Alexandra Nieuwstad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Schenkdeman

Newbie
3
04/07/23
2
Kom hier om zoals normaal gewoon de daad te verrichten ze deed aardig, kleedde zich niet uit (?) en begint met aftrekken. Ze zegt daarna nadat ik al heb betaald dat ze geen seks kan hebben en dat ze me alleen een blowjob kan geven of aftrekken. Ik wordt hierop geïrriteerd en zeg dat ze niks van te voren heeft aangegeven en vind dit dan ook raar. Ze schreeuwt me daarna naar buiten met psychopaat naar me hoofd geslingerd en dat ik in het ziekenhuis hoor.

Mijn allerslechtste ervaring ooit hier.
Niemand zou hier heen moeten gaan.
 
Ook bij haar geweest slank lang zwart haar uit Romenië. Had beter hier even op dit forum kunnen lezen en haar deur voorbij lopen maar tja te laat. Afgesproken pijpen en neuken voor 50 bij de deur. Begon direct ook al over meer geld en langer blijven dat is meestal toch al slecht voorteken. Klede zich niet uit toen ik al op bed lag en begon met cd te pijpen stopte daar na twee minuten mee en zei in eens dat als ik pijpen en neuken wilde dat 100 euro is. Ik zeg we hebben afgesproken 50 euro. Zegt zij van ik dacht al dat jij mij niet begreep daarom had ik het jou ook heel duidelijk verteld dat dit 100 euro is. Ik mopperde wat maar dat was het normale tarief in de straat. toen nog heeft ze nog twee minuten getrokken aan slappe lul en zei tijd zit erop. En begon ze over of ik wilde bij betalen voor meer tijd. Heb haar gezegd dat ze niet correct is en ben weggegaan. Ze zei ook nog dat de deur binnen lopen uit deur uitlopen achter je dicht doen dat dit 15 minuten hoorde te duren. Ik ben nog geen 10 minuten binnen geweest.
 
Ook bij haar geweest slank lang zwart haar uit Romenië. Had beter hier even op dit forum kunnen lezen en haar deur voorbij lopen maar tja te laat. Afgesproken pijpen en neuken voor 50 bij de deur. Begon direct ook al over meer geld en langer blijven dat is meestal toch al slecht voorteken. Klede zich niet uit toen ik al op bed lag en begon met cd te pijpen stopte daar na twee minuten mee en zei in eens dat als ik pijpen en neuken wilde dat 100 euro is. Ik zeg we hebben afgesproken 50 euro. Zegt zij van ik dacht al dat jij mij niet begreep daarom had ik het jou ook heel duidelijk verteld dat dit 100 euro is. Ik mopperde wat maar dat was het normale tarief in de straat. toen nog heeft ze nog twee minuten getrokken aan slappe lul en zei tijd zit erop. En begon ze over of ik wilde bij betalen voor meer tijd. Heb haar gezegd dat ze niet correct is en ben weggegaan. Ze zei ook nog dat de deur binnen lopen uit deur uitlopen achter je dicht doen dat dit 15 minuten hoorde te duren. Ik ben nog geen 10 minuten binnen geweest.
Zij zit op 46-I, toch? Misschien is het handig als mod dat kan toevoegen bij deze thread.
Vgm heet zij ook Laura. Er zijn veel incidenten geweest met deze dame, komt voornamelijk door dat zij bij de raam veel beloven en cashen, maar eenmaal binnen komt zij haar afspraken niet na.
 
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Ik heb een sterk vermoeden dat dit de dame was waar ik vannacht was.. zie algemene chat voor uitgebreid verhaal. Ik ben nog steeds in shock. Ik voel me verschrikkelijk. Ik denk dat dit haar was. 99% zeker na bovenstaande verhalen.

Godverdomme. Godverdomme.. een kwaadaardig mens. Ik meen het. Ik had goede bedoelingen en ze deed alles om me te misleiden en meer te krijgen, ook pincode credit card en dergelijke. Steeds pushen steefs pushen dat ze op mijn bank account kon kijken.

Ik heb in onbekend voelende toestand moeten vechten om niet in paniek te raken. Bewust mij "drogeren", als ik het bot mag zeggen. Ik weet ik had nee kunnen zeggen, maar ze beloofde gouden bergen en ik was al een erg geil en licht dronken. Ik was niet in mijn optimale staat en dat heeft ze verder proberen te verergeren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan