Recensie Alessia (Helena), Hasselt 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rocketman

Vaste klant
141
01/02/22
44
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had Helena (heet nu Alessia) bezocht in de zomer.
Ze ontving toen in een hotelkamer op de Genkersteenweg.
Bij aankomst op het adres, geeft ze haar kamernummer door.

Ik was toen een tijdje geïntrigeerd door haar mooie foto's. Toen ze de deur opendeed zag ik een mooie meid in een kamerjas.
Naar mijn mening te veel makeup en lippenstift op. Ze is heel rustig en heeft een lieve stem, met een lichte stotter (of het kan ook door haar accent komen).
Ze zegt zelf in Spanje te zijn opgegroeid en Roemeense voorouders te hebben. Haar Engels is redelijk okay.

Eerst mocht ik zelf naar de badkamer en zij ging liggen op het bed. Pas toen ik klaar was, deed ze haar kamerjas uit. Ze had mooie lingerie aan.
Borsten zijn groot maar slap en er zitten grote tepels op.
Op haar nieuwe foto's zie je dat ze haar borsten heeft laten bijwerken.

Over de daad kan ik kort zijn. Ze is lief, maar heel passief en je moet haar bijsturen.
Ze zoende zonder tong en pijpte met condoom. Na twee standjes was het afgelopen ;).

Na de daad kwam ze wel samen douchen en hadden we nog een beetje gestoeid.

De ervaring is een beetje dubbel. Knappe meid (te veel makeup), passief maar ook weer lief...

 
Zo jammer deze review. Ik had haar graag bezocht. Ze vraagt 200eu voor een uurtje met tongzoenen en pijpen zonder. Voor die prijs heb je dan toch graag iemand die niet passief is.

Niemand anders een positieve ervaring met haar?
 
Zo jammer deze review. Ik had haar graag bezocht. Ze vraagt 200eu voor een uurtje met tongzoenen en pijpen zonder. Voor die prijs heb je dan toch graag iemand die niet passief is.

Niemand anders een positieve ervaring met haar?
Ik betaal haar 80 voor meestal een klein uurtje. Hebben ook wel naast het werk een leuke vibe. Tongen, pijpen zonder, samen douchen, knuffelen, nzc,.. Ben zelf een 20'ger, misschien dat zoiets meebepaald wat ze wil/toelaat. Voor de rest eigenlijk geen negatieve dingen over haar gemerkt. Het enige is dat ze rookt. I don't like that als een niet roker. But we kunnen niet alles willen in het leven zeker 😝
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alessia-xxx.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste medewandelaars,

Dit is een topper van formaat. Ik ga eerlijk zijn mijn verwachtingen waren laag na de zoveelste slechte ervaring maar hier had ik me niet op voorbereid. Vanaf het moment dat je een gesprek met haar begint zal ze je heel duidelijk maken dat de sex maar 1 deel van de ervaring zal zijn. Het andere deel is het menselijke lieve en oprecht geïnteresseerd gevoel dat ze je geeft. Maar we weten waar het om draaid en dat is natuurlijk hoe was de sex. Nou fenomenaal is een understatement want zij is zelf een genieter en dat voel je. Als je haar kan lezen en aanvoelen krijg je haar zonder moeite naar meerdere hoogtepunten wat ze ook duidelijk aangeeft want toen ik uiteindelijk na de 2u hard gaan wou klaarkomen moest ik even wachten van haar tot zij zelf nog een orgasme erdoor kon duwen. Al bij al als iemand door deze review gaat laat het hier weten want ik ben zeker dat elke klant jong oud lelijk of knap met evenveel professionalisme zal behandeld worden. Het is gewoon een vrouw die het doet omdat ze het nog leuk vind dus ga er zeker langs voor ze het beu word. Ik geef 5 sterren en als ik er meer kon geven zou ik dat zeker doen. Hou wel rekening mee dat het een heftige ervaring is tegenover wat we als standaard hebben moeten leren accepteren dit is nog een echte diamant!

God bless night walkers!
 
Je maakt me heel nieuwsgierig :). Kan ze veel squirten? Dit heb ik altijd al eens willen ervaren. En ontvangt ze in een appartement in Hasselt? Op redlights.be zie ik nu Genk bij de advertentie staan.
 
Contact gehad en het is vreemde dame. Ik vroeg of ze een videocall wilde doen.
Dat was prima maar moest even wachten.

4 uur later zegt ze kom nu maar langs.. dat was voor mij al te laat, enkel rit is 90 min rijden en ze wilde opeens ook geen videocall meer doen. Haar humeur en gedrag maakte een 180 graden draai omdat ik niet kon komen.

Overigens alles was extra bijbetalen. pzc, tz. Voor die prijs zit er knapper en aardiger dichter in de buurt. Bot mens.

Ik wacht wel tot er meer positieve reviews zijn. toen ik vroeg of pussysliding mogelijk was flipte ze ook door.
 
Deze meid is wel goed hoor, enkel stoor ik me aan dat 'Fuck you' hele tijd. Beetje marginaal. + ze lispelt heel hard, klinkt beetje als een retard. Over de service niet te klagen en ik ben niet snel tevreden. Moest ik geen andere 3 toppers hebben zitten in Hasselt atm zou ik ze wel wekelijks bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Kom net terug van deze dame, veel minder dan de eerste keer. Het leek wel een volledig andere meid nu ze terug is van Spanje. Geen zoenen; deed bazerig en mocht niet in haar nek zoenen en dergelijke. Ook angst voor gescheurde condoom komt de sfeer niet ten goede. Mocht niet op haar lichaam klaarkomen moest op mezelf spuiten, like wtf is dat.
Moest t niet zo een knappe meid zijn… stevig curvy en een perfecte blik.
4/10
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alessia-back/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net de lieve dame bezocht. Ze is mooier dan op de foto's. Ze lijkt zelfs jonger in het echt. Geweldige leuke date. Ze maakt op voorhand goede afspraken en houd rekening met je wensen. Zeer lekkere seks gehad! Groot herhalingsgevaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan