- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zal-ik-jou-eens-verwennen_8264310
- Totale kosten (in euro)
- 100
Paar weken geleden voor het eerst een bezoek gebracht aan Angelina! Contact verliep snel via whatsapp. Afgesproken voor een Cardate! Op afgesproken tijdstip stond ze netjes te wachten! Prachtige verschijning!
Ze stapte bij me in en reden in ongeveer 5 min naar een rustige parkeerplaats waar we achterin mijn auto gingen zitten!
Ze heeft een heerlijk figuur en pijpt enorm goed! Ik mocht heerlijk aan haar zitten en heb haar lekker klaar gebeft! Ze wordt enorm nat wat ik heerlijk vind!
Daarna lekker intiem geweest. Duurde niet lang of ik kwam lekker klaar over haar mooie borsten! Herhalingsgevaar enorm groot!!!
Ze stapte bij me in en reden in ongeveer 5 min naar een rustige parkeerplaats waar we achterin mijn auto gingen zitten!
Ze heeft een heerlijk figuur en pijpt enorm goed! Ik mocht heerlijk aan haar zitten en heb haar lekker klaar gebeft! Ze wordt enorm nat wat ik heerlijk vind!
Daarna lekker intiem geweest. Duurde niet lang of ik kwam lekker klaar over haar mooie borsten! Herhalingsgevaar enorm groot!!!