Recensie Alexia, Antwerpen, Verversrui 12/3 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hetenteen you haven't been to me since February 27, 2023, and you comment that "True", read in the comment it is written that after 10 minutes I thought it was time to have sex, so that it was clear for everyone 20 minutes 100 euros for sucking without a condom, Frutoos, I think you made a mistake by minutes
Ze mist me precies 😉 maar ze weet waarom ik niet meer bij haar kom. Maar 27 februari omstreeks 14.30hr was het nog 30min, blijkbaar is het nu minder lang, mijn excuses!
 
Das toch een normaal prijs 100 euro voor 30 minuten en pzc of is dat ook en dame van 50 euro voor 15 minuten En die dat zegt dat ge der na 10 minuten een eind moet aan breien?
 
Hetenteen you haven't been to me since February 27, 2023, and you comment that "True", read in the comment it is written that after 10 minutes I thought it was time to have sex, so that it was clear for everyone 20 minutes 100 euros for sucking without a condom, Frutoos, I think you made a mistake by minutes
Could be 20 also, but with social talk maybe 30? It definetly seemed long enough. Thank you for the great service @Alexya
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja ze is er weer en gisterenavond bezocht. Superslank, allervriendelijkst en lekkere mix van teasen, sex en met een soft kinky randje. Mijn tepels had ze aardig te pakken die voel ik nog steeds.
 
Roken kan ik niet meten, ze rook fris, en je moet ja of nee invullen, of ze buiten het werk rookt geen idee, ik heb er niets van geproefd tijdens het zoenen, wat ze per man wel zal bepalen of ze dat doet. Zie het in meer recensies terug.
 
Tongzoenen en niet roker? Dacht het niet!
Iedereen kan denken wat hij wil ....
Ze rookt inderdaad, maar noch zij, noch haar adem of haar kledij ( hoe minuscuul ook) ruikt naar rook.
 
Nu pot măsura fumatul, mirosea proaspăt și trebuie să răspunzi da sau nu, habar nu am dacă fumează în afara serviciului, n-am gustat nimic în timp ce mă sărutam, ceea ce va determina dacă face asta după om. Vezi în mai multe recenzii.
but there was no French kiss with the tongue, just a kiss on the lips without using the tongue
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een bezoek gebracht aan het SKW in A'pen en na heel wat rondjes te hebben gelopen, gekozen voor de Roemeense Alexia. Gekozen voor het standaardtarief van € 50, inclusief beffen.
Alexia is een aangename dame met een mooi gezicht en dito lichaam, jammer van de fake borsten. We hebben ons beiden vooraf verfrist, inclusief mondspoeling. Na wat rechtstaand teasen en knuffelen naar het bed getrokken waar we eerst nog wat verder teasden en ik aan haar tepels mocht zuigen. Van positie gewisseld, zodat ik haar kon beffen. Alexia bleef in het begin wat afwezig, maar na een tijdje leek haar lichaam te ontspannen en kwam er zo nu en dan een zucht en een kreun uit haar bevallige mond. Dan maar verder gedaan en haar lichaam reageerde steeds meer. Ze vond het blijkbaar lekker, want regelmatig nam ze mijn hoofd wat vast om mij te leiden. Na een vrij lange en intensieve befbeurt begonnen haar buikspieren samen te trekken en verhoogde haar ademhaling. Na afloop zei ze dat ik een magical tongue heb en dat ze voelde dat ik graag bef. Ik kon het enkel bevestigen. Afgerond met 2 posities, waarbij zij het afwerkte in reverse cowgirl, omdat ze vond dat ik al voldoende had gewerkt.
Kortom, geslaagde date met een toffe dame waarmee je een goed gesprek in het Engels kan voeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan