Recensie Alexa/Anda, Den Haag, Geleenstraat 122 k7 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kamagraman

Stamgast
Forumpionier
365
03/07/21
316
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week deze dame bezocht.
ze is echt heel aardig en herkende me van een tijd geleden.
150 betaald voor een klein uurtje waarin twee keer klaarkomen geen probleem is.
Heeft eea aan haar lichaam laten doen, borsten en lippen, waarbij ik moet zeggen dat haar lippen haar echt niet staan. Weet niet of dit resultaat van de fillers de bedoeling was maar het ziet er echt niet uit!
Verder een superlang figuurtje met heerlijk kutje en kontje
 
Met de laatste reactie ben ik het volledig eens. Want in Den Haag geldt: burgemeesters komen en gaan, maar Paulus 2 ...

Ook in de recensie hierboven kan ik me vinden: ik vind al die cosmetische fratsen meestal onnodig (behalve bij evidente misvormingen, bijvoorbeeld door brand) en zelden de dame aantrekkelijker makend.

Hetgeen jammer is, want de dame in kwestie is niet alleen voor wat betreft haar "natuurlijke gedeelten" zeer fraai, maar ook nog eens uiterst aardig en oprecht klant-betrokken.

Ik bezocht haar onlangs. Haar persoonlijkheid lokte mij naar binnen, niet haar siliconen en opvullers. Die neem ik dan maar voor lief, hoewel anderen er wellicht door worden gecharmeerd.

Immers ... als het ergens duidelijk wordt dat smaken (gelukkig) verschillen, dan is het wel in twee specifieke straten in onze stad.
 
Leuke meid, ook een paar keer bezocht maar wist niet dat ze ook Bare sex aanbiedt.. weet nu niet of dat een voor- of nadeel is.
 
Ja, soms accepteert ze het mannelijke lichaam helemáál naakt. Maar ik heb dit gegeven (en een aantal andere) nooit in een recensie vermeld.

Waarom niet ?

Uitgangspunt is dat het iedereen volledig vrij staat te schrijven wat hij (of somtijds: zij) wil. Maar door te vermelden wat er precies is gedaan en met name hoe, kun je het de dame lastig maken.

Kamagraman betaalde wèl Euro 150,00. Echter, er is altijd wel een snoodaard die denkt dat zoiets dan ook wel voor (veel) minder kan.

Daarnaast: er zijn dames die - en daartoe hebben zij alle recht - zeer selectief zijn in wie ze wat aanbieden. Als A iets mag, mag B dat nog niet als automatisme. Deze dames krijgen hoofdpijn van het gezeur aan hun lieftallige kopjes als iedereen aankomt met: ja, maar A mocht het wel, waarom ik dan niet.

Er is in den lande (dus niet alleen in ons Den Haag) een aantal plezierdames dat extra dingen aanbiedt voor (soms maar iets meer dan) de instapprijs (bij hele "vaste" klanten bijvoorbeeld, die ooit een bedrag betaalden dat de dame in kwestie uit klantenbindingsoverwegingen nooit naar boven aanpaste). Soms bieden ze anderen hetzelfde aan voor een (forse) meerprijs, soms helemaal niet. Dat is hun goed recht.

Daar staat tegenover: als sommige wandelende testosteronbundels weten dat een vakvrouw "het" wel eens / vaak "zonder" doet, dan hoeven ze haar diensten niet meer. Zelfs niet als ze driedubbel-gerubberd zijn. Voor hen is het gemeld zijn van zekere details dan wel degelijk relevant.

Ik kan alleen maar beslissen wat ik doe. Zoals ik al zei: het uitgangspunt is schrijfvrijheid voor eenieder (binnen de fatsoensnormen, wat mij betreft).

En vindt een dame het geschrevene niet leuk, of haat zij de consequenties ervan: je schrijft het dan òf niet op, òf je doet het wel en zij moet dat dan maar aanvaarden als behorende bij haar beroep.

Vrijheid geldt voor beiden: hoever de dame wil gaan in haar doen en laten en bij wie, hoe ver de recensent wil gaan in zijn meldingen.

Ik heb er altijd voor gekozen om discreet te zijn. Wat wij deden en doen is in essentie een private aangelegenheid op basis van een bilaterale afspraak, En binnen die discretie kan wel degelijk in een bespreking worden aangegeven of de samenkomst positief of negatief uitpakte,. Ook zonder allerlei details.

Maar dit is geen wet en regelgeving. Uitgangspunt is dat het iedereen volledig vrij staat te ....
 
@Oedeis Bedankt voor je korte relaas,

2 opmerkingen, een befpartij wordt iets minder aantrekkelijk als de kans bestaat dat je voorganger de kinderkamer gewit heeft.
Je noemt de vergoeding van 150 Euro voor 60 minuten, mijn mening is dat de meeste dames in de Geleenstraat / Hunsestraat dit tarief hanteren zonder de genoemde extra's.
 
Geachte Vesdia,

Allereerst dank ik u voor uw opmerkingen.

Ik pleit nergens voor het witten van de grot: ik constateer dat de eerste recensent hier van die actie melding maakt en ik vermeld dat ik weet dat een dergelijke daad door de dame in kwestie (soms, bij sommigen) wordt geaccepteerd.

Waarmee ik iets dat nu openbaar is geworden door die bespreking alleen maar bevestig. Overigens zonder te melden wat ikzelf deed of doe.

Ik citeer het bedrag dat die eerste scribent heeft betaald, dat is correct.

Ik weet (en nogmaals: dat is wat anders dan er gebruik van maken) dat de erotische basishandelingen - dan wel gedurende een kortere tijdspanne dan een uur - door sommige dames in het Haagse soms rubberloos werden verricht de afgelopen jaren voor (veel) minder dan die honderdvijftig - ja, ook in de Geleen-buurt, - en ik weet zelfs dat een enkeling dat ook vandaag de dag in bepaalde gevallen bij bepaalde "vaste" cliënten nog doet - ook in die "P.C. Hooftstraat der Haagse Prostitutie".

Een en ander geldt ook voor Amsterdam, Alkmaar en Leeuwarden (andere openbare lustparadijzen frequenteer[de] ik niet in die mate dat ik veel met dames sprak). Uit discretie (zie hierboven) vermeld ik geen (artiesten-)namen. (Dus lezer: daarnaar vragen is zinloos).

Niet alleen de dienstverlenende dames en de klanten zijn vrij. Ook de tarieven. Het betreft altijd een in feite incidentele bilaterale overeenkomst tussen twee volwassen mensen (of tussen meer betrokken mensen).

Dus de zogeheten standaardprijzen - en zeker de prijzen voor extra's - zijn voor ons cliënten hooguit richtlijnen, dat wat de mééste dames vragen (maar zeker niet alle dames in alle gevallen bij alle liefhebbers).

En zoals ik hierboven al aangaf: een aantal klanten loopt verontschuldigend-glimlachend aan die lokkende dames voorbij van wie zij weten dat deze accepteren dat (soms, in bepaalde gevallen, lang niet altijd en/of bij iedereen) de penis zonder mondkapje mag binnenkomen.

Begrijpelijk. En dat betreft niet alleen de cunilingus-fanaten.
 
Mogelijk hebt u gelijk. Ik schrijf soms te snel zonder al te veel na te denken over de weerslag (modern Nederlands: "impact") die mijn woorden kunnen hebben op anderen. Mijn verontschuldigingen (modern Nederlands: "sorry") hiervoor.

Zal proberen er de volgende keer op te letten

Met dank voor de terechte opmerking.
 
Klopt. Er zijn ook multilaterale overeenkomsten.

Even ons Latijn ophalen: bi is "twee(maal)", multum is: "veel" en latus / (genetivus: lateris) is "zijde / kant"). We hebben dus een tweezijdige of een meerzijdige overeenkomst. Of trilateraal (driezijdig) - ad infinitum (zo eindeloos verder).

Nu weer gewoon gaan copuleren, geachte heren ...
 
Nee, het gaat niet over taalkunde, uiteraard. De dame aan wier slipje we dit alles ophangen moest eens weten.

VERSIE I

Aimabel geattaqueerd vanwege mijn frequent grotelijks ondienstig gecompliceerd taalgebruik, repliceerde ik redelijk onverbolgen en, zo supponeer ik althans, ofschoon enige gereserveerdheid mij past, met een zekere mate van prudentie.

Immers, ik zegde een poging tot beterschap toe ten aanzien van gebeurlijke aanstaande tekstuele verbale expressies mijnerzijds. Ergo: simplicitas vincet.

VERSIE II

Ik werd vriendelijk aangevallen op mijn vaak onnodig ingewikkeld taalgebruik. Ik was daar niet echt boos om, maar reageerde best verstandig. Tenminste, dat veronderstel ik. Met alle nodige bescheidenheid.

Want ik beloofde wat betreft eventuele komende teksten te gaan proberen het wat beter te gaan doen. Dus: eenvoud zal het winnen.
 
Tja, liever koekjes worden ...

U hebt gelijk. Ik ried al aan om ermee te stoppen en weer "gewoon" te gaan doen (# 13), maar ja, als anderen toch doorgaan, dan kan ik met goed fatsoen niet achterblijven.

Tja, en dan moet de dame in kwestie wel werken en vandaag heb ik haar (in de stad) wel een tijdlang gesproken, maar arbeidslust, ho maar ...

Dus geduld, waarde Betrouwbaar. Wie weet komt er nog van iemand een vlammende bespreking van tot daad geworden dromen.
 
Normaal neemt ze één dag per week congé. Deze week was dat de zondag. Die dag zei ze me dat ze dinsdag - doorgaans haar vrije dag - deze keer wèl haar vensterraam met haar innemende gestalte zou verfraaien.

Maar toen ik haar gisteren werkeloos (is niet: werkloos !) in de stad tegenkwam, bleek ze toch het dinsdagse dolce far niente in de praktijk te brengen.

Dus bij leven en vooral welzijn is ze er - zoals P2 al mededeelt - vandaag overdag. En de rest van de week.

Dat is het lekkere van ... neen, niet van die uit Zaandam
 
Aan de beschrijving te zien lijkt dit Alexia die alleen de dagshift draait, ze houdt haar hoge hakken aan tijdens de seks, klopt dat of ben ik weer eens in de war met de ramen?
 
Bezoek was top, heerlijk liggen beffen, dat ze bare doet maakt me geen reet uit :p ze heeft een mooi strak lichaam, vindt wel dat haar gezicht er een beetje onnatuurlijk uitziet, maar ziet er nog steeds goed uit. Was al eerder gefinished bij een andere dame dus verder niets gedaan, dat is voor een volgende keer ;)
 
Op een ander forum stond dat ze er zondag weer was, maar ik heb haar nog niet gezien en dat is vreemd want als ze aan het werk is had ik haar wel moeten zien.
 
Oké.
Ben al eens bij der geweest dus weet wel hoe ze der uit ziet ,ik dacht echt dat ik haar zag maar dat durf ik niet voor 100% te zeggen de dame liep net weg.
men ik had geen extra tijd om te wachten..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan