Recensie Mandy/Cindy, Weert (vh Roermond) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Valley0612

Newbie
12
03/09/22
8
4
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/handjob-_8497025
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijd geleden heb ik een bericht geplaatst over Cindy in WHEM. Inmiddels zelf bij deze dame langs geweest.

Met Cindy afgesproken via de app, dit ging erg vlot, correct en gemakkelijk. Mogelijkheden hoeven niet besproken te worden want Cindy geeft alleen handjobs. Prima voor mij, maar weet dit voor je zelf contact op neemt.

Gevraagd via app of ze me wilde aftrekken met latex handschoentjes aan en of ze de broek die afgebeeld is in haar advertentie wilde aantrekken. Dit was geen enkel probleem dus meteen afspraak gemaakt.

Bij aankomst doet een werkelijk prachtige dame de deur open. Cindy is erg vriendelijk maar ook zakelijk. Je weet meteen waar je aan toe bent. Eerst het financiële deel geregeld en vervolgens de broek uit en lekker plaatsnemen op de bank. Cindy kwam snel naast me zitten en toen ze kwam aanlopen had ik een prachtig zicht op haar benen en heerlijke billen, deze komen enorm geil uit de strakke blinkende broek die ze aan had gedaan. Ze trok de handschoentjes aan en alleen al door dit gezicht werd ik al enorm hard. Ze voelde eerst even met een hand in mijn onderbroek en al snel ging deze uit. Rustig aan begon ze me af te trekken, ze bouwt het tempo lekker op. Toen ik aangaf te gaan spuiten hield ze heel fijn haar andere hand erboven, zo kon ik me lekker laten gaan en heb ik heerlijk haar handje en de handdoek onder gespoten.

Daarna maakte Cindy het zaakje weer lekker schoon met een doekje, en ik kon met een voldaan gevoel de deur uit.

Wat heerlijk is, is dat ze eerst lekker met haar hand in je onderbroek gaat en bij het aftrekken lekker aan je ballen kriebelt. Ook als je aan het spuiten bent trekt ze rustig door, tot je echt helemaal leeg bent.

Mij zie je nog een keer terug topper!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/sexartikelen/nat-stringetje_8221324
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb inmiddels meerdere leuke ontmoetingen met Cindy gehad waarna onlangs een minder prettige.
Ze is een leuke verschijning die in een midden Limburgs dorp ontvangt. Ik ben twee keer bij haar geweest voor een handjob. Deze waren gewoon goed. Een keer zelfs een duo handjob met haar zusje. De derde keer zei ze dat ze tegen meerprijs ook meer handelingen deed verrichten, zodoende heb ik haar voor 80 euro met condoom mogen neuken. Dit was ook een goede ervaring.

Tot afgelopen week. Toen kwam ik bij haar. We hadden gewoon afgesproken en ik ging naar haar huis toe. Ik kwam binnen en ze pakte een condoom en deed haar string uit in de veronderstelling dat we voor 80 euro gingen neuken. Ik zei dat ik maar 50 contant bij mij had en dat ik vandaag liever een handjob had. Hier werd ze pissig om want ze zei dat ze zich voor sex voorbereidt had. Ik heb aangedrongen om toch een handjob te doen. Toen zei ze dat ik de resterende 30 met een tikkie kon betalen en drong weer aan op sex. Ik heb hiervoor bedankt want ik wil mijn anonimiteit graag behouden en ben vertrokken omdat ze sfeer ietwat grimmig geworden was. Ik was nog niet thuis en kreeg (gelukkig) op mijn tweede telefoon die ik voor deze dingen gebruik vervelende sms'jes... onder andere mijn kenteken (had tegenover bij de supermarkt geparkeerd, dat kon ze dus zien denk ik) en kleur auto.

Jammer dat het zo gegaan is maar voor mij geen herhalingsgevaar. En dat terwijl de eerste keren echt leuk waren
 
Terug
Bovenaan Onderaan