Recensie Alexandra Doubletstraat 7 k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
34
03/02/23
37
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze blonde dame bezocht. Flink wat tattoes en niet super slank maar ook niet echt dik. Opgespoten lippen en nepborsten. Ziet er lekker hoerig uit vind ik en dus afgesproken voor 50 euro en dan ook likken (borsten en kutje). Nam de tijd en liet zich wel prima neuken maar wel veel nep gekreun ook al tijdens het pijpen. Mij maakt dat niet zoveel uit maar dat kan een afknapper zijn. Uiteindelijk 3 standjes gedaan. Ze voelde wel lekker strak aan en rubbertje dus vrij snel volgespoten. Opzich wel een aanrader deze meid. Je moet wel van hoerig houden. Ik meen dat ze zei dat ze alexandra heet maar ik kan er naast zitten. Heeft naar eigen zeggen paar jaar in Eindhoven gewerkt.
 
Bedankt voor je review.
Deze dame had ik ook gezien en trok ze me wel aan. Ik had wel zin in een plastic popje. Totdat ze opeens ging kloppen en tikken bij het raam om mij binnen te krijgen. Dat is een teken bij mij voor no go.
haha die dames moeten toch ook gewoon geld verdienen? beetje aandacht trekken hoort erbij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan