Recensie Suzanna (Roe/Bulg) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflovah

Wandelaar
Forumpionier
99
08/07/21
136
26
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd in de buurt van Alkmaar gewoond te hebben, vandaag de stoute schoenen aangetrokken en voor het eerst naar de Achterdam gegaan.

Was eigenlijk op zoek naar Zlatina, maar ik was denk ik te vroeg (rond 11.00 uur was ik daar).

iK was er nog nooit eerder geweest dus wilde een verkenningsronde doen voor de locatie en het type en aantal dames.

Ik liep de straat in en zag dat de meeste ramen gesloten waren. Ik zag denk ik nog welgeteld.. 10 andere wandelaars, waarvan de meesten wel echt ouder waren 50+.

Ik was samen met nog 1 andere man wel echt stukken jonger (Indomen was jij dat? Haha).

Ik liep een paar rondes en de deadline om weg te gaan voor mijn afspraak kwam steeds dichterbij.

Ik werd door 2 dames naar hen toe gewenkt. 1 oudere dominicaanse en 1 braziliaanse. De braziliaanse was wat jonger maar mijn ervaring is dat zij minder goede service verlenen dus bedankt.

ik liep een ronde en zag toen de wat jongere indonesische kerel, die zich vlot tegen de muur plaatste zodat ik erlangs kon, maar ik bleef stil staan zodat hij er langskon. Onze blikken meden elkaar.

Ik liep toen een hofje in en zag vervolgens een slanke, zwartharige die Franse radio of zo zat te kijken.. ze lachtte lief maar trok mijn aandacht toen niet.

Ik haalde maar even wat drinken en kwam terug in de hoop dat Zlatina er al zou zijn.

Ik zag toen dat een aantal wandelaars zich verzamelden bij een hofje en hoorde wat tumult. Die liepen toen weer weg.

Mijn ballen stonden op knappen en ik keek naar rechts en zag een mollige blondine met haar borsten die eruit hingen. Ze had vrij grote tepels, wat ik geil vind maar besloot alsnog door te lopen.

Ik zag toen dus wat Suzanna. Suzanna keek naar mij, met haast geschrokken ogen en trok de deur open. Zei come in come in!. Ik zei wat krijg ik voor 50.

Ze zei suck and fuck. Ik wilde eigenlijk alleen gepijpt worden, dus zei only blowjob. Waarop ze zei: Just that?.

pakte mijn 50je en ze zei, you know i like cum on my face, mouth and tits too.

Waarop de prijs daarvoor 70 was.

Zo geil als ik dat vind gaf ik haar de extra 20.

Ze deed haar topje omlaag, ging op het bed zitten en begon mij lekker te pijpen, zonder condoom. Lekker langs mijn schacht, ballen likken, pakte mijn hand vast en wilde dat ik in haar borste kneep.

Ze zoog lekker diep en afwisselend en zei van come for me. Waarop ik zei nog eventjes. Ze bleef zuigend trekken en toen gaf ik aan dat mijn zaad eraan kwam.

Ze stak haar tong uit en spoot een aantal stralen op haar tong, gezicht en borsten.

Heerlijk.

Ze zei al lachend. I love sperm on my face! I love it. Terwijl zij haar gezicht en mond afspoelde.

kledde mij aan, gaf haar een kus op haar wang en liep toen weg, waarop ik zag dat er iets van 5 wandelaars zaten te kijken hoe ik naar buiten liep.

Exacte locatie weet ik niet, was in de hoofdstraat zeg maar, vlakvoordat je een hofje in kan gaan.

Al met al prima service, maar haar uiterlijk was zo zo, vond haar wel een beetje dik. Ze had echter wel een leuk koppie en is dus blijkbaar spermageil.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan