn reactie is…
Maar duidelijk dat het voor mij aan zo'n prijzen niet hoeft 😅
 
Ik denk (hoop), dat ze mss zelf wel zal bijdraaien en de prijzen "downsizen", als er velen bij het horen van de prijzen zullen vriendelijk bedanken :unsure:
 
Ok, dus… good news and bad news.

Goeie nieuws: Ze zegt dat ze volgende week naar België komt.

Slechte nieuws: ze zal nieuwe (in mijn ogen absurde) prijzen aanrekenen:
15 min: 100 €
20 min: 150 €
30 min: 200 €
1 uur: 300 €

Weet niet of het echt is, of ze gewoon probeert om te proberen om eens te zien hoe mijn reactie is…
Maar duidelijk dat het voor mij aan zo'n prijzen niet hoeft 😅
Nog verder nieuws 🤔, heb haar nog niet zien voorbij komen in advertenties….??
 
Vorige week was ze in Den Haag. 300€ is veel te veel. En ik zal zo zeggen… de eerste keer dat ik Dior zag, was ik absoluut verkocht… wat een godin. Wat een perfect lichaam. Alleen jammer van die halve verkrachting die volgde, dat vond ik niet correct. Nu, jaren later, en haar achterwerk vol met vloeibare siliconen vind ik ze niet mooi meer.
 
Vorige week was ze in Den Haag. 300€ is veel te veel. En ik zal zo zeggen… de eerste keer dat ik Dior zag, was ik absoluut verkocht… wat een godin. Wat een perfect lichaam. Alleen jammer van die halve verkrachting die volgde, dat vond ik niet correct. Nu, jaren later, en haar achterwerk vol met vloeibare siliconen vind ik ze niet mooi meer.
Halve verkrachting...?
 
Halve verkrachting...?
Ja dat is al een dikke 10 jaar geleden ondertussen hoor. De manier waarop die begon te neuken was gewoon om pijn te doen, dat had niks met genot te maken. Bovendien weet ik nog goed dat die ineens met een zware stem (afknapper!) begon te zeggen/fluisteren in mijn oor dat ik daarvoor kwam. Daar is vast een publiek voor enzo... ach, van mij mag het ook gerust hard, maar zonder een beetje rustig aan opwarmen full throttle gaan is gewoon absurb en sadistisch. Niet mijn ding. En iedereen die Dior kent weet dat die abnormaal groot geschapen is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan