Recensie 2pg3k7 (Margrita) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflovah

Wandelaar
Forumpionier
99
08/07/21
136
26
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag na 2 keer geprobeerd te hebben een goeie dame te vinden, onder tijdsdruk richting de Achterdam gereden.

De garage was stervensdruk, dus moeilijk om een plek te vinden, maar wel gelukt.

Even een snelle ronde gelopen en mijn oog viel op Margrita.

Margrita is een Venezolaanse dacht ik. Jaartje of.. 50? Gezet postuur. Okay borsten. (Ik val op rijp).

Aangesproken en gaf aan dat ik alleen een blowjob (pzc) wilde. Ze zei eerst het niet te doen, wilde toen weglopen en ze zei toen: "Wait! Only blowjon zonder, no cum in mouth ok? 50 euro."

Nou 50 in haar handen gedrukt. Mijn lul gewassen en gaan liggen. Lekker haar rijpe borsten vasthouden, terwijl ze aan mijn pik zoog.

Het pijpen zelf was niet mega bijzonder of zo, was best wel lekker, daar niet van. Uiteindelijk toen ik bijna ging klaarkomen ging ik staan.

Zij zitten op het randje van het bed en wat glijmiddel erop. Toen heeft ze me klaargetrokken en spoot een zestal dikke stralen sperma over haar borsten en buik.

Even schoonmaken en weer weg.

ze geeft aan om de maand of anderhalve maand even een week kf 2/3 weg te zijn naar Spanje.

Al met al prima dame, niet bijzonder en weet dus niet of ik terug ga.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje terug (3 weken?) deze dame getroffen op dezelfde kamer als TS aangeeft. Deze dame is al flink op leeftijd, maar ze pijpt als een jonge god! Geen geweldige technieken, maar dit was zeker een van de betere pijpbeurten.

De seks is min of meer gemiddeld. Doet niet actief mee, dus in doggystyle afgemaakt.

Ik kom zeker een tweede keer terug, al is het herhalingsgevaar niet heel groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan