Recensie Alexandra, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
202
09/07/21
215
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6546118-alexandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had afgelopen vrijdag 2 nieuwe dames gespot op de bekende site :D https://www.kinky.nl/advertenties/6546118-alexandra Op deze Alexandra was mijn oog gevallen, ze komt zo op de foto's heerlijk naturel over, haar huisgenootje welke ook nieuw is, Katerina mag er ook zijn! Afijn ik had Alexandra vanmorgen geappt, maar kreeg geen reactie, toen ik een uurtje later haar profiel nog eens wilde bekijken, waren beide advertenties pleite:confused: Shit, dan moest Klaas maar opzoek naar iets anders, wederom half uurtje later kreeg ik dan toch reactie van Alexandra🙌 gelukkig, gelijk een afspraak gemaakt voor in de middag.
Kreeg van haar een adres door welke mij bekend voor kwam.... maar toen ik daar was aangekomen en haar had geappt, moest Klaas toch nog even geduld hebben... En ja ze kwam weer online en ik kreeg notabene weer een ander adres, welke mij wel heel bekend voor kwam hahaha, het was exact hetzelfde adresje als waar ik vorige week ook ben geweest, bij Nikita:D daar aangekomen toch maar weer even netjes geappt en ik kon naar boven komen!
Het meest bijzondere was, dat ik dezelfde gast met zijn steekwagentje en kratje bier tegenkwam als vorige week, het was ook nog eens zowaar hetzelfde tijdstip, hij hield de deur open en ik dacht omg, vorige week ook al:D:D:D Afijn Klaas naar boven, waar Alexandra al achter de deur op mij stond te wachten! Ik herkende haar direct van de foto's van de site, ze liep voor me uit richting slaapkamer en ja hahaha, ook nog es dezelfde slaapkamer met hetzelfde beddengoed als een week terug:cry: dacht nog wel, of het goed gewassen zou zijn, k had daar tenslotte weekje terug nog met Nikita liggen zweten en knallen :p maar goed, ik mocht douchen, maar kwam van huis, dus heb dat over geslagen, gelijk aan de gang, ze had een soort van duster aan, die ze gelijk uitdeed en hetzelfde lingerie setje als op de foto, kwam daar dan ook gelijk te voorschijn, haha, nu wilde ik graag direct alles uitpakken, maar Alexandra dirigeerde mij vriendelijk op het bed te gaan liggen.
Ze kwam boven me hangen en daalde gelijk af naar kleine Klaas, heerlijk begon ze me te zuigen, niet te hard, niet te zacht, prima! Dit ging zo es een tijdje door en ik wilde haar boobs wel es eff in de mond hebben, dus hup, overeind, BH los en daar hingen ze recht voor Klaas z'n bakkes:D lekkere tepels erop, waar je prima op kan sabbelen, ze vondt het prima, en ja ik moet zeggen, ze waren wel over het zwaartepunt heen, ik vindt het ook oprecht een Milf, ze heeft ook best wel een stevig lijf, met ook een buikje, maar het stoorde me niet echt, ze wilde bovenop mij komen zitten, dus rubbertje erbij en daar kwam ze, heerlijk neukend bovenop mij, kon ik tegelijk genieten van haar hangers:p Ze werd lekker warm en we kwamen goed op dreef, maar ik wilde het toch afronden in missionaris, dus, zo gezegd zo gedaan, zij onder, Klaas boven, en knallen maar, ze kan veel hebben, ben uiteindelijk dan ook heerlijk klaargekomen, daarna richting badkamer heerlijk douchen, terug naar de kamer, nog wat proberen te praten, valt overigens niet mee, ze praat nauwelijks engels en verstaat er ook bar weinig van, heb ook het idee, dat er een booker tussen zit;) Afijn, k begreep dat ze nu woonachtig is in Madrid maar van origine uit de Ukraine komt.... kan ook niet missen als je haar ziet! Heb nog gevraagd naar haar kamergenootje, maar die lag vrolijk een deurtje verder met een andere gast te knallen, dus die heb ik niet kunnen zien helaas! Herhalingsgevaar, denk het niet, blijft bij een keertje denk ik....
 
Terug
Bovenaan Onderaan