Recensie Alexandra (Hun), Aken, Antoniusstrasse 3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Vaste klant
224
05/01/23
237
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alexandra heeft er jaren op moeten wachten, maar nu heeft ze dan eindelijk haar eigen topic 😁.
Alexandra en Viktoria leken onafscheidelijk, maar omdat we die laatste (voorlopig?) niet meer gaan zien helaas, toch maar eens Alexandra een kans gegeven. Meestal zit ze naar haar phone te turen, maar nu keek ze me vriendelijk aan dus dit was een goed moment. Mooi meisje, slank, erg strak, alles goed eigenlijk, uit Hongarije. Zal ergens achterin de twintig zijn, maar heeft een strak tienerlichaampje (18+ look uiteraard 😇).
Pijpen doet ze goed, met alle aandacht voor "de kop", en ze kan dat lang volhouden. Langer dan ik, dus na een tijdje moest ik afkloppen want ik wilde haar ook in andere posities uitproberen. Eerst in missionaris. Haar poesje is strak (ik vroeg of ik die dag de eerste was, maar ik was de tweede… 😂) en ze laat zich goed nemen, voelde prettig aan. Toen uiteraard haar in de doggy positie gezet. Zoals verwacht zag haar kontje er erg goed uit in deze positie, en ze liet zich weer goed en geduldig nemen. Toen gevraagd om het handmatig (zonder cd, wel zo prettig) af te maken. Dat was in een paar minuutjes gepiept, haar verdienste. Had er ook mee te maken dat ze er zo lekker uitzag. Omdat ze zo vriendelijk en geduldig was zou ik haar een "⭐⭐⭐⭐️+" waardering geven als dat kon. Goed alternatief voor als de toppertjes niet beschikbaar zijn. Tevreden naar huis gegaan en ze ziet me zeker weer eens terug 🙂.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan