Recensie Alexandra, Amsterdam, Ruysdaelkade 131 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dat dragen er wel meerdere. dus dat hoeft haar niet te zijn. hoor het wel graag van iemand haar wel kent. en niet loopt te gissen heb ik niks aan
 
Vanmiddag ook op de kade geweest, geen blonde Alexandra gezien. Al een eewigheid niet meer gezien helaas...
Er was wel een dame op 131, linker raam, maar die had niks te doen, keek ook niet erg happy.
 
Ik heb haar een week of 4 geleden nog gezien, rechterraam maar toen had ze gelijk weer beet met een andere klant.
Afgelopen week nogmaals geprobeerd maar toen niet gezien, was sowieso erg rustig.
Ik weet wel 100% zeker dat een dame met rode latex catsuit en zwarte laklaarzen op rechts zat in het verleden maar die is inmiddels in de Geleenstraat (23-1) werkzaam) en dat is echt iemand anders dan Alexandra/Nicole.
Alexandra heb ik nog nooit in een rood latex pak gezien maar goed, wellicht zal ze zoiets ooit gedragen hebben. Wat ik wel weet is dat je het kunt vergeten voor PZC en NZC kun je helemaal wel uit je hoofd laten bij haar, daar geloof ik dus geen reet van.
 
ja inderdaad tz en pzc is onzin. denkt dat die andere wandelaar verward met een ander. ik kom vaak op de kade echt maanden niet meer gezien. echt jammer ze heeft echt een bimbo look en lekkere lijf
 
Ik heb het idee dat deze dame weer zit op RDK 131 Rechts. Laklaarzen, en ontzettend opgemaakt gezicht.
Ik zag deze dame op 131 rechts. Ik ven vorig jaar december binnen geweest. Zie mijn recensie. Ik meen dat ze zich Alexandra noemde. In ieder geval is het dezelfde dame waar ik dus vorig jaar binnen ben geweest. Bij dit raam stond een aantal jaar geleden nog Vicky, en er heeft een meisje met oorbel door haar neus gestaan. Ik hoop voor je @indomen dat je haar treft.
 
kleine tatoo tussen de borsten. Grote tatoo op de rug. Opgemaakt gezicht. Opgespoten lippen. Als je de deur binnenstapt ben je al praktisch in de kamer. Ze stelt zich voor als alexandra. 150 euro en na 15 minuten sta je weer buiten.
 
kleine tatoo tussen de borsten. Grote tatoo op de rug. Opgemaakt gezicht. Opgespoten lippen. Als je de deur binnenstapt ben je al praktisch in de kamer. Ze stelt zich voor als alexandra. 150 euro en na 15 minuten sta je weer buiten.
Heb je een recensie voor die 15 minuten?
 
Als ik die nu geef krijgt ze een onvoldoende. Maar gezien de lovende eerdere berichten en de potentie die ik zie, geef ik haar het voordeel van de twijfel en laat ik het van een volgend bezoek afhangen.
 
131 rechter raam vorige week nog voor de zoveelste keer geweest. Denk niet dat ze ooit nzc heeft gedaan. Ze is erg op hyiene, na facesiitng wast ze zich goed, Geweldig lijf, slim en welbespraakt met erg goed Engels. Ik ga voor geweldige sm sessies waarbij ze rekening houdt met je grenzen maar die wel keihard opzoekt. Ze heeft allerlei speeltjes en attributen. Ik ga bijna nooit meer naar 'ramen' maar zij blijft de uitzondering. Topper!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan