Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

witpikje

Newbie
4
23/03/23
6
2
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/novas-heerlijke-voetjes_8204435
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een vrijdag had ik via het foot fetish gedeelte van Sexjobs contact weten te leggen met een dame van 24, genaamd Nova.

Nova was mijn 2e commerciële date. Ze is aardig over op whatsapp en kan goed overweg met mannen met een foot fetish.

Tot mijn vreudge lukte het Nova en ik nog om diezelfde avond af te spreken, ondaks de afstand van Groningen naar Almere. Zij zorgde er voor dat ze die avond reserveerde, waardoor ik nog in mijn auto kon stappen om langs te komen.

Wij hadden voor mijn vertrek nog even gebeld met elkaar om zo een fake check te doen. En dat gaf mij ook een goed gevoel.

Ik pakte mijn auto en reed naar Almere, onderweg al super opgewonden van het idee dat er straks een vriendelijke dame is met heerlijke voetjes. Daar aangekomen kwam ik in een fijne woonwijk terecht, waarbij Nova de deur open deed.

Ik was een beetje gespannen, want ik kwam zo maar bij een onbekende thuis, maar deze spanning viel al snel weg doordat ze mij vriendelijk ontving en de buurt ook niet vervelend/gevaarlijk was, omdat ik er wat later in de avond kwam.

Mijn ogen vielen gelijk op haar tenen, die te zien waren in de fluffy slippers, die ze aanhad. "hmmmm, wat zien die er lekker uit" dacht ik.

Haar mooie verzorgde voeten met mooi doorzichtig wit gelakte tenen waren goed te zien, terwijl ik plaats nam op haar bank. Daar wisselden we van gesprek en het ging uiteraard over foot fetish, terwijl ze tussendoor wiebelde met haar tenen, waardoor mijn aandacht steeds naar beneden ging. Al kijkend naar haar mooie voeten voelde ik al iets groeien bij mijzelf.

Ik mocht tijdens het gesprek aan haar tenen zitten en deed haar slippers uit om haar prachtige voeten van dichtbij te mogen zien. Wauw! Wat een goed verzorgde voeten had ik in mijn handen.

Niet veel later kreeg ze al kusjes op haar tenen om vervolgens daarna haar teentjes te verwennen met mijn tong.

Persoonlijk hou ik erg van de smaak van vrouwenvoeten, maar gezien Nova duidelijk in haar advertentie aangaf geen geur/zweetvoetjes te doen, proefde ik vooral haar huid, maar dat was prima. Zelf ben ik wel fan van lekkere smakende voetjes, maar ik respecteer de regels uiteraard. Het voordeel hiervan is wel dat ze daardoor super schonen voeten had.

Ze vroeg wat mijn wensen waren en ik vertelde over het spelen met haar voetjes en dat een footjob mij heerlijk leek. En dat we de rest wel zouden zien tijdens het spel.

Ook vroeg ik naar haar advertentie, waarin ook stond dat er opties zijn voor ballbusting. Dit leek mij interessant, maar Nova vertelde dat dit wel pijnlijk is.
Waardoor ik uiteindelijk besloot om dit niet te gaan ervaren met haar voetjes.

Ik mocht op een luchtbed in de woonkamer gaan liggen. Daarbij mocht ik zelf kiezen hoeveel kleren ik aan wilde houden.

Deels deed ik mijn kleding uit, maar had nog wel een boxershorts aan. Daar groeide al behoorlijk wat en ik merkte door mijn boxer heen dat ik al wat voorvocht aan het produceren was dankzij haar lekkere voetjes.

Zij lag aan de ene helft van het luchtbed en ik aan de andere helft, waarbij ik haar voetjes en tenen in mijn mond nam. Na een tijdje bewoog ik langzaam een van haar voetjes richting mijn kruis, waarbij ze mijn piemel door mijn boxer heen streelde.

Ik was nu zo geil, dat ik al merkte dat ik behoorlijk wat voorvocht in mijn boxer had en ik vroeg of ik mijn boxer mocht uitdoen, wat van haar mocht, maar ik moest nog wel even de tissues pakken.

Eenmaal weer plaatsgenomen op het luchtbed ging ze met haar tenen langs het gevoelige stukje van mijn eikel. Ik zag haar mooie tenen over mijn pik gaan en merkte ook dat ze wat voovocht op haar teentjes kreeg, terwijl ze langs mijn eikel ging. Ook zag ik dat mijn eikel een klein beetje paars aan het worden was van de gigantische opwinding. Wat zag deze combinatie er heerlijk uit.

Mijn eerste commerciële foot date deed iets soortgelijks, maar dan alleen met haar grote teen, wat ook lekker is. Maar Nova deed het met door haar teentjes allemaal langzaam langs het gevoelige gedeelte van mijn eikel te gaan.

Door het wrijven van haar tenen op dat voorste stukje van mijn eikel, voelde ik dat er een hoogtepunt zat aan te komen. Ik wilde mij nog inhouden, maar het op en neer gaan van haar teentjes tegen mijn eikel was zo heerlijk, dat het niet lang meer duurde...

Binnen 2 minuten nadat ze haar teentjes op mijn eikel had geplaatst, kwam ik heftig klaar. Ik had haar al van te voren aangegeven dat ik een snelle spuiter ben, dus dat scheelde dat dit niet geheel onverwachts kwam.

Ik merkte dat ik veel stralen aan het spuiten was. Voornamelijk kwamen die stralen op haar mooie voetjes terecht, maar zag dat er ook een paar stralen richting het luchtbed gingen.

Ook was het fijn dat we van te voren met elkaar al hadden afgesproken hoe vaak ik maximaal mocht klaarkomen. Anders was het wel een hele korte afspraak geweest, haha.

Ik had heel veel gespoten, dus was eventjes tijd kwijt om het een en andere op te ruimen met de tissues.

Toen ik alles had schoongemaakt met de tissues, begon ik weer met haar voetjes spelen. Alleen dit keer nog even zonder seksuele touch. ik genoot dus puur van haar mooie voeten.

Na een kwartiertje praten begon er weer wat te groeien en ik vroeg of ik een foot smelling handjob mocht hebben. Dat is dat de dame de man aftrekt, terwijl de man de voeten van de dame in zijn gezicht heeft en er aan ruikt/proef/likt / aan de teentjes zuigt.

Het viel me op dat ze heel goed kan aftrekken met haar handen, daarbij de pik goed tussen haar handen. Ze deed dit met veel plezier en keek heel geconcentreerd naar mijn pik (stiekem was ik benieuwd wat in haar hoofd om ging). Haar manier van aftrekken zag er tevens geil uit.

Dit keer duurde het wel langer en na 5 minuten aftrekken had ik het idee dat ik nog een paar minuten had voor het hoogtepunt.
Nova stelde voor om glijmiddel te gebruiken. Zelf ben ik daar niet zo van, omdat ik het niet altijd even lekker vind voelen bij mijn pik, maar ik gaf het de voordeel van de twijfel.

Ze deed er glijmiddel op mijn pik en begon mijn pik af te trekken, terwijl ze lekker met haar voetjes zat te spelen bij mijn gezicht.

Na een paar minuten meende ik klaar te komen, maar door het glijmiddel voelde dit een beetje vreemd. hier kon Nova niks aan doen. Er kwam een korte afgite uit.
Ik was dus klaargekomen en had deels het klaarkom gevoel, maar het spuiten ging door het glijmiddel niet echt lekker.

We vonden dit allebei wel een bijzonder moment, waar we achteraf allebei wel om konden lachen, haha.
Voor mij persoonlijk een leermoment om geen glijmiddel meer te gebruiken bij aftrekken.

Daarna lag ik weer heerlijk met haar voetjes te spelen, kreeg ik op verzoek nog een korte massage in mijn nek, en besloten we te kijken voor een 3e keer, omdat ik merkte dat ik weer was opgewarmd.
Totdat ineens de wekker ging. En het spel ook direct afgelopen was.


Karakter Nova:
Nova ontvangt een klant vriendelijk bij haar thuis en zorgt er voor dat die zich op zijn gemak voelt.
Ze is een goed uitziende jonge dame, die graag luistert naar de wensen, zodat je gezamenlijk een leuke avond hebt.

Ze geeft duidelijk van te voren aan wat wel en niet kan. (SM en zweetvoetjes kunnen bijvoorbeeld niet)

En kan goed adviseren (toen ik nieuwsgierig was naar ballbusting gaf ze aan dat het wel pijnlijk is en of ik het wel zeker wist. Daardoor heb ik het uiteindelijk niet bij mij laten doen).

Je kan tevens een leuk gesprek met haar hebben over foot fetish en haar ervaring hier in. Ook gesprekken over alledaagse zaken.


Voeten Nova:
Licht getinte voeten(half Colombiaans, half Nederlands) , gemiddelde lengte tenen, goed verzorgde teennagels, mooie teennagels, doorzichtige witte nagellak (toen ik er was), mooie arch, smalle voeten, maat

Mogelijkheden:
Voetmassage, tenen likken/ruiken/zuigen, footjob, toejob, foot smelling handjob, ballbusting.
(volgens haar advertentie is er meer mogelijk, maar aan de bovenstaande zaken had ik persoonlijk interesse)


Pluspunten:
- Nova heeft zelf ook iets met voeten, ze kijkt bijvoorbeeld ook naar hoe andere dames hun voeten verzorgen
- Flexibel (ik kon last minute nog langskomen)
- maakt graag een praatje met de klant
- Vriendelijk
- Geruststellend
- Geniet dat er aan haar voeten wordt gezeten
- Geeft advies (in mijn geval m.b.t. ballbusting)
- Kan goed aftrekken
- Voelt goed aan wat je lekker vindt
- Mooie dame
- Prijs (inmiddels ietsje duurder, las ik)
- de vele foot fetish mogelijkheden
- meerdere malen mogen spuiten (wel afhankelijk van hoeveel tijd je boekt. Ik mocht max 3 keer spuiten in 90 minuten)

Wat had beter gekund:
- Minder tijdsbewust. Toen de wekker afging was het spel ook gelijk afgelopen helaas.
- Had het mooi gevonden als het wel mogelijk was geweest om haar voeten te fotograferen
- Wisselgeld


Mannen met een foot fetish kan ik Nova aanraden.

Voor vragen, stuur mij gerust een PM.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 2 keer bij deze dame geweest en jaren daarvoor ook. Paar jaar geleden was ze niet al te geinteresseerd bezig. Laatst dus een stuk beter voor 90 minuten een hele leuke sessie gehad. Dus ik dacht we doen het nog een keer maar toen ondanks ook voor 90 minuten afgesproken te hebben maar 60 minuten binnen geweest. Dan kan je een hele aantrekkelijke en redelijk gezellige dame zijn, als je de tijd die we afspreken niet respecteert, dan houdt het voor mij op in ieder geval.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan