Recensie Yvonne, Krommenie 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflovah

Wandelaar
Forumpionier
99
08/07/21
137
26
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekkere-rijpe-yvonne_8126029
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Als milf/mature/gilflover onlangs by Yvonne langs geweest. Wilde een lekkere handjob..

Nou gebeld en kon vrij snel langskomen.

Aangekomen op de plek van bestemming doet in mijn ogen een lekkere Gilf type de deur open.

Eerst even gekletst en een sigaretje gerookt, prima.

Financiële gedeelte afgehandeld en naar boven gegaan.

ik wilde afgetrokken worden en over haar grote rijpe borsten spuiten en dat mocht van haar.

Zij ging op het randje van haar bed zitten en ik liet mijn broek zakken. Ze begon toen met aftrekken..

Nou.. tjah meer bijna slowmotion met haar hand mij aftrekken ja. Ondertussen vroeg ze enkele keren van: "Is dit lekker?", "Voelt het goed?", "Kan je hier wat mee?."

Ik dacht dat zij nog wel iets zou doen aan haar techniek en dat dit de opbouw was.. maar helaas.

Het was een beetje alsof ik terug in de tijd, met mijn eerste vriendinnetje was, die het spannend vond en nogal onhandig was met aftrekken.

Ik ben besneden dus zo droog erover werkt niet echt lekker.. aangegeven dat er olie bij moest. Hoopte dat het dan goed zou komen. Helaas.. een hele rare manier van aftrekken waarbij ik wel de hele dag zo kan staan en niet klaarkomen.

Nadat ik haar instructies gaf en zij die niet kon opvolgen, omdat het te moeilijk was of wat dan ook.. en zij een beetje zat te klagen over haar houding voor het aftrekken, liet ik de hoop op een lekkere handjob varen. Ook toen ik opperde een andere positie aan te nemen wilde zij dit niet.

Na een tijdje nam ik het maar over omdat ik wist dat het niks ging worden. Ik gooide nog wat olie op mijn pik en begon mezelf maar naar een hoogte punt te werken. Ik gaf aan dat zij haar borsten bij elkaar moest zetten en spoot een straal of 5 a 6 op haar borsten, benen en nek.

Enfin.. ik was klaar, pakte wat tissues voor haar en mezelf, maakte mezelf schoon, kleedde mij aan en liep daarna de deur uit.

Het kan aan mij liggen.. misschien hadden wij geen seksuele klik of is haar techniek gewoon echt iets wat ik niet lekker vind.

In essentie heb ik dus eigenlijk 40 eu betaald om mezelf af te trekken en over haar borsten te spuiten 🤣.

Niets ten nadele van haar, want ze komt over als een aardige vrouw. Heb van haar overige diensten geen gebruik gemaakt dus daar kan ik niet veel over zeggen.

Ze krijgt toch wel 2 sterren omdat ik van rijpe vrouwen houd met grote borsten en ik erover heen kon klaarkomen.. maar goed.

Misschien dat een ander wel een goeie/betere ervaring met haar heeft.
 
Zeker die had ik zes jaar geleden en Yvonne en ik werden daardoor hartvrienden, die geen sex meer nodig hadden. Dat was immers voor klanten. Voor al degenen die het aangaat, ik heb Yvonne's site op sexjobs gesloten omdat zij plotseling in de vroege ochtend van 8 mei 2023 op net 61 jarige leeftijd is overleden in OLVG west te Amsterdam. Zij lag daar als Doornroosje aan alle apparatuur en ik kon haar niet meer wakker kussen. Ach uiteindelijk zijn wij allemaal sterflijk, doch door Yvonne's vertrek kwam het weer een stukje dichterbij voor mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan