Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb verleden week contact gezocht toen Taffy nog in Antwerpen ontving. Haar tegen berichten hadden van een robot kunnen komen. Gewoon copy paste van haar advertenties. Het duidt gewoon aan dat ze geen engels machtig is.
Ik heb dus geen date geboekt. Omdat ik verleden jaar tien keer 150euro heb gegeven aan dat soort meisjes en nooit voldoening kreeg, heb ik één regel waar ik mij nu aan houd. Ik wacht enkele weken tot een maand voor ik afspreek. 95% van de meisjes voldoen niet aan deze regel maar het spaart mij veel geld. Voor mij is het feit dat Taffy nu in Gent zit, bevestiging.
Inderdaad… Veel geste. Stuurde haar deze week een berichtje om af te spreken, maar vroeg 200 euro voor een uur en 150 voor een half uur. Vind ik een beetje te prijzig, vooral voor een kat in een zak.
 
Mij vroeg ze 150euro voor een uur. Dit bevestigd nog eens de business ideeen van deze meisjes. Als je business slecht gaat en je moet je rekeningen betalen, verhoog dan maar de prijs bij de volgende die langs komt . Een goede service terug geven voor het geld dat je krijgt, daar zijn ze niet mee bezig.
 
Iemand ervaring met Mirela? Voor de liefhebbers (waaronder ikzelf): lijkt heel groot geschapen, veel centimeters en dik. Er zitten ook filmpjes bij, is precies toch echt. Maar iets zegt me dat het te mooi lijkt om waar te zijn...

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/de-beste-en-perfecte-shemale.html
2 x geweest. De filmpjes en foto's liegen niet, ze is zeer groot geschapen (het lijkt eens zo groot omdat ze zelf best klein is). De seks zelf was minder spannend. Ze leek niet super geïnteresseerd maar om dat apparaat te voelen was voor mij al genoeg.
 
Ik wil zondagmiddag 5 februari naar het Schipperskwartier gaan. Weet iemand hoe de bezetting er momenteel is qua transen? Ik ben bottom dus wel liefst een actieve
Voor het ogenblik heel flauw, zondag nog nooit geweest maar echte transen bijna geen ….. meer TV…., een heel goeie active TV (vind ik ) Vicky SS 1 of 3, weet niet of ze op zondag aanwezig is
 
Wij zouden als koppel graag een date hebben met (vrouwelijke) Trans.
Echter is dat wss iets dat niet gemakkelijk te vinden is.
Kent er hier mss iemand een leuke dame die daarvoor te vinden is?
 
Wij zouden als koppel graag een date hebben met (vrouwelijke) Trans.
Echter is dat wss iets dat niet gemakkelijk te vinden is.
Kent er hier mss iemand een leuke dame die daarvoor te vinden is?
Persoonlijk geen ervaring mee…. Maar ik denk dat jullie gewoon eentje moeten opzoeken die jullie bevalt op advertentie sites (redlights, kinky, … ) en gewoon contact opnemen en proberen af te spreken (als ze het niet willen doen, zullen jullie het vlug weten …..)
 
Persoonlijk geen ervaring mee…. Maar ik denk dat jullie gewoon eentje moeten opzoeken die jullie bevalt op advertentie sites (redlights, kinky, … ) en gewoon contact opnemen en proberen af te spreken (als ze het niet willen doen, zullen jullie het vlug weten …..)
Thx voor je reactie. We hebben inderdaad al een aantal dames gecontacteerd, maar tot nu toe telkens "no women" . Vandaar onze vraag hier, mss zoeken we wel naar iets dat niet of quasi niet te vinden is
 
Thx voor je reactie. We hebben inderdaad al een aantal dames gecontacteerd, maar tot nu toe telkens "no women" . Vandaar onze vraag hier, mss zoeken we wel naar iets dat niet of quasi niet te vinden is
Ik ben zeker dat ik het al in advertenties heb gelezen dat die mogelijkheid er is, maar kan me geen namen herinneren. Probeer Mia in Leuven eens. Staat voor veel open, ziet er wel goed uit en spreekt goed Engels.
Veel succes met jullie zoektocht.
 
Ik ben zeker dat ik het al in advertenties heb gelezen dat die mogelijkheid er is, maar kan me geen namen herinneren. Probeer Mia in Leuven eens. Staat voor veel open, ziet er wel goed uit en spreekt goed Engels.
Veel succes met jullie zoektocht.
Thx voor de tip! We hebben al wel gemerkt dat niet alles wat er bij de mogelijkheden staat altijd mogelijk is 😁
 
Dat is inderdaad zo.
Misschien eens op vakantie naar Thailand. Overvloed aan ladyboys. Daar zullen jullie zeker jullie gading vinden. En het zou een leuke combinatie zijn. :cool:
Haha, dat is ook nog een idee
Mia is een femboy wel vrouwelijk maar geen borsten maar ze is wel heel goed. Als je toch meer vrouwelijk zoekt zou ik zeggen Lailah.
Thx! Haar profiel hebben we al eens bekeken. We zullen de vraag eens stellen of ze een date met een stel ziet zitten.
Lailah heeft hier best wel wat positieve reviews hebben we gezien.
 
Haha, dat is ook nog een idee

Thx! Haar profiel hebben we al eens bekeken. We zullen de vraag eens stellen of ze een date met een stel ziet zitten.
Lailah heeft hier best wel wat positieve reviews hebben we gezien.
Er zijn enkele trans die met koppels doen maar als je dat gaat doen mag je redelijk wat meer geld moeten neerleggen. (Ik heb zelf vroeger daar achter gekeken en voor een trio MFT ben je makkelijke voor een uur tis van +400€ kwijt. ) Mia bied het inderdaad aan, aangezien ze bi is, maar geen idee hoe goed ze is in trio houding en of jullie er eerder al eravering mee hebben gehad. Voor het goedkoopste en misschien ook het makkelijkste zal het zijn in nederland in een paarclub of eventueel paar steden bezoeken zoals amsterdam waar er ongetwijfeld wel kan gebeuren en je zelfs ene city trip aan kan vast maken.
 
Er zijn enkele trans die met koppels doen maar als je dat gaat doen mag je redelijk wat meer geld moeten neerleggen. (Ik heb zelf vroeger daar achter gekeken en voor een trio MFT ben je makkelijke voor een uur tis van +400€ kwijt. ) Mia bied het inderdaad aan, aangezien ze bi is, maar geen idee hoe goed ze is in trio houding en of jullie er eerder al eravering mee hebben gehad. Voor het goedkoopste en misschien ook het makkelijkste zal het zijn in nederland in een paarclub of eventueel paar steden bezoeken zoals amsterdam waar er ongetwijfeld wel kan gebeuren en je zelfs ene city trip aan kan vast maken.
Thx voor je antwoord. Als we een leuke dame vinden, dan hebben we er zeker iets voor over. Het belangrijkste voor ons is dat de dame interesse heeft in zowel man als vrouw.
 
2 x geweest. De filmpjes en foto's liegen niet, ze is zeer groot geschapen (het lijkt eens zo groot omdat ze zelf best klein is). De seks zelf was minder spannend. Ze leek niet super geïnteresseerd maar om dat apparaat te voelen was voor mij al genoeg.
Heb voor woensdag (vandaag dus) een afspraak gemaakt. Wil dat apparaat ook wel eens voelen en proeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan