Algemeen Algemeen, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Eveline?

Volgens de site heeft ze een aantrekkelijk diensten pakket. https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/eveline/

Nu staat er vaak meer op de site dan dat de dames in werkelijkheid doen.

Paar maanden terug ben ik er een keer langsgeweest. Zij is wel de persoon van de foto's, maar ik moet zeggen dat ik toentertijd redelijk underwhelmed was toen ik haar in het echt zag. Leeftijd zou ik eerder in de hoge 30 schatten ipv de 33 die zij hier opgeeft.

Pretpakket kostte 80 euro (zoenen, beffen, vingeren, pzc). Was op zich wel gezellig, maar niet dat je werd weggeblazen door de ervaring.

Kortom, mijn conclusie was dat het redelijk gemiddeld was, voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar.
 
Ben er een paar x geweest. Lopen mooie dames . Die ook goede service bieden. Maar de extra's wat ze tegenwoordig vragen is minder. Voor dat geld 💸 wip ik liever de grens met Duitsland over. Ook mooie dames met dezelfde service. Die het voor minder doen. Bijvoorbeeld privat Bei Sara in Würselen. Een lesbische trio voor een uurtje € 180,- met alles erop en eraan. Behalve plassex en anaal. Zoals ook bij Haus Rita in Herten € 150,- voor trio van een uur. En zo heb je meerdere privehuizen in Duitsland. Die dit soort prijzen hanteren . Ik vraag altijd. Habe sie auch Dreier Angebot. Of het staat ook op hun website . En in z-limburg zitten óok een paar goede privehuizen. Waar je voor extra's bijna niets voor hoeft bijbetalen. Sommige dames zien er iets minder uit. Maar dat mag de pret niet drukken.
 
Hallo allen.

Ik ben nieuw op deze site. En ik vroeg me af of er recent nog mensen bij Harley geweest zijn?

Want heb haar een Prive bericht gestuurd. Ma ik hoor ma niks van haar. Is ze gestopt?
 
Heeft er iemand al ervaring met Gigi? Of gezien in het echt? https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/milla/

Ben aan het denken om dinsdag of woensdag langs te gaan en haar kont ziet er echt belachelijk groot en geil uit! Dus ben wel heel nieuwsgierig of ze net zo lekker in het echt eruitziet. Ze is ook Nederlands en dat vind ik nog een extra pluspuntje.
ik zie je review met veel interesse tegemoet :love:
 
Kom hier al meer dan 16 jaar met tussen pozen , maar de laatste 3 jaar toch stukken minder.
Sporadisch zit er voor mij nog een topper tussen op dit moment vindt ik Cleo een goede.

Meeste andere probeer ik wel eens, maar tegenwoordig door de vele matige ervaringen. Ga ik liever elders.
Mede door dat de extra's duur zijn en vaak dermate slecht uitgevoerd worden ( of mijn verwachtingen zijn nog te hoog 🤣)

Overigens is de eigenaar en de eigenaresse altijd erg vriendelijk. En wist die me altijd de pareltjes wel te vertellen.
Wellicht mis ik ook gewoon die info, de gastvrouwen zijn ook top hoor. Maar als je het hele hoge niveau gewent bent kwa service. Valt het me nu tegen.

Jammer want het is een erg mooie zaak.
 
Heeft iemand Yessica al bezocht?
Kom er net vandaag geen herhalingsgevaar.

 
Ben ook wel benieuwd naar Diana of Naty haha. Keus genoeg in elk geval ;)
Diana heeft ook mijn interesse maar ik heb mijn twijfels of ze goed Engels spreekt. Ik vind het toch wel prettig om normaal te communiceren i.p.v. te vertalen met telefoon. Dus als iemand ervaring met haar heeft dan hoor ik het graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan