Recensie Mylana, Deurne/Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josgheysen

Wandelaar
50
15/06/23
104
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-everyone-2069.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik voel me dubbel: langs de ene keer ben ik teleurgesteld maar ik zou ook graag nog eens teruggaan want ik zie potentieel.

Mylana ontvangt ergens in Deurne. Communicatie verliep vlot. Ze bleek het meisje van de foto's te zijn, maar dan zonder make-up, en ze heeft sproetjes.

Eenmaal bij haar betaald en uitgekleed. Haar borsten zijn echt wel heerlijk om mee te spelen, groot, lekkere tepels en je mag doen wat je wil hoe lang je wil, heerlijk. Kussen mocht ik niet, terwijl in haar advertentie staat van wel en ik het ook via sms had gevraagd. Dan zei ze "ok is good but only lips", tja dan hoeft het voor mij niet.

Pijpen was ok, soms gaat ze wat diep wat wel lekker voelde. Ze is wel 2x gestopt omdat ik te veel aan het genieten was en ze niet wou dat ik in haar mond klaarkwam, terwijl ik nog bijlange niet ging komen.

Dan naar het neuken, dat was vreselijk. Ze heeft geen glijmiddel en was zo droog als de sahara, en ik had geen zin haar te beffen (ze was wel proper daar niet van hoor). Wat geprobeerd met speeksel het was gladder te maken, maar hielp niet. Was echt niet fijn neuken, precies of je zit je lul tegen schuurpapier aan te schuren.

Uiteindelijk heb ik gewoon een bus creme die er stond voor massages gepakt en daar wat van op m'n lul gesmeerd. Het hielp wel, maar echt glijmiddel had zoveel beter geweest.

Dus verdict: leuk meisje, lekkere borsten, kussen slecht, pijpen gemiddeld, neuken pijnlijk zonder glijmiddel. Dus ik wil zeker teruggaan en eigen glijmiddel meenemen. Als ik haar ook nog kan overtuigen voor tongzoenen, dan zou ze me zeker vaker zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan