Recensie Alexa, Deurne 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
22/07/22
6
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-gordita.html
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Om 01u 's nachts een whatsapp gestuurd voor nog een nachtelijk bezoek. Vrijwel direct antwoord en binnen het half uur stond ik voor haar deur. Dame die open deed voldeed aan de advertentie. Een latina BBW met enorme borsten. Communicatie verliep niet zo vlot aangezien ze enkel spaans sprak. Eerst een beetje voorspel met (beperkt) tongzoenen en toen heb ik haar gebeft waar ze toch leek van te genieten. Daarna begon ze me te pijpen wat ze zeer aardig deed. Toen ging ze op haar knieen zitten en heb ik haar doggy genomen. Toen begon ze me terug te pijpen. Klaarkomen ging moeizaam maar kwam wss door andere middelen die ik die nacht op had maar ze heeft alles in haar mond opgevangen. Al bij al viel het wel mee. Misschien dat ik nog eens een late opvlieging heb dat ik haar bezoek. Ze zit volgens mij met meerdere dames op het appartement en zou vanaf het weekend in Brugge zitten.

Link hieronder:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-gordita.html
 
Klinkt me vrij beperkte service... Hoe heb je die 120+ minuten dan volgemaakt... ?
Het intieme was wel beperkt. Het orale en manuele deed ze wel goed en lang. Duurde even voordat ik klaarkwam door wat ik die nacht op had. Al bij al was het geen slechte ervaring maar niet top. Wel een minpunt is dat ze me de dag erna stuurde voor terug te komen wat ik niet zo op prijs stel.
 
Deze dame zou nu in Blankenberge ontvangen. Heb haar een berichtje gestuurd ivm tarief maar nog geen reactie gekregen. Heb haar al in veel verschillende plaatsen weten ontvangen via redlights (Leuven, Antwerpen, Brugge...). Denk wel dat het de moeite is maar niet om er 230€ aan te besteden🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan